Fra Firmafon Akademi til seminar om god kundeservice

af Mads Bak | 04-07-19 11:28

Når Dansk Skolefoto sender rykkere ud til kunder, der ikke har betalt deres regning, opstår der nogle gange en konflikt. Heldigvis er Dansk Skolefoto kunder hos Firmafon, og derfor kan de helt gratis tage Firmafon Akademi – en skræddersyet certificering i kundeservice. Det har gjort, at Dansk Skolefoto nu er blevet endnu bedre til bl.a. at håndtere samtaler med frustrerede kunder.

Read More

Bedre relationer


Nu skifter alle kunder fra Telenors netværk til TDC's netværk

af Firmafon Kundeservice | 24-06-19 09:59

I februar blev Firmafon opkøbt af TDC, og vi meldte samtidig ud, at alle kunder skulle skifte til TDC’s mobilnetværk. Nu vender vi som lovet tilbage med en opdatering på, hvordan skiftet kommer til at forløbe.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Mobilappen Datakald gør dig uafhængig af simkort og mobildækning

af Mads Bak | 06-05-19 08:45

OBS: D. 6. maj 2019 ændrer Webkald navn til Datakald.

Nu er vi endelig klar til at dele en drønhamrende god nyhed, som vi har glædet os til at fortælle dig. Indtil i dag har det kun været muligt at ringe og besvare opkald via en internetforbindelse fra din computer med Webkald.

Dét udvider vi nu, så du fra i dag også kan modtage opkald og ringe til kunderne via en internetforbindelse fra din iPhone – helt uden at være afhængig af simkort og mobildækning.

Read More

Bedre relationer Datakald


“Firmafon Smiley giver os overblikket over kundetilfredsheden”

af Mads Bak | 15-04-19 11:33

Mette Roland, Customer Care Manager hos NetSolutions, bruger Firmafons kundetilfredshedsmåling Smiley hver dag. Derfor ved Mette Roland, hvordan NetSolutions giver kunderne en oplevelse af, at de får den bedste kundeservice.

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Flyt skrivebordet, skab holdånd og glade kunder

af Cæcilie Hansen | 13-02-19 15:00

Hvor meget har du tænkt over, hvorfor du sidder lige præcis på den plads, som du sidder på? Var det bare den, der var ledig, da du startede jobbet? Eller er det måske den, der er tættest på vinduet, eller hvor afstanden til kaffemaskinen er kortest?

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Firmafon Statistik viste, at vi skulle ændre åbningstiderne

af Mads Bak | 17-01-19 13:25

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Råd til at brænde igennem på speak

af Helle Marie Vad Jespersen | 28-05-18 12:42

 

Hvordan lyder din virksomhed, når kunderne ringer? En god start er vigtig. Særligt den start, der giver kunderne et indtryk af dig og din virksomhed. 

Read More

Bedre relationer


Få 50 % rabat på indtaling til din virksomhed i hele juni

af Helle Marie Vad Jespersen | 25-05-18 15:11



Sommeren startede i foråret, og det er der grund til at fejre. Vi giver 50 % rabat på professionelle danske indtalinger til din velkomsthilsen i hele juni måned.

Read More

Bedre relationer


De 3 bedste tips: Sådan bliver du klar til påskeferien 

af Helle Marie Vad Jespersen | 23-03-18 13:09

 

Read More

Bedre relationer


Hvad er gode kundeoplevelser?

af Helle Marie Vad Jespersen | 23-03-18 09:38


Begrebet
”gode kundeoplevelser” kan - ligesom udtrykkene “innovation” og “kompetencer” -risikere at blive tyndslidt, hvis du ikke finder ud af, præcis hvad de gode kundeoplevelser betyder for dig og din virksomhed. For kan vi forbedre noget, vi ikke kan forklare?

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99