Nu skifter alle kunder fra Telenors netværk til TDC's netværk

Skrevet af Firmafon Kundeservice | 24/06/2019 09.59

Skift til TDCs netværk

OBS: Denne blogpost er ikke længere retvisende, da TDC Group har opkøbt Firmafon. Se opdaterede priser og abonnementer her.

I februar blev Firmafon opkøbt af TDC, og vi meldte samtidig ud, at alle kunder skulle skifte til TDC’s mobilnetværk. Nu vender vi som lovet tilbage med en opdatering på, hvordan skiftet kommer til at forløbe.

Vores kunder på Telenors netværk har to valgmuligheder for, hvordan skiftet til TDC’s mobilnetværk skal forløbe:

  • I kan enten vælge at skifte på et valgfrit tidspunkt fra dags dato og inden søndag den 22. september 2019.
  • Eller I kan vælge at vente, og så skifter vi jer over natten til den 22. september 2019.

Så let som 1-2-3
Som administrator kan du i kontrolpanelet vælge at sætte gang i jeres skifte allerede nu og få tilsendt jeres nye simkort. Vi har lavet en lille guide, der viser, hvor let det er.

Når du har modtaget jeres simkort med posten, kan du selv vælge, hvilken dag og time I ønsker at skifte til TDC’s netværk. Se hvordan du gør her - vær OBS på, at I skal have modtaget simkortene, før I skifter netværk.

Som en lille bonus har vi valgt at give jer fuld pakke, ligegyldig hvilken dag I skifter netværk. Så skal I ikke bekymre jer om, hvorvidt I har nok data eller tale til resten af måneden.

Og der er selvfølgelig ingen ekstra udgifter eller gebyrer forbundet ved at skifte til TDC’s netværk, og prisen på jeres mobilpakker ændrer sig selvfølgelig heller ikke.

Vigtig info
HUSK at det ikke er muligt at skifte simkort i udlandet, så vær ekstra OBS på, at du er i Danmark, når du skifter netværk.

Det er desværre ikke muligt at bruge wifi-kald eller 4G tale med TDC’s netværk. Når I skifter til TDC, skal I sætte gsm-viderestilling og “banke på” op igen under indstillingerne på jeres mobil, hvis I har haft dette tidligere på jeres Telenor-simkort.

Senest i august sender vi simkortene ud til jer, hvis I ikke selv har valgt at sætte gang i skiftet.

Hvis I ikke foretager jer noget, så bliver I skiftet over til TDC’s netværk natten til søndag d. 22. september 2019. Det betyder, at jeres Telenor-simkort ikke vil fungere efter dette tidspunkt.

Søndag d. 22. september holder kundeservice ekstraordinært åbent fra kl. 9-15 for at hjælpe alle godt igennem skiftet.

Hjælp os med at hjælpe dig
Det vil være så ærgerligt, hvis simkortene bliver sendt til en forkert adresse :-/ så tjek, at vi har jeres rigtige adresse - det gør du i kontrolpanelet under Stamdata.

Vi anbefaler, at I vælger at skifte til TDC’s netværk før d. 22 september, da I så har mulighed for at vælge det tidspunkt, der passer jer allerbedst. Så husk at bestille simkortene her.

Har I nogle spørgsmål, så sidder vi klar ved telefonerne på 71 99 99 99 eller læs svar på de mest gængse spørgsmål omkring skiftet på firmafon.dk/tdc.

Prøv Firmafon gratis 

Om Firmafon

Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99