Glade kunder giver et tirsdagstal på 29

af Sidsel Forchhammer | 25-06-13 15:51

Da Firmafon startede i sin tid var det kun et omstillingsanlæg for mobiltelefoner. Det er vi stadig, og vi er stadig stolte af vores superenkle, men utrolig funktionelle hovednummerløsning - men tirsdagstallet handler lidt om, hvad der sker, når man bestemmer sig for at lave det hele, ikke bare omstilling. Tirsdagstallet er: 

29

Read More

Om Firmafon


Skal du altid holde åbnet? Tirsdagstallet er 64%

af Sidsel Forchhammer | 11-06-13 15:51

I denne udgave af tirsdagstallet ser vi på hvor mange der egentlig kommer igennem, når de ringer til vores kunder. Tirsdagstallet i dag er

64%

Read More

Om Firmafon


At designe i Photoshop er som at hamre søm i med en trøffel

af Sidsel Forchhammer | 07-06-13 15:52

Selvom det er et fint program, er Photoshop dyrt og lavet til noget andet, og der findes et fremragende alternativ.

Read More

Om Firmafon


Så længe varer et gennemsnitligt opkald: 88 sekunder

af Sidsel Forchhammer | 04-06-13 15:53

Vi starter i dag en ny serie her på bloggen: Tirsdagstallet. Hver uge graver vi et tal frem, som fortæller os et eller andet om at drive et lille nyt telefonselskab i Danmark. Vi begynder med et tal, der kommer lige fra kernen af vores telefonverden:

Read More

Om Firmafon


Få smilet frem på dine kunder: 3 tips til en god samtale

af Kundeservice | 29-05-13 14:37

At yde god kundeservice via telefonen er ikke svært, hvis man altså har erfaringen, kan lide at tale med sine kunder og har tiden til det. Men mange virksomheder har ikke en dedikeret kundeserviceafdeling og skal derfor have presset opkaldene ind i direktørens, lagermedarbejderens eller mesterens travle hverdag.

Heldigvis kan du med et par enkle teknikker løfte kvaliteten af dine samtaler og dine kunders oplevelse. Her er tre teknikker jeg benytter hver dag, når jeg taler med kunder.

Read More

Bedre relationer


Binding - hvad skal det egentlig til for?

af Kundeservice | 25-04-13 14:38

Mange har prøvet at købe en mobiltelefon med 6 måneders binding. Men hvorfor findes binding? Og er tiden ved at løbe fra argumenterne der taler for at have binding?

Read More

Om Firmafon


Sådan yder du den bedste kundeservice med færrest medarbejdere

af Sidsel Forchhammer | 18-04-13 14:39

At gøre kundeservice til en central del af virksomheden er en svær opgave. Det kræver en handlekraftig general som kan lede tropperne i den rigtige retning. Hos Firmafon har vi længe arbejdet med hvordan kundeservice kan skabe både loyalitet og mersalg.

I mange virksomheder svinger behovet for kundeservice, og generalen er konstant i en situation, hvor han enten har for mange eller for få tropper ved fronten. Det resulterer som regel i at man skærer ned på mandskabet og har for lidt bemanding, hvilket giver en dårlig oplevelse for kunden. Når der ikke er nok mandskab til hurtigt at tage sig af kundernes henvendelser, ender de med at sidde længe i kø, hvilket blot øger irritationen og gør samtalen dårligere for både kunden og kundeservicemedarbejderen.

Read More

Bedre relationer


5 tips til øget salg og glade kunder via chat

af Sidsel Forchhammer | 05-03-13 16:00

NB: Siden vi skrev denne blogpost har vi simpelt selv lanceret et chatprodukt, der – foruden at være helt ligetil at bruge – også taler sammen med Firmafons telefonisystem. På den måde bliver opkald og chats fordelt bedre ud til medarbejderne. Læs mere her 


Chat-bokse popper efterhånden op på rigtig mange websites. At chatte var måske noget der hørte de glade dotcom 90ere til, men chat har for alvor fået en revival. Chat er blevet noget andet. Det foregår ikke længere på Jubii og handler ikke om at møde andre katteelskere. 

Read More

Bedre relationer


Derfor bruger Firmafon Cloud-baserede løsninger til at lave telefoni

af Sidsel Forchhammer | 28-02-13 16:01

Her i Firmafon har vi i virkeligheden bare lavet det teleselskab, vi selv ville være kunder hos. Et telefonselskab i skyen. Det er sådan vi selv vælger de digitale services, vi læner os op af i forretningen. Vi leder efter services, der opfylder nogle krav:

Read More

Om Firmafon


Hvordan forbedrer du dit site og øger salget?

af Sidsel Forchhammer | 27-02-13 16:02

“Goddag mit navn er Jess. Jeg ringer fra Firmafon og vil høre, om jeg må stille dig et par korte spørgsmål for at forbedre vores produkt og din kundeoplevelse.”

Hvor ofte taler du med dine kunder? “Hmm, nok ikke tit nok” er mit bud. Det er synd, for dit arbejde kan forbedres meget, med bare få samtaler med rigtige kunder, der har væsentlige udfordringer.

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99