Få 50% på speaks i hele december

af Mads Bak | 22-11-18 10:42

Står kontoret tomt i julen, fordi I holder ferie? Eller holder I længere åbent på grund af juletravlhed? Husk at informere kunderne om åbningstiderne i jeres velkomsthilsen og telefonsvarerbesked.

Read More

Produktnyheder Bedre relationer


Råd til at brænde igennem på speak

af Helle Marie Vad Jespersen | 28-05-18 12:42

 

Hvordan lyder din virksomhed, når kunderne ringer? En god start er vigtig. Særligt den start, der giver kunderne et indtryk af dig og din virksomhed. 

Read More

Bedre relationer


Få 50 % rabat på indtaling til din virksomhed i hele juni

af Helle Marie Vad Jespersen | 25-05-18 15:11



Sommeren startede i foråret, og det er der grund til at fejre. Vi giver 50 % rabat på professionelle danske indtalinger til din velkomsthilsen i hele juni måned.

Read More

Bedre relationer


Firmafon Smiley får nyt design og forbedringer

af Helle Marie Vad Jespersen | 09-04-18 10:45



Firmafon Smiley har fået et forårsløft med en ny oversigt. Nu er alle dine vigtige data for kundetilfredshed samlet på samme side. Du kan fx se scoren for alle hovednumre, chats og medarbejdere på én gang.

Read More

Firmafon Smiley Bedre relationer Produktnyheder


De 3 bedste tips: Sådan bliver du klar til påskeferien 

af Helle Marie Vad Jespersen | 23-03-18 13:09

 

Read More

Bedre relationer


Hvad er gode kundeoplevelser?

af Helle Marie Vad Jespersen | 23-03-18 09:38


Begrebet
”gode kundeoplevelser” kan - ligesom udtrykkene “innovation” og “kompetencer” -risikere at blive tyndslidt, hvis du ikke finder ud af, præcis hvad de gode kundeoplevelser betyder for dig og din virksomhed. For kan vi forbedre noget, vi ikke kan forklare?

Vi giver i denne blogpost en hands-on definition på, hvad gode kundeoplevelser er. 

Read More

Bedre relationer


Freetrailer opgav outsourcing af service og steg til 97% i kundetilfredshed 

af Helle Marie Vad Jespersen | 09-03-18 10:54

D. 17. januar kvittede Fie Kemplar - Freetrailers nyansatte Chief Service Officer - det eksterne callcenter for at tage kundeservice i virksomhedens egen hånd. En forvandling, der på kort tid sendte Freetrailers kundetilfredshed i raketfart fra 74 % mod 97 %. Læs hele casen her.

Read More

Firmafon Smiley Bedre relationer


Sådan træner du dine medarbejdere i god kundeservice!

af Helle Marie Vad Jespersen | 01-03-18 14:58



Vi har erfaret, at nøglen til god kundeservice går gennem ihærdig træning. I den her blogpost får du nyttige tips fra Firmafons egen kundeserviceafdeling - til alt fra opstartstræning til finpudsning af din kundeservice, når du er i gang.

Read More

Bedre relationer


12 spørgsmål der kan forbedre din kundeservice

af Sidsel Forchhammer | 01-03-18 14:56

Der er altid plads til forbedring – uanset om din kundetilfredshed ligger på 80 %, 90 % eller endda 100 %. Selv med en kundetilfredshed på 100 % vil din service nemlig blive forringet i takt med at kundernes behov ændrer sig, hvis du ikke løbende laver forbedringer.

Read More

Bedre relationer


10 trin der giver dig flere glade smileys

af Cæcilie Hansen | 08-02-18 16:07


I Firmafon gør vi rigtigt meget ud af også at kende de glade kunder. For én ting er at forstå og hjælpe de sure kunder (og det er vigtigt!), men en anden er at vide, hvordan I får antallet af glade kunder til at vokse.

Read More

Firmafon Smiley Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99