Firmafon lancerer 5 nye features

af Sidsel Forchhammer | 17-11-14 17:30

Vi har lige lanceret fem nye features, som kan gøre det nemmere for jer at yde god kundeservice over telefonen.


Mål jeres kundetilfredshed
Vores ypperste mål er at sørge for, at vores kunders kunder er glade. Med Firmafons kundetilfredshedsmåling kan jeres kunder nu sætte smileys på den oplevelse, de får, når de ringer til jer. 

Read More

Produktnyheder


Firmafon lancerer: Ny app til iPhone

af Sidsel Forchhammer | 16-10-14 17:00

pssst... vi har lavet en ny iPhone app siden denne blogpost blev skrevet. Hent den her

Nu samler vi Firmafons to eksisterende iPhone apps i én ny app. Et teknologisk kinderæg for jer, der gerne vil give god kundeservice, selvom I er på farten.

Med den nye app kan du gøre præcis det samme, som du tidligere kunne ved at åbne de to apps “Firmafon” og “Omstilling med Firmafon”. Du kan derfor stadig anvende de funktioner, som du har brug for i en mobil hverdag, bl.a.:

  • Se kaldshistorik og igangværende opkald
  • Aflytte telefonsvarer
  • Se status på kolleger og ringegrupper
  • Melde dig ind og ud af ringegrupper
  • Administratorer kan redigere ringegrupper
  • Sætte din status på Forstyr ikke
  • Indstille hvilket nummer, du ringer ud via
  • Se dit mobilforbrug
  • Omstille opkald

Read More

Produktnyheder


En uheldig uge i Firmafon: Et problem kommer sjældent alene

af Sidsel Forchhammer | 03-10-14 17:00

Den sidste uge har vi været ramt af en række ekstraordinære tekniske problemer. Det er desværre gået ud over vores kunder, og det vil vi gerne beklage dybt!

Vi har løbende holdt vores kunder informeret gennem vores statussystem, men i lyset af situationens alvor føler vi, at vi skylder vores kunder en dybere orientering.

Read More

Produktnyheder


Firmafons direktør, Peter Engelbrecht, og Growth Hacking Toolbox

af Sidsel Forchhammer | 30-09-14 17:00

Hvis Excel var en bil, hvilken model ville den så være? Og hvad med Google Spreadsheet?

Read More

Om Firmafon


Rammer du kundernes behov - eller dit eget?

af Sidsel Forchhammer | 25-09-14 15:20

En af de gyldne regler i kundeservice er, at man skal sætte sig i kundens sted. Her er fire tips til, hvad du kan tænke over i den forbindelse, når du skal ringe en af dine kunder op: 

  1. Kan jeg kontakte kunden inden kunden behøver kontakte mig? Vær proaktiv
  2. Hvornår passer det bedst for kunden, at jeg kontakter ham/hende? Tænk over kundens kalender og spørg eventuelt, om du forstyrrer.
  3. Hvilke informationer kunne kunden få brug for? Hav dem klar inden samtalen.
  4. Tag udgangspunkt i kundens behov, når du har samtalen. Hvad enten du skal aftale mødetidspunkt eller løse et problem.

Hvis kunden føler sig hørt, så får både du og kunden en god samtale - og sikkert også en bedre dag.

Read More

Bedre relationer


Firmafon lancerer: Omstilling Plus

af Sidsel Forchhammer | 19-06-14 15:22

psssst.... der er kommet et nyt look og nye funktioner til Omstilling Plus siden denne blogpost blev skrevet. Du kan altid finde den opdaterede information om Omstilling Plus her


Så er den nye generation af Firmafon Omstilling her endelig. Velkommen til Omstilling Plus!
 

Read More

Produktnyheder


Tør vi vide, hvad kunderne egentlig tænker?

af Sidsel Forchhammer | 11-06-14 15:23

En af de sundeste ting, man kan gøre som virksomhed er, at lytte til hvad kunderne siger. Det skal man selvfølgelig gøre i hverdagen. Men det kan være en god idé også at lave en årlig undersøgelse, for at få et større overblik over ris, ros og gode forslag.

I midten af maj sendte vi en mail ud til alle vores brugere med titlen “Hvad synes du om Firmafon?”. Den var der hele 6 %, der var så flinke at svare på. Tak for det!

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Hvor mange kundeservicemedarbejdere skal I have?

af Peter Engelbrecht | 29-05-14 17:00

De fleste ved, at det har stor betydning, at kunderne hurtigt kan komme igennem på telefonen. Ingen gider at sidde i kø!

Men hvor mange medarbejdere skal man være for at sikre at kunderne er tilfredse med svartiden? Det findes der en matematisk formel, der kan give en rettesnor til = Erlang C formlen.

Read More

Bedre relationer


Vælg jeres åbningstider og hold en bedre frokostpause

af Sidsel Forchhammer | 27-03-14 15:24

Nu er det muligt at tilpasse åbningstiderne til, når I er ved telefonen. F.eks. kan telefonerne være lukkede mens I er til frokost eller holder siesta. 

Read More

Produktnyheder


Nu kan du omstille dine opkald via ny iPhone app

af Sidsel Forchhammer | 24-03-14 15:25

Vi har altid gerne ville gøre omstilling af opkald endnu mere brugervenligt og derfor er vi ekstremt glade for i dag at kunne lancere en app til iPhone, der gør det muligt at omstille igangværende opkald til kollegaer med få klik.

OBS! I september 2016 lancerede vi en nyere mobilapp til iPhone. Læs om appen her

Read More

Produktnyheder


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99