Firmafon

Tør vi vide, hvad kunderne egentlig tænker?

Written by Sidsel Forchhammer | 11-06-14 13:23

En af de sundeste ting, man kan gøre som virksomhed er, at lytte til hvad kunderne siger. Det skal man selvfølgelig gøre i hverdagen. Men det kan være en god idé også at lave en årlig undersøgelse, for at få et større overblik over ris, ros og gode forslag.

I midten af maj sendte vi en mail ud til alle vores brugere med titlen “Hvad synes du om Firmafon?”. Den var der hele 6 %, der var så flinke at svare på. Tak for det!

Hvad lærte vi så?
Vi lærte, at vores kunder er glade. Sammenlignet med resten af telebranchen, så ligger vi langt over normalen i forhold til kundetilfredshed. Men det skulle vi jo også gerne gøre, når vi har som erklæret mål at lave oprør mod dårlig telefoni og en telebranche, som har behandlet mindre erhvervskunder uden respekt.

Vi lærte også, at der er plads til forbedringer. Og vi lærte, at vores kunder er super engagerede og kommer med mange gode forslag til, hvad vi kan gøre bedre.

Her er de ting, som flest havde på ønskelisten… og hvad vi har tænkt os at gøre ved det:

Pris

  • Mulighed for at op-/og nedgradere mobilpakker indenfor en periode
    → vi vil se på, hvad der er muligt.
  • Mere data i pakkerne
    → det hænger lidt sammen med foregående punkt, så det vil vi også kigge på.
  • Billigere udlandstelefoni
    → Det bliver billigere at ringe fra EU og Norden allerede fra 1. juli 2014. Alle teleselskaber skal sænke priserne på grund af et nyt EU regulativ. Men vi valgt at reducere priserne længere ned end reguleringen kræver, fordi vi kan se, at det er et stort ønske. Eksempelvis har vi halveret prisen på dataforbrug fra 2,50 kr./MB til 1,25 kr./MB. De nye priser vil blive lagt op på https://www.firmafon.dk/udland/, så snart de alle er klar.

Service

  • Kortere svartid på e-mail henvendelser.
    → Svartiden er nu sat ned fra højst 24 timer til højst 5 timer.
  • Udvidet åbningstid i kundeservice
    → Tidligere åbnede vi kl. 9 om morgenen. Nu møder vi lidt tidligere ind og åbner kl. 8.

Produkt

  • Mulighed for at indstille, om man vil se kundens nummer eller hovednummeret ved indgående kald.
    → dette kan man allerede indstille for hvert hovednummer (kontrolpanel – telefonnumre – rediger). Vi har bare ikke været gode nok til at fortælle det.
  • Bedre mobilsvar
    → vi er i fuld gang med at arbejde på forbedringer til mobilsvar!
  • Android App
    → vi er i gang med at lave en Android App.
  • Kø-funktion
    → dette er også på vores ønskeliste.
  • Kommentarfelt på kontakter
    → vi arbejder på dette. Stay tuned.
  • Bedre dækning
    → i løbet af foråret er der sket store forbedringer på 3G- og 4G-netværket. 2G-netværket vil blive forbedret i løbet af 2014. Telenor (og dermed også os) har Danmarks bedste dækning. Så vi håber, at kundernes oplevelse af dækning vil blive bedre i fremtiden. Læs mere her http://www.firmafon.dk/mobil/netvaerk/

Tak igen til dem, der hjalp os til at blive bedre… I får et stort 10-tal på en 10-skala over verdens bedste kunder!