Firmafon

Tag nu den telefon for pokker!

Written by Niklas Stephenson | 21-02-14 14:30

Som medstifter af Firmafon har jeg mange forskellige opgaver i virksomheden, lige fra deltagelse i bestyrelsen til at sørge for, at vi har et sted at smide vores skrald ud. Min officielle titel er “produktchef” og det er da også på produktet, at jeg bruger mest af min tid. En af de opgaver jeg dog finder vigtigst, er at blive ved med at hjælpe til i kundeservice. Jeg er, sammen med min medstifter Peter, backup på vores indgående telefon. Så ringer du til os på 71 99 99 99, er der en rimelig sandsynlighed for at du får fat i en medstifter, hvis der er travlt i kundeservice.

Ved at være tilknyttet kundeservice hele tiden, hjælper jeg ikke blot en kollega og sparer en ansat, jeg har også altid en finger på pulsen, når det kommer til problemer vores kunder oplever. Det har resulteret i mange små rettelser, tilføjelser og ændringer gennem tiden. Pludselig er det ikke andenhåndsoplysninger jeg skal forholde mig til, nu er det faktisk mig selv der skal sidde og kæmpe med at forklare kunden noget indviklet. Det er ikke fordi jeg ikke lytter til mine kollegaer, jeg tror blot det er ren natur, at ting man mærker på egen krop får lidt ekstra opmærksomhed. Derudover giver det også kunden en fantastisk oplevelse, når en medstifterne tager telefonen. Det er faktisk overraskende hvor tit de ved hvem jeg er, måske de har læst om vores team?

Så kære iværksættere, chefer, CEO’s: Tag nu for pokker den telefon! Snup et skrivebord ved siden af de medarbejdere der taler med kunder og hjælp dem. Gør det en time om ugen, måske en dag om måneden - bare gør det!

Niklas Stephenson
Medstifter