Shopify-integration og 6 andre grunde til at vælge Firmafon

af Sidsel Forchhammer | 13-12-13 15:43

I dag vil jeg gerne vise dig, hvad professionel telefoni kan bruges til, i marketing-, kundeservice og salgssammenhæng.

Read More

Produktnyheder


Vi kender alle den her kundeoplevelse... Forklaret  i GIF

af Sidsel Forchhammer | 06-09-13 15:46

Når du ringer til dit telefonselskab….

Read More

Bedre relationer


Firmafon og historien om dampvaskeriet “Thor”

af Niklas Stephenson | 05-07-13 15:48

Efter vores blogpost i går om vores nye kontor begyndte vi at grave lidt i lokalhistorien. Som vi allerede vidste lå der i vores lokaler engang et vaskeri, mere specifikt Dampvaskeriet Thor A/S. Vi har fundet lidt billeder både her i bygningen og på nettet fra dengang: 

Read More

Om Firmafon


Den dag Firmafon fik nyt kontor

af Niklas Stephenson | 04-07-13 15:49

Da Firmafon startede havde vi ikke et kontor, vi lånte en gang i mellem lidt bordplads i et iværksætterkontor kaldt GeekHouse, men vores faste arbejdspladser var i en sofa i en ghetto i Århus. Med tiden er vi vokset os meget større, væk fra den lille etværelses ghettolejlighed og ind i spritnye kontorer. I mellemtiden har vi været bosat i et kontorfællesskab, hvor vi ligeså stille kunne leje et lokale mere ad gangen, indtil vi havde en hel etage for os selv og mulighederne for flere lokaler var udtømt.

Read More

Om Firmafon


Glade kunder giver et tirsdagstal på 29

af Sidsel Forchhammer | 25-06-13 15:51

Da Firmafon startede i sin tid var det kun et omstillingsanlæg for mobiltelefoner. Det er vi stadig, og vi er stadig stolte af vores superenkle, men utrolig funktionelle hovednummerløsning - men tirsdagstallet handler lidt om, hvad der sker, når man bestemmer sig for at lave det hele, ikke bare omstilling. Tirsdagstallet er: 

29

Read More

Om Firmafon


Skal du altid holde åbnet? Tirsdagstallet er 64%

af Sidsel Forchhammer | 11-06-13 15:51

I denne udgave af tirsdagstallet ser vi på hvor mange der egentlig kommer igennem, når de ringer til vores kunder. Tirsdagstallet i dag er

64%

Read More

Om Firmafon


At designe i Photoshop er som at hamre søm i med en trøffel

af Sidsel Forchhammer | 07-06-13 15:52

Selvom det er et fint program, er Photoshop dyrt og lavet til noget andet, og der findes et fremragende alternativ.

Read More

Om Firmafon


Så længe varer et gennemsnitligt opkald: 88 sekunder

af Sidsel Forchhammer | 04-06-13 15:53

Vi starter i dag en ny serie her på bloggen: Tirsdagstallet. Hver uge graver vi et tal frem, som fortæller os et eller andet om at drive et lille nyt telefonselskab i Danmark. Vi begynder med et tal, der kommer lige fra kernen af vores telefonverden:

Read More

Om Firmafon


Få smilet frem på dine kunder: 3 tips til en god samtale

af Kundeservice | 29-05-13 14:37

At yde god kundeservice via telefonen er ikke svært, hvis man altså har erfaringen, kan lide at tale med sine kunder og har tiden til det. Men mange virksomheder har ikke en dedikeret kundeserviceafdeling og skal derfor have presset opkaldene ind i direktørens, lagermedarbejderens eller mesterens travle hverdag.

Heldigvis kan du med et par enkle teknikker løfte kvaliteten af dine samtaler og dine kunders oplevelse. Her er tre teknikker jeg benytter hver dag, når jeg taler med kunder.

Read More

Bedre relationer


Binding - hvad skal det egentlig til for?

af Kundeservice | 25-04-13 14:38

Mange har prøvet at købe en mobiltelefon med 6 måneders binding. Men hvorfor findes binding? Og er tiden ved at løbe fra argumenterne der taler for at have binding?

Read More

Om Firmafon


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99