Firmafon Smiley har gjort vores kunder 100.000 gange klogere

af Kundeservice | 18-08-17 09:19



Siden vi udrullede Firmafon Smiley 
har vi sendt over 1 million smileyanmodninger afsted. Vores kunder har modtaget over 100.000 smileys - og er altså blevet meget klogere på deres serviceniveau og forretning. 

Read More

Om Firmafon Bedre relationer Firmafon Smiley


Kom til gratis event om konflikthåndtering i Firmafon

af Helle Marie Vad Jespersen | 15-08-17 13:33



Er du løbet tør for måder, du kan hjælpe de sure kunder? Skynd dig at melde dig til Firmafons gratis event om konflikthåndtering d. 22 september. Der er kun 25 pladser, så det er først til mølle, hvis du vil sikre dig en plads. 

Read More

Om Firmafon


Nyhed: Nu får I notifikationer ved opkald og chats

af Helle Marie Vad Jespersen | 10-08-17 12:53

Fra i dag får I notifikationer i højre side af skærmen, når I modtager opkald eller chats. Du vil også modtage notifikationer, når du kigger på andre sider end app.firmafon.dk, så længe appen er i baggrunden, får I besked, når kunderne kontakter jer. 

Read More

Produktnyheder


Hos Nettolager belønnes de medarbejdere, der taler mest i telefon

af Helle Marie Vad Jespersen | 07-08-17 08:41


I nogle virksomheder skal samtaletiden med kunderne reduceres til færrest antal minutter. Men i Nettolager får medarbejderne mere i løn, jo mere tid, de taler i telefon.
Nettolager tror altså på - ligesom Firmafon - at kundetid = guldtid og at tiden med kunden er værdifuld.

Læs hele casen nedenfor og bliv inspireret af, hvad Firmafon smiley kan gøre for dine kunders tilfredshed.

Read More

Bedre relationer


Nyhed: nye ændringer til Firmafons system

af Helle Marie Vad Jespersen | 31-07-17 14:46

Siden vi lancerede det nye design i september 2016 , har vi løbende samlet den feedback sammen, vi har fået fra vores kunder, til at fortsætte med at finpudse Firmafonsystemet.

I dag kan vi præsentere de sidste to ændringer i Firmafons system: et nyt design til de opkaldsbokse I ser i systemet, når kunderne ringer til jer, og muligheden for at slå ringetoner fra på Chat.

I denne blogpost kan du læse om de to ændringer. 

Read More

Produktnyheder


Få live chat til jeres virksomhed og øg salget

af Helle Marie Vad Jespersen | 13-07-17 14:09


Vi har før skrevet om, at live chat indtager markedet som den kommunikationskanal flere - og særligt den yngre generation - ønsker at bruge, når de skal i kontakt med en virksomhed. Antallet af webshops, der har fået live chat er steget betydeligt over de sidste par år, hvad der har øget efterspørgslen på produktet. 

I Firmafon lancerede vi i april 2017 vores eget chatprodukt. Nok er produktet nyt for os- og vores kunder, men vi ser allerede de klare fordele forbundet med, at virksomheder tilbyder en skriftlig 
kanal til deres kunder.

De fordele er vi ikke alene om at mærke. Tryk på infografikken nedenfor for at læse den i PDF-format. 

Read More

Bedre relationer


Nyhed: Nu får I Smileys til Firmafon Chat

af Helle Marie Vad Jespersen | 04-07-17 14:57

Fra i dag kan dine kunder give jer en glad eller sur Smiley, efter de har chattet med jer  

Den feedback dine kunder kan give – hvad enten vi taler over telefonen eller via chatten – er uundværlig for at forbedre jeres service og processer. I den her blogpost ser vi på fordelene ved at måle feedback via chatten.

Read More

Produktnyheder


Nu har Firmafon Chat også Facebook Messenger som kanal

af Sidsel Forchhammer | 29-06-17 11:05

Fra i dag kan jeres kunder vælge, om de vil chatte med jer via den normale chatboks eller om de vil flytte chatten over i deres Facebook Messenger. I får stadig beskeden ind i app.firmafon.dk som en normal chat og kan derfor bruge de samme arbejdsgange, som I plejer.

Read More

Produktnyheder


Bliv ferieklar med mobilpakker, åbningstider og speak

af Helle Marie Vad Jespersen | 22-06-17 12:32


Opdatering: Firmafons EU-mobilpakker har skiftet navn til Mobil Plus. Og vi har lagt ekstra i pakkerne, f.eks Webkald, så du kan modtage opkald i din browser – også når du er i udlandet. Læs om nyhederne her

For mange virksomheder er sommerferien kun få uger væk. Og selvom glæden hurtigt kan afløse planlægningen, så er det nu, I skal sætte ind på de sidste forberedelser, så kunderne ikke bliver efterladt, fordi I er væk. 

Read More

Bedre relationer


Laver dit website dårlig kundeservice?

af Helle Marie Vad Jespersen | 15-06-17 15:22

Kundeservice som en del af virksomhedens websitet er et overset område for mange, der glemmer (eller måske ikke ved), at 90 % af en virksomheds kunder tjekker deres digitale tilstedeværelse ud længe før de skriver eller ringer til dem.

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99