Sådan fik Firmafon TDC som nyt netværk (Nerd-alert!)

af Helle Marie Vad Jespersen | 15-02-18 10:40

 

TDC er det nye netværk hos Firmafon. Fra i dag får Firmafons kunder ualmindelig stærk mobildækning, fordi de kan vælge mellem Telenor og TDCs netværk.

Read More

Produktnyheder


Nu kan du også vælge TDC som netværk!

af Sidsel Forchhammer | 15-02-18 10:38

 

 
Her hos Firmafon elsker vi friheden til at kunne vælge den mobilløsning, der passer vores kunder allerbedst. Derfor er vi rigtig glade i dag! Nu får I nemlig mulighed for at kunne vælge mellem Telenors og TDCs mobilnetværk. Så kan I få den dækning, der passer bedst til jeres behov.

Read More

Produktnyheder


10 trin der giver dig flere glade smileys

af Cæcilie Hansen | 08-02-18 16:07


I Firmafon gør vi rigtigt meget ud af også at kende de glade kunder. For én ting er at forstå og hjælpe de sure kunder (og det er vigtigt!), men en anden er at vide, hvordan I får antallet af glade kunder til at vokse.

Read More

Firmafon Smiley Bedre relationer


Ny pakkevælger i kontrolpanelet

af Sidsel Forchhammer | 05-02-18 13:34

Vi har opdateret vores pakkevælger inde i kontrolpanelet, så du nu får et bedre overblik, når du skal vælge/ændre pakker til medarbejderne.

pakker-i-firmafons-kontrolpanel

Read More

Produktnyheder


Hvad er Firmafon Smiley?

af Helle Marie Vad Jespersen | 02-02-18 11:32

 

 

Hvad er Firmafon Smiley?

 

Firmafons Smiley er et redskab, der giver dig indsigt i, hvilken oplevelse kunden havde, da de ringede eller skrev til jer. Det er med andre ord en kundetilfredshedsmåling - udviklet af Firmafon - der giver dig uundværlige input til at forbedre din forretning. 

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Sådan får du en kundeservicekultur - og hvorfor du skal have den

af Cæcilie Hansen | 26-01-18 09:52




Har du nogensinde tænkt over, hvorfor kulturen i din virksomheds kundeserviceafdeling er vigtig, og hvorfor det er nødvendigt med medarbejdere dedikeret til at hjælpe kunderne?

Hvis du ikke er helt sikker, så læs med hér, hvor du får 5 tips til at skabe en sund kultur i din kundeserviceafdeling - og viden om, hvorfor det er essentielt for din virksomhed.

Read More

Bedre relationer


Sådan fik Cæcilie 51 grønne smileys på én måned

af Helle Marie Vad Jespersen | 25-01-18 09:04

via GIPHY
Nu får du adgang til de bedste kundeservice-hacks direkte fra én af Firmafons ukronede eksperter. I januar byder vi velkommen til Cæcilie fra kundeservice - den nye blogger i Firmafon.

Read More

Firmafon Smiley


Sådan håndterer du sure smileys

af Helle Marie Vad Jespersen | 24-01-18 16:48

Hvis du til dagligt arbejder med kundeservice og også spørger kunderne om feedback, så ved du, at usødet indsigt i dit serviceniveau kan gøre ondt.

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


5 dyre fejl du nemt kan begå i kundeservice

af Helle Marie Vad Jespersen | 10-01-18 11:19


Dårlig kundeservice er lig dårlig forretning. Vi tillader os at antage, at du ikke er overrasket over den kendsgerning. Men ved du også, hvilke dele af elendig kundepleje, der giver de største økonomiske rap på virksomhedens bundlinje?

I den blogpost, du har sat dig overfor, får du fem scenarier i "service"-oplevelsen, der ofte får kunden til at vende skuden for at handle i en anden butik.

66 % af kunderne vil bruge flere penge, hvis de handler hos en virksomhed, der laver god kundeservice. Omvendt vil 60 % forlade et køb, hvis den service de modtager er ringe.

Read More

Bedre relationer


Infografik: Top 5 myter i kundeservice, du ikke må stole på

af Helle Marie Vad Jespersen | 04-01-18 15:47

 

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99