Produktnyheder: Optag kald og få detaljerede informationer

af Sidsel Forchhammer | 29-04-16 11:30

Efter en beta-test er vi nu klar til lancering. 1000 tak til alle jer, der har givet feedback og kommet med gode idéer! Det er vi så taknemmelige for <3

Fra 2. maj 2016 får du flere redskaber til bedre telefoni. Nu kan du nemlig optage opkald og din opkaldshistorik får et nyt, bedre design samt nye funktioner. Der er også (mindre godt) nyt om kundetilfredshedsmålingen.

Obs! I september 2016 lancerer vi et nyt User Interface. Funktionaliteterne i denne blogpost er integreret i det nye design, sammen med en masse andet godt. Læs om det nye UI her

Ny feature: Optag kald

Nu kan I optage kald, som I får ind på virksomhedens hovednumre. Så kan du f.eks lytte til det opkald, der knytter sig til en sur/glad smiley for bedre at forstå grunden til anmeldelsen… På den måde får du værdifulde tips til, hvad der kan forbedres.

smiley_optag_kald.png


Du kan også bruge optagelserne til at afgøre tvivlsituationer om mundtlige aftaler. Så er det nemt at finde svaret på, hvem der sagde hvad og hvad der egentlig blev aftalt med kunden.

Endelig er optagelser af kald et værdifuldt redskab til at træne medarbejdere i kundeservice. Ligesom medlyt er det en enkel måde at finde ud af, hvad der kan blive bedre i telefonsamtalen, fordi I kan tage udgangspunkt i konkrete eksempler. Vi tror på, at træning er vejen til bedre samtaler – og i sidste ende vejen til større kundetilfredshed.

Optag kald er en del af Omstilling Plus-abonnementet.
Prisen er stadig den samme: 199 kr/md/bruger.

Læs mere om “Optag Kald” og hvorfor det er vigtigt, at I informerer om, at I optager kald.

Nye informationer i din opkaldshistorik
Når du logger ind i app.firmafon.dk efter 2. maj, så vil opkaldslisten se ud på en helt ny måde i “historik” og “igangværende opkald”.

Med det nye design får du et overblik over alle dine opkald i panelet til venstre. Når du klikker på et opkald, så kan du se detaljer om opkaldet i et panel til højre. Du kender det sikkert fra din email, hvor du også får både lister og detaljer om den valgte email.

historik_oversigt.png

Ud over et bedre overblik får du også en masse nye funktioner, som kan hjælpe dig til at give en hurtigere og mere professionel betjening over telefonen:

  • Se om kunden har givet en glad/sur smiley fra en tidligere samtale
  • Se hvor lang tid kunden ventede, før opkaldet blev taget.
  • Hvis opkaldet er optaget, så kan du afspille det her.
  • Hvis kunden har efterladt en telefonsvarerbesked, så kan du aflytte den her.
  • Få overblik over hele kaldssekvensen. Nu kan du f.eks se, hvilket nummer på telefonmenuen, der blev trykket på (f.eks Salg eller Kundeservice), om opkaldet blev stillet videre og hvem der gjorde det.
  • Ud over at vælge hvilket nummer, du vil se opkald til/fra, så kan du nu også filtrere på indgående, udgående og mistede opkald. Så kan du hurtigt ringe tilbage til dem, der har ringet forgæves.

Alle med Omstilling og Omstilling Plus får glæde af den nye opkaldsinformation. Du kan se de detaljer, der hører til dit abonnement (optagelser af opkald vil f.eks kun fremgå, hvis du har Omstilling Plus). Se og prøv de nye funktioner næste gang du logger ind på app.firmafon.dk

Læs mere om hvad du kan se i din opkaldshistorik

Ændring til kundetilfredshedsmålingen aka Smiley
Nu kommer vi til den dårlige nyhed. Den kan vi nemlig ikke slippe for.

SMS-priserne er steget voldsomt på maskinafsendte SMS’er. Det er f.eks. de beskeder, som vi sender ud, hver gang en person har ringet til en virksomhed, der har slået kundetilfredshedsmålingen til. Det er desværre en rigtig dyr fornøjelse.

I to sekunder overvejede vi, om det skulle betyde, at vi ikke længere kunne have Smileys som en del af Omstilling-produktet. Men vi synes, at det er super vigtigt, at vores kunder kan måle deres kundetilfredshed – uanset størrelse og budget! Så vi har valgt at beholde Smiley i både Omstilling og Omstilling Plus.

Løsningen er blevet, at vi fra 1. juni 2016 kun sender 50 SMS’ er ud pr. omstillingsbruger pr. måned. Brugere med Omstilling Plus vil stadig have ubegrænsede smiley-udsendelser.

Hvis du har spørgsmål til noget af alt det nye (eller gamle for den sags skyld), så ring til os på 71 99 99 99 eller skriv på kundeservice@firmafon.dk.

giv-god-kundeservice-i-webshops-e-bog

Produktnyheder

Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99