Forbedringer på vej til app.firmafon.dk

af Sidsel Forchhammer | 14-02-17 15:09

Efter at vi lancerede det nye Firmafon i oktober, har vi fået super meget brugbar kundefeedback. 1000 tak for det!

Read More

Produktnyheder


Inspiration: E-Komplets rejse mod 100% kundetilfredshed

af Firmafon Kundeservice | 10-02-17 11:20

ekomplet-kundetilfredshed.jpg

E-Komplet skiftede til Firmafon i september 2015. Siden da har de fået en langt mere professionel tilgang til telefonisk kundeservice. Nu måler de f.eks samtaletilfredsheden og ringer til de utilfredse kunder. Det har resulteret i, at de flere gange har opnået 100 % kundetilfredshed på deres supportsamtaler.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer Firmafon Smiley


Lav effektiv markedsføring med kampagnenummer på hjemmesiden

af Helle Marie Vad Jespersen | 07-02-17 14:16



Ved du, hvordan du måler effekten af dine online marketing?


Med et specifikt telefonnummer (også kaldet kampagnenummer) kan du følge den besøgende fra første gang hun har taget kontakt til dig efter et besøg på din hjemmeside. Med denne viden har du et langt bedre udgangspunkt for at måle din marketingsindsats, optimere dit indhold og vigtigst af alt give kunden en fantastisk oplevelse, når de ringer til din virksomhed.

Read More

Inbound Sales


Firmafon app er nu i Zendesk Marketplace

af Sidsel Forchhammer | 03-02-17 12:53



Bruger I Zendesk? Så er der gode nyheder til jer!

Jo færre systemer, I skal arbejde i, jo bedre. Det giver en lettere hverdag og færre processer. Derfor lavede Firmafon for et par år siden en udvidelse til Zendesk, som gjorde det muligt at se Tickets inde i app.firmafon.dk. Og nu er der så gode nyheder til dem, der foretrækker at se Firmafons opkaldsinformationer inde i deres Zendesk konto. Firmafon har nemlig fået en app i Zendesk Marketplace.

Read More

Produktnyheder


E-bog: 4 best practices i kundeservice, du bør kende i 2017

af Helle Marie Vad Jespersen | 23-01-17 10:56

For at få god kundeservice udover stepperne skal du til en start vide, hvordan du genkender den for dernæst at vide, hvordan du laver den. 

Vi har lavet en e-bog udfra den samling af blogposts, der bedst kan hjælpe dig med redskaber til at blive bedre og stærkere i din kundeservice. Tryk på billedet for at åbne PDF'en. 

Read More

Bedre relationer


10 kundeservicetrends din virksomhed skal kende i 2017

af Helle Marie Vad Jespersen | 05-01-17 11:09



Hvilken oplevelse vil I give kunden i 2017? Hvordan vil I bruge deres feedback og hvad vil I gerne huskes for, når året er gået?

Vi har ladet os inspirere af blogposten "2017 Customer Experience TrendsCustomer Experience Trends" og fundet 10 trends, der er værd at tænke ind i virksomhedens nytårsforsæt og fremtidens kundefokus.

Read More


Internationale hovednumre - nu med flere lande og "ring ud som"

af Sidsel Forchhammer | 02-01-17 13:23




Nu kan du få internationale hovednumre fra hele 53 lande, som du kan bruge i Danmark. Og det er samtidig blevet muligt at ringe ud fra dit internationale hovednummer, så du kommer endnu tættere på kunder og samarbejdspartnere i udlandet.

Read More

Produktnyheder


Infografik: Slå dine konkurrenter i god kundeservice

af Helle Marie Vad Jespersen | 29-12-16 09:57

Hvordan undgår du at miste forretning til de konkurrenter, der også kender værdien af god kundeservice? Hvis du ignorerer deres styrker eller kopierer deres idéer vil du altid være et skridt bagud og aldrig kunne tilbyde kunden noget unikt.

Read More

Bedre relationer


Sådan får du styr på dit dataforbrug over julen

af Helle Marie Vad Jespersen | 15-12-16 12:35

Juleferien er lige rundt om hjørnet og det giver mere tid til at gense julekalenderen på vej til familiefrokost eller lytte til timelange playlister på Spotify. Dit forbrug har nemmere ved at stige i den her tid og derfor skal du vide, hvordan du undgår at bruge al din data for tidligt.

Vi har samlet 9 tips, der kan hjælpe med at holde på dine data,
 før de løber afsted med dig. 

Read More

Bedre relationer


Tag valget: Skal du have Omstilling eller Omstilling Plus?

af Helle Marie Vad Jespersen | 12-12-16 10:07

 



"At the end of the day, customers want two things from you: 1. Customers want to be satisfied with your products and/or services. 2. Customers want to feel appreciated", Returncustomers.com

Det bedste match
I denne her blogpost dykker vi ned i dit behov for Omstilling eller Omstilling Plus, når vi giver dig fire typer af virksomheder, der søger noget forskelligt i deres omstillingsløsning.

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99