Nettolager: “Vi bliver kede af det, hvis vi får en sur smiley"

af Firmafon Kundeservice | 08-06-17 12:10

Hos Nettolager bliver de kede af dårlige smileys. Men de gør hurtigt noget ved det.
Brian Hansen, COO i Nettolager, ringer personligt kunderne op for at rette på den fejl, der er sket. Og i 2016 gav det dem en smiley-score på 97 %

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Kender du os i Firmafon? Ny Om-os-side 

af Helle Marie Vad Jespersen | 02-06-17 12:32


I Firmafon dyrker vi relationerne til vores kunder. Og vi synes selv, vi kender vores kunder ret godt, men hvor godt kender vores kunder egentlig os?

Read More

Om Firmafon


Skal du bruge EU roaming fra juni? Skift mobilpakke nu!

af Sidsel Forchhammer | 29-05-17 09:46




Opdatering: EU og USA er nu en del af vores Mobil Plus pakker, sammen med en masse unikke features.

Fra i dag kan du ændre din virksomheds mobilabonnement til de nye mobilpakker, der gælder fra 1. juni 2017.

Tryk på billedet ovenfor for at se en hurtig video om de nye pakker

Read More

Om Firmafon


Nyhed: Firmafon udvider med API til Chat

af Helle Marie Vad Jespersen | 15-05-17 16:23




Så har vi nyheder på udviklingsfronten. Fra idag er det nemlig muligt at hente informationer om Chats fra Firmafons API.

Read More

Produktnyheder


Chat sikkert! Få styr, hvordan du får en sikker chat med dine kunder

af Helle Marie Vad Jespersen | 11-05-17 13:40

Chat gør det (selvsagt) umuligt at se personen, du skriver med. Derfor er der grund til at tage visse forholdsregler, så følsomme oplysninger ikke lander i de forkerte hænder. Vi fokuserer i den her blogpost på, hvordan du får en sikker chat.

Read More

Bedre relationer


Sådan kommunikerer du med kunderne for at få en vellykket chat

af Helle Marie Vad Jespersen | 04-05-17 15:34

Når jeres kunder eller potentielle kunder kan nå jer via chat, så er det nødvendigt, at I kender de spilleregler, der adskiller skriftlig kommunikation fra den samtale I har med dem over telefonen.

I den her blogpost får I konkrete redskaber til at varetage jeres chat. 

Read More

Bedre relationer


Kom til Firmafons chat-event

af Sidsel Forchhammer | 04-05-17 15:20



Vil du være på forkant med, hvordan dine kunder ønsker at kommunikere med jer i fremtiden? Så skynd dig at melde dig til Firmafons event om chat. Der er kun 20 pladser.

Read More

Om Firmafon


Sådan bliver du ekspert i god kundeservice som iværksætter

af Helle Marie Vad Jespersen | 03-05-17 09:18

Med god kundeservice har din startup en bedre chance for at overleve. Derfor sætter vi i denne blogpost fokus på fem forskellige kundeservicetips, der kan adskille dig fra konkurrenten. 

Read More

Bedre relationer


Firmafon får nye priser, vilkår og mobilpakker fra 1. juni 2017

af Peter Engelbrecht | 28-04-17 14:35

Opdatering 1. september: Mobilpakkerne har skiftet navn til Mobil/Mobil Plus og har nu fået endnu mere indhold i pakkerne. Blandt andet fri tale fra Danmark til Kina og USA. Læs mere her

Fra 1. Juni 2017 får Firmafon nye priser, mobilpakker og vilkår. Det påvirker også eksisterende kunder. I denne blogpost kan du læse, hvorfor vi laver ændringerne, og hvad det betyder for dig som kunde.

Read More

Om Firmafon Produktnyheder


Derfor valgte OnPrint en kommunikationsløsning uden binding!

af Kundeservice | 18-04-17 10:31


Det er de færreste, der synes det er fedt at være bundet til noget! Slet og ret, fordi den type aftaler ikke laves med henblik på at søge kundens tillid eller loyalitet, men i stedet holder kunden (bundet) uanset, hvordan deres oplevelse med produktet måtte være.

Vores kunde OnPrint tror ligesom os i Firmafon heller ikke på, at binding er vejen frem, hvis relationen mellem kunde og udbyder har førsteprioritet (og det har den!) I den her blogpost bliver du klogere på, hvad binding er - og hvad manglen på binding betød for OnPrint da de valgte Firmafon.

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99