Lukas og den stjålne cykel, en historie om god kundeservice

af Niklas Stephenson | 02-02-15 14:11

En af mine venner skrev i går på Facebook, at han havde fået stjålet sin cykel, en træls oplevelse, som rigtig mange i de større byer desværre tit er udsat for. Lukas er i sin hverdag afhængig af sin cykel, så han blev nødt til at købe en ny samme dag.

Lukas havde et par timer før hans cykel blev stjålet købt et par super fede sko online, men han havde ikke både råd til sko og cykel. Han skrev derfor til webshoppen Et al Design og forklarede situationen, samt beklagede, at han blev nødt til at afbestille sine sko. Et al Design reagerede prompte: "Hej, Lukas. Vi er kede af at høre, at du har fået stjålet din cykel. Vi giver dig et par sko på vores regning, nu hvor du har været så uheldig.". Et al Design viser her kundeservice i en klasse, man på ingen måde forventer.

Read More

Bedre relationer


Hvor god er din telefon til at modtage signal?

af Sidsel Forchhammer | 30-12-14 13:07

Dit signal afhænger af andre ting end bare din teleudbyder. Årstiderne, høje bygninger og måden du holder telefonen på kan også påvirke signalmodtagelsen. En anden faktor, der har stor betydning, er, hvilken telefon du har.

Det er nemlig meget forskelligt fra mærke til mærke, hvor god telefonen er til at modtage signal. Er din telefon god eller dårlig? Det giver Aalborg universitet svaret på i en undersøgelse fra sidste år, som stadig er super relevant. Se her, hvor din telefon ligger på listen.

Read More

Produktnyheder


Firmafon forklaret på 92 sekunder i vores nye video

af Sidsel Forchhammer | 29-12-14 14:04



Vi har lavet en video, der på halvandet minut viser de vigtigste funktioner ved Firmafon Omstilling. Tryk på billedet ovenfor for at gå videre til videoen.

Her kan du se, hvor let det er at bruge Firmafon Omstilling og ændre i opsætningen som administrator. Du kan også se, hvordan du bruger systemet til at give endnu bedre kundeservice og til at måle din virksomheds kundetilfredshed.

Read More

Om Firmafon


God kundeservice handler om de små detaljer

af Niklas Stephenson | 18-12-14 14:56

Read More

Bedre relationer


Firmafon lancerer 5 nye features

af Sidsel Forchhammer | 17-11-14 17:30

Vi har lige lanceret fem nye features, som kan gøre det nemmere for jer at yde god kundeservice over telefonen.


Mål jeres kundetilfredshed
Vores ypperste mål er at sørge for, at vores kunders kunder er glade. Med Firmafons kundetilfredshedsmåling kan jeres kunder nu sætte smileys på den oplevelse, de får, når de ringer til jer. 

Read More

Produktnyheder


Firmafon lancerer: Ny app til iPhone

af Sidsel Forchhammer | 16-10-14 17:00

pssst... vi har lavet en ny iPhone app siden denne blogpost blev skrevet. Hent den her

Nu samler vi Firmafons to eksisterende iPhone apps i én ny app. Et teknologisk kinderæg for jer, der gerne vil give god kundeservice, selvom I er på farten.

Med den nye app kan du gøre præcis det samme, som du tidligere kunne ved at åbne de to apps “Firmafon” og “Omstilling med Firmafon”. Du kan derfor stadig anvende de funktioner, som du har brug for i en mobil hverdag, bl.a.:

  • Se kaldshistorik og igangværende opkald
  • Aflytte telefonsvarer
  • Se status på kolleger og ringegrupper
  • Melde dig ind og ud af ringegrupper
  • Administratorer kan redigere ringegrupper
  • Sætte din status på Forstyr ikke
  • Indstille hvilket nummer, du ringer ud via
  • Se dit mobilforbrug
  • Omstille opkald

Read More

Produktnyheder


En uheldig uge i Firmafon: Et problem kommer sjældent alene

af Sidsel Forchhammer | 03-10-14 17:00

Den sidste uge har vi været ramt af en række ekstraordinære tekniske problemer. Det er desværre gået ud over vores kunder, og det vil vi gerne beklage dybt!

Vi har løbende holdt vores kunder informeret gennem vores statussystem, men i lyset af situationens alvor føler vi, at vi skylder vores kunder en dybere orientering.

Read More

Produktnyheder


Firmafons direktør, Peter Engelbrecht, og Growth Hacking Toolbox

af Sidsel Forchhammer | 30-09-14 17:00

Hvis Excel var en bil, hvilken model ville den så være? Og hvad med Google Spreadsheet?

Read More

Om Firmafon


Rammer du kundernes behov - eller dit eget?

af Sidsel Forchhammer | 25-09-14 15:20

En af de gyldne regler i kundeservice er, at man skal sætte sig i kundens sted. Her er fire tips til, hvad du kan tænke over i den forbindelse, når du skal ringe en af dine kunder op: 

  1. Kan jeg kontakte kunden inden kunden behøver kontakte mig? Vær proaktiv
  2. Hvornår passer det bedst for kunden, at jeg kontakter ham/hende? Tænk over kundens kalender og spørg eventuelt, om du forstyrrer.
  3. Hvilke informationer kunne kunden få brug for? Hav dem klar inden samtalen.
  4. Tag udgangspunkt i kundens behov, når du har samtalen. Hvad enten du skal aftale mødetidspunkt eller løse et problem.

Hvis kunden føler sig hørt, så får både du og kunden en god samtale - og sikkert også en bedre dag.

Read More

Bedre relationer


Firmafon lancerer: Omstilling Plus

af Sidsel Forchhammer | 19-06-14 15:22

psssst.... der er kommet et nyt look og nye funktioner til Omstilling Plus siden denne blogpost blev skrevet. Du kan altid finde den opdaterede information om Omstilling Plus her


Så er den nye generation af Firmafon Omstilling her endelig. Velkommen til Omstilling Plus!
 

Read More

Produktnyheder


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99