Hvad er gode kundeoplevelser?

af Helle Marie Vad Jespersen | 23-03-18 09:38


Begrebet
”gode kundeoplevelser” kan - ligesom udtrykkene “innovation” og “kompetencer” -risikere at blive tyndslidt, hvis du ikke finder ud af, præcis hvad de gode kundeoplevelser betyder for dig og din virksomhed. For kan vi forbedre noget, vi ikke kan forklare?

Vi giver i denne blogpost en hands-on definition på, hvad gode kundeoplevelser er. 

Read More

Bedre relationer


Firmafon får nye vilkår med GDPR-info

af Sidsel Forchhammer | 22-03-18 19:22



Den 25. maj 2018 træder EUs General Data Protection Regulation i kraft. Det betyder også, at Firmafons vilkår ændrer sig, så I endnu tydeligere kan se, hvordan vi behandler kunders data.

Read More


Freetrailer opgav outsourcing af service og steg til 97% i kundetilfredshed 

af Helle Marie Vad Jespersen | 09-03-18 10:54

D. 17. januar kvittede Fie Kemplar - Freetrailers nyansatte Chief Service Officer - det eksterne callcenter for at tage kundeservice i virksomhedens egen hånd. En forvandling, der på kort tid sendte Freetrailers kundetilfredshed i raketfart fra 74 % mod 97 %. Læs hele casen her.

Read More

Firmafon Smiley Bedre relationer


Sådan får du Firmafon Smiley til Omstilling og Omstilling Plus

af Helle Marie Vad Jespersen | 08-03-18 10:13

 

 
Firmafon Smiley er målingen til dig, der vil forbedre din kundeservice på baggrund af feedback. 

Read More

Firmafon Smiley


Sådan træner du dine medarbejdere i god kundeservice!

af Helle Marie Vad Jespersen | 01-03-18 14:58



Vi har erfaret, at nøglen til god kundeservice går gennem ihærdig træning. I den her blogpost får du nyttige tips fra Firmafons egen kundeserviceafdeling - til alt fra opstartstræning til finpudsning af din kundeservice, når du er i gang.

Read More

Bedre relationer


12 spørgsmål der kan forbedre din kundeservice

af Sidsel Forchhammer | 01-03-18 14:56

Der er altid plads til forbedring – uanset om din kundetilfredshed ligger på 80 %, 90 % eller endda 100 %. Selv med en kundetilfredshed på 100 % vil din service nemlig blive forringet i takt med at kundernes behov ændrer sig, hvis du ikke løbende laver forbedringer.

Read More

Bedre relationer


Guide: Sådan bruger du Firmafon Smiley og forbedrer fra feedback

af Helle Marie Vad Jespersen | 15-02-18 11:15

Tryk på billedet for at downloade guiden ↑ Firmafon Smiley er løsningen for dig, der mangler et redskab til at måle kundens oplevelse på telefon og chat.

Read More

Firmafon Smiley


Sådan fik Firmafon TDC som nyt netværk (Nerd-alert!)

af Helle Marie Vad Jespersen | 15-02-18 10:40

 

TDC er det nye netværk hos Firmafon. Fra i dag får Firmafons kunder ualmindelig stærk mobildækning, fordi de kan vælge mellem Telenor og TDCs netværk.

Read More

Produktnyheder


Nu kan du også vælge TDC som netværk!

af Sidsel Forchhammer | 15-02-18 10:38

 

 
Her hos Firmafon elsker vi friheden til at kunne vælge den mobilløsning, der passer vores kunder allerbedst. Derfor er vi rigtig glade i dag! Nu får I nemlig mulighed for at kunne vælge mellem Telenors og TDCs mobilnetværk. Så kan I få den dækning, der passer bedst til jeres behov.

Read More

Produktnyheder


10 trin der giver dig flere glade smileys

af Cæcilie Hansen | 08-02-18 16:07


I Firmafon gør vi rigtigt meget ud af også at kende de glade kunder. For én ting er at forstå og hjælpe de sure kunder (og det er vigtigt!), men en anden er at vide, hvordan I får antallet af glade kunder til at vokse.

Read More

Firmafon Smiley Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99