Binding - hvad skal det egentlig til for?

af Kundeservice | 25-04-13 14:38

Mange har prøvet at købe en mobiltelefon med 6 måneders binding. Men hvorfor findes binding? Og er tiden ved at løbe fra argumenterne der taler for at have binding?

Read More

Om Firmafon


Sådan yder du den bedste kundeservice med færrest medarbejdere

af Sidsel Forchhammer | 18-04-13 14:39

At gøre kundeservice til en central del af virksomheden er en svær opgave. Det kræver en handlekraftig general som kan lede tropperne i den rigtige retning. Hos Firmafon har vi længe arbejdet med hvordan kundeservice kan skabe både loyalitet og mersalg.

I mange virksomheder svinger behovet for kundeservice, og generalen er konstant i en situation, hvor han enten har for mange eller for få tropper ved fronten. Det resulterer som regel i at man skærer ned på mandskabet og har for lidt bemanding, hvilket giver en dårlig oplevelse for kunden. Når der ikke er nok mandskab til hurtigt at tage sig af kundernes henvendelser, ender de med at sidde længe i kø, hvilket blot øger irritationen og gør samtalen dårligere for både kunden og kundeservicemedarbejderen.

Read More

Bedre relationer


5 tips til øget salg og glade kunder via chat

af Sidsel Forchhammer | 05-03-13 16:00

NB: Siden vi skrev denne blogpost har vi simpelt selv lanceret et chatprodukt, der – foruden at være helt ligetil at bruge – også taler sammen med Firmafons telefonisystem. På den måde bliver opkald og chats fordelt bedre ud til medarbejderne. Læs mere her 


Chat-bokse popper efterhånden op på rigtig mange websites. At chatte var måske noget der hørte de glade dotcom 90ere til, men chat har for alvor fået en revival. Chat er blevet noget andet. Det foregår ikke længere på Jubii og handler ikke om at møde andre katteelskere. 

Read More

Bedre relationer


Derfor bruger Firmafon Cloud-baserede løsninger til at lave telefoni

af Sidsel Forchhammer | 28-02-13 16:01

Her i Firmafon har vi i virkeligheden bare lavet det teleselskab, vi selv ville være kunder hos. Et telefonselskab i skyen. Det er sådan vi selv vælger de digitale services, vi læner os op af i forretningen. Vi leder efter services, der opfylder nogle krav:

Read More

Om Firmafon


Hvordan forbedrer du dit site og øger salget?

af Sidsel Forchhammer | 27-02-13 16:02

“Goddag mit navn er Jess. Jeg ringer fra Firmafon og vil høre, om jeg må stille dig et par korte spørgsmål for at forbedre vores produkt og din kundeoplevelse.”

Hvor ofte taler du med dine kunder? “Hmm, nok ikke tit nok” er mit bud. Det er synd, for dit arbejde kan forbedres meget, med bare få samtaler med rigtige kunder, der har væsentlige udfordringer.

Read More

Bedre relationer


Lær at kode dine egne prototyper

af Niklas Stephenson | 07-02-13 16:03

Vi lever i en verden, hvor iværksætteri er en af hjørnestenene for vækst. Men iværksætteri skifter også karakter. Før i tiden var en stor del af nystartede virksomheder handelssvirksomheder, gode købmænd der købte billigt og solgte dyrt.

Købmandskab er ikke nok

Handel er et håndværk som alle iværksættere stadig skal kunne, men dagens iværksætter skal ikke blot købe billigt og sælge dyrt. Dagens iværksætter skal også i højere og højere grad kunne skabe andet end handelsvirksomheder. I stedet skal nye iværksættere satse på produktfokuserede IT-virksomheder.

Read More

Om Firmafon


Bag om kameraet på den nye Firmafon-film

af Sidsel Forchhammer | 29-01-13 16:03

I denne uge havde Firmafons nye præsentationsfilm premiere. Den nye animerede kortfilm har fået mange varme modtagelser af både publikum og kritikere, hvilket jo glæder os meget.

Sammen med de mange kommentarer vi har fået, har også været en række spørgsmål til, hvordan filmen er blevet til og hvilket formål den har. Det afføder nu dette indlæg, hvor jeg går lidt bag om produktionen af filmen.

Read More

Om Firmafon


Firmafon kommer endnu længere bagud på gebyrer

af Sidsel Forchhammer | 23-01-13 16:04

I lyset af de stærke nye gebyrtiltag i telebrancen er Firmafon kommet endnu længere bagud i kampen om at indføre komplekse og uigennemsigtige gebyrer.

“Vi må simpelthen erkende at vores kompetencer indenfor gebyrintroduktion og -forøgelse er for svage,” udtaler Firmafons administrerende direktør Peter Engelbrecht, og fortsætter “Vi er tvunget til at se om vi kan klare os med en forretningsmodel hvor vi i stedet retter vores fokus mod at have det bedste produkt og kundeservice”.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Find dine optimale åbningstider med Analytics

af Sidsel Forchhammer | 17-01-13 16:11

Hvornår er det bedst at have åbent på telefonen? Og passer dine nuværende åbningstider til dine kunders adfærd? Eller har du bare valgt nogle åbningstider der passer til hvornår du har lyst til at være tilgængelig?

Hvad er de optimale åbningstider?

Read More

Bedre relationer


Nu kan du selv vælge din ventemusik i Firmafon

af Sidsel Forchhammer | 10-10-12 16:14

På baggrund af stor efterspørgsel, lancerer vi i dag en helt ny mulighed for at vælge den ventemusik der passer bedst til netop jeres virksomhed.

Noget for enhver smag

Read More

Produktnyheder


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99