Sådan får du Firmafon Smiley til Omstilling og Omstilling Plus

af Helle Marie Vad Jespersen | 08-03-18 10:13

 

 
Firmafon Smiley er målingen til dig, der vil forbedre din kundeservice på baggrund af feedback. 

Målingen hjælper dig med at basere dine KPI'er og målsætninger på andet end gisninger om, hvad kunderne tænker. Med Firmafon Smiley får data til at understøtte jeres fremtidige valg i teamet. Er I for eksempel nok til at tage telefonen i forhodl til antallet af opkald?

Find ud af, hvor mange I skal være i kundeservice for at levere god kundeservice

"Jeg tror egentlig det er rigtig simpelt, hvilket problem Firmafon løser. Det handler om den feedback vi får fra vores kunder. For det er altafgørende for, at vi finde ud af, om det vi gør, det også er det rigtige. Det fortæller os, hvor vi skal hen”, Fie, kundeservicechef i Freetrailer.

Med videoen ovenfor ↑ kommer du godt i gang med Firmafon Smiley til Omstilling og Omstilling Plus (NB! Videoen er henvendt til Firmafons kunder).

Videoen giver dig:
1. Introduktion til Firmafon Smiley.
2. Hjælp til at aktivere kundetilfredshedsmålingen på både opkald og Chat.
3. Gennemgang af Smiley i web-appen. Her ser du, hvor både de negative og positive Smileys kommer ind henne, når opkaldet eller chatten er afsluttet. Du kan også vælge kun at se de Smileys. der har fået en kommentar. 

Hvis du har flere spørgsmål så kontakt os på 71 99 99 99.
Vil du gerne vide, hvordan Firmafon Smiley kan styrke din forretning? Så læs vores Firmafon Smiley-guide, der giver dig a-z i Smiley plus gode råd til at få mest muligt ud af værktøjet i din forretning. 

aktiver-firmafon-smiley-i-din-kundeservice

Firmafon Smiley

Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99