Næste kapitel for Firmafon

af Peter Engelbrecht | 19-02-19 09:45



Jeg er meget glad for at kunne fortælle, at TDC Group har købt Firmafon. Det har været særligt betydningsfuldt for os, at TDC Group ønsker at føre Firmafon videre som selvstændig forretningsenhed, i samme ånd og med samme hold som hidtil, med fokus på innovation og kundetilfredshed.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Flyt skrivebordet og skab holdånd og glade kunder

af Cæcilie Hansen | 13-02-19 15:00

Hvor meget har du tænkt over, hvorfor du sidder lige præcis på den plads, som du sidder på? Var det bare den, der var ledig, da du startede jobbet? Eller er det måske den, der er tættest på vinduet, eller hvor afstanden til kaffemaskinen er kortest?

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Firmafon Statistik viste, at vi skulle ændre åbningstiderne

af Mads Bak | 17-01-19 13:25

Read More

Bedre relationer Om Firmafon


Råd til at brænde igennem på speak

af Helle Marie Vad Jespersen | 28-05-18 12:42

 

Hvordan lyder din virksomhed, når kunderne ringer? En god start er vigtig. Særligt den start, der giver kunderne et indtryk af dig og din virksomhed. 

Read More

Bedre relationer


Hvad er gode kundeoplevelser?

af Helle Marie Vad Jespersen | 23-03-18 09:38


Begrebet
”gode kundeoplevelser” kan - ligesom udtrykkene “innovation” og “kompetencer” -risikere at blive tyndslidt, hvis du ikke finder ud af, præcis hvad de gode kundeoplevelser betyder for dig og din virksomhed. For kan vi forbedre noget, vi ikke kan forklare?

Read More

Bedre relationer


Freetrailer opgav outsourcing af service og steg til 97% i kundetilfredshed 

af Helle Marie Vad Jespersen | 09-03-18 10:54

D. 17. januar kvittede Fie Kemplar - Freetrailers nyansatte Chief Service Officer - det eksterne callcenter for at tage kundeservice i virksomhedens egen hånd. En forvandling, der på kort tid sendte Freetrailers kundetilfredshed i raketfart fra 74 % mod 97 %. Læs hele casen her.

Read More

Firmafon Smiley Bedre relationer


Sådan træner du dine medarbejdere i god kundeservice!

af Helle Marie Vad Jespersen | 01-03-18 14:58



Vi har erfaret, at nøglen til god kundeservice går gennem ihærdig træning. I den her blogpost får du nyttige tips fra Firmafons egen kundeserviceafdeling - til alt fra opstartstræning til finpudsning af din kundeservice, når du er i gang.

Read More

Bedre relationer


12 spørgsmål der kan forbedre din kundeservice

af Sidsel Forchhammer | 01-03-18 14:56

Der er altid plads til forbedring – uanset om din kundetilfredshed ligger på 80 %, 90 % eller endda 100 %. Selv med en kundetilfredshed på 100 % vil din service nemlig blive forringet i takt med at kundernes behov ændrer sig, hvis du ikke løbende laver forbedringer.

Read More

Bedre relationer


10 trin der giver dig flere glade smileys

af Cæcilie Hansen | 08-02-18 16:07


I Firmafon gør vi rigtigt meget ud af også at kende de glade kunder. For én ting er at forstå og hjælpe de sure kunder (og det er vigtigt!), men en anden er at vide, hvordan I får antallet af glade kunder til at vokse.

Read More

Firmafon Smiley Bedre relationer


Hvad er Firmafon Smiley?

af Helle Marie Vad Jespersen | 02-02-18 11:32

 

 

Hvad er Firmafon Smiley?

 

Firmafons Smiley er et redskab, der giver dig indsigt i, hvilken oplevelse kunden havde, da de ringede eller skrev til jer. Det er med andre ord en kundetilfredshedsmåling - udviklet af Firmafon - der giver dig uundværlige input til at forbedre din forretning. 

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99