Vælg jeres åbningstider og hold en bedre frokostpause

af Sidsel Forchhammer | 27-03-14 15:24

Nu er det muligt at tilpasse åbningstiderne til, når I er ved telefonen. F.eks. kan telefonerne være lukkede mens I er til frokost eller holder siesta. 

Read More

Produktnyheder


Nu kan du omstille dine opkald via ny iPhone app

af Sidsel Forchhammer | 24-03-14 15:25

Vi har altid gerne ville gøre omstilling af opkald endnu mere brugervenligt og derfor er vi ekstremt glade for i dag at kunne lancere en app til iPhone, der gør det muligt at omstille igangværende opkald til kollegaer med få klik.

OBS! I september 2016 lancerede vi en nyere mobilapp til iPhone. Læs om appen her

Read More

Produktnyheder


Et Plus for dine kunder og din forretning

af Sidsel Forchhammer | 13-03-14 15:26

At levere en fantastisk oplevelse, er kernen i din virksomhed. Omstilling Plus giver dig og dine kollegaer en samling af værktøjer, der hjælper jer med, at bringe kunden i centrum. 

 

Read More

Produktnyheder


Sådan bruger du din Trustpilot score som KPI

af Peter Engelbrecht | 03-03-14 15:29

Hos Firmafon går vi op i kundetilfredshed. Det er almindeligt kendt, at det er et felt hvor alle vinder: Kunderne (som jo er tilfredse), medarbejderne (det er jo alt andet lige sjovere at arbejde med glade kunder), og virksomheden (glade kunder bliver længere, køber mere og hvis man er rigtig heldig anbefaler de en til deres venner).

Så kundetilfredshed er alfa og omega, men hvordan måler man den? Man kan naturligvis spørge kunderne, og det kommer man langt med. Men der er meget kundefeedback der løber af andre veje, fx til Trustpilot. Vi bruger vores Trustpilot-score som et af 3 KPIer for kundetilfredshed (de to andre er kundeservicetilfredshed og churn).

Read More

Bedre relationer


Tag nu den telefon for pokker!

af Niklas Stephenson | 21-02-14 15:30

Som medstifter af Firmafon har jeg mange forskellige opgaver i virksomheden, lige fra deltagelse i bestyrelsen til at sørge for, at vi har et sted at smide vores skrald ud. Min officielle titel er “produktchef” og det er da også på produktet, at jeg bruger mest af min tid. En af de opgaver jeg dog finder vigtigst, er at blive ved med at hjælpe til i kundeservice. Jeg er, sammen med min medstifter Peter, backup på vores indgående telefon. Så ringer du til os på 71 99 99 99, er der en rimelig sandsynlighed for at du får fat i en medstifter, hvis der er travlt i kundeservice.

Ved at være tilknyttet kundeservice hele tiden, hjælper jeg ikke blot en kollega og sparer en ansat, jeg har også altid en finger på pulsen, når det kommer til problemer vores kunder oplever. Det har resulteret i mange små rettelser, tilføjelser og ændringer gennem tiden. Pludselig er det ikke andenhåndsoplysninger jeg skal forholde mig til, nu er det faktisk mig selv der skal sidde og kæmpe med at forklare kunden noget indviklet. Det er ikke fordi jeg ikke lytter til mine kollegaer, jeg tror blot det er ren natur, at ting man mærker på egen krop får lidt ekstra opmærksomhed. Derudover giver det også kunden en fantastisk oplevelse, når en medstifterne tager telefonen. Det er faktisk overraskende hvor tit de ved hvem jeg er, måske de har læst om vores team?

Read More

Bedre relationer


F*** Excel og hvordan vi bruger Google Spreadsheet

af Peter Engelbrecht | 10-02-14 15:33

Advarsel! Denne blogpost har et ret højt nørdtal, så hvis du ikke interesserer dig for regneark og talanalyser kan du roligt skippe den.

Her hos Firmafon besluttede vi helt fra starten for at bruge Google Docs i stedet for MS Office, og det gjorde vi af to helt simple grunde: dokumenter i skyen giver en masse muligheder for samarbejde – og så er det gratis. Det har vist sig at være en heldig beslutning, for efterhånden som vi er dykket dybere ned i Googles produkt har vi opdaget at det er en ren skatkiste af fremragende funktioner. Google Docs – særligt Google Spreadsheet – er blevet en helt central del af Firmafons informationsrygrad.

Read More

Om Firmafon


Hvordan måler du kundetilfredshed med smileys?

af Niklas Stephenson | 31-01-14 15:34

I Firmafon elsker vi at måle - som teleselskab har vi tal på næsten alt. Hvor mange minutter taler en kunde, hvordan går det den enkelte sælger og så videre. Et sted hvor vi ikke målte, var kundeservicetilfredsheden. Vi vidste hvor mange ubesvarede mails vi havde og hvor mange opkald vi fik om dagen, men ikke om kunderne egentlig var glade. 

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Firmafon lancerer: udvidelse til Web

af Sidsel Forchhammer | 20-12-13 15:42

Vi arbejder lige nu på en hel ny funktionalitet i Firmafon, faktisk så ny, at den stadig er i beta. Firmafon Udvidelser kommer til at gøre det muligt for Firmafon at hente informationer fra jeres webshop, økonomisystem osv., når I modtager opkald. Dermed kan vi vise relevant information til jeres medarbejdere, der besvarer opkald omkring den kunde, der ringer ind.

Read More

Produktnyheder


Shopify-integration og 6 andre grunde til at vælge Firmafon

af Sidsel Forchhammer | 13-12-13 15:43

I dag vil jeg gerne vise dig, hvad professionel telefoni kan bruges til, i marketing-, kundeservice og salgssammenhæng.

Read More

Produktnyheder


Vi kender alle den her kundeoplevelse... Forklaret  i GIF

af Sidsel Forchhammer | 06-09-13 15:46

Når du ringer til dit telefonselskab….

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99