En virksomhed er aldrig for lille til at have værdier

af Sidsel Forchhammer | 19-03-15 09:25

Din virksomhed har værdier - uanset om I arbejder bevidst med det eller ej. Hos Firmafon har vi altid talt meget om værdierne… allerede fra der kun var to mennesker i virksomheden. Men da vi for nogle år siden blev ti medarbejdere, var det ikke længere nok at tale løst om dem. Der skulle være noget mere konkret at arbejde ud fra. 

Vi satte os derfor ned og talte om situationer, hvor vi havde været særligt Firmafon-agtige. Det hele blev skrevet ned og siden da har vi hvert år gået dem igennem for at se, om de stadig passer med den virksomhed som vi er – og gerne vil være.

Read More

Om Firmafon


15 citater der inspirerer til bedre kundeservice

af Amalie Molls Papafilippopoulos | 11-03-15 14:58

Hvordan kan et flyvsk begreb som "kundeservice" beskrives? Vi har samlet 15 af vores favoritcitater om kundeservice. Læs nedenstående citater og bliv inspireret af internationale virksomhedslederes tanker.

Read More

Bedre relationer


Kom i træning - se de nyeste trends indenfor kundeservice

af Amalie Molls Papafilippopoulos | 09-03-15 10:45

Du kan komme i skarp kundeservicetræning ved at læse om de nyeste trends og følge de gode råd.

Positive kundeoplevelser er lige så værdiskabende for din virksomhed, som stærke produkter og priser.  Nedenfor har vi samlet vores 5 bud på kundeservicetrends i 2015.

Read More

Bedre relationer


Teleselskaber topper listen over dårlig service

af Sidsel Forchhammer | 03-03-15 13:04

Av av... Vi vidste godt, at teleselskaber ikke var de mest populære. Men vi var alligevel ved at kløjs i søndagskaffen, da vi læste artiklen i søndagsavisen, hvor teleselskaber topper listen over dårlig service. Tænk, at en branche, der lever af telefonopkald, selv kan være SÅ dårlige til at tage telefonen. I søndagsavisens test (hvor vi desværre ikke var med) måtte de vente op til en halv time på at komme igennem til kundeservice. Det er bare ikke godt nok! Uanset hvilken branche man er i.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Firmafons nye udlandspakke: 10 timers tale + 1 GB data i udlandet

af Peter Engelbrecht | 25-02-15 17:12


Opdatering: Pr. 1. september 2017 har mobilpakkerne skiftet navn til Mobil/Mobil Plus og har fået endnu mere indhold i pakkerne. Blandt andet Fri tale fra Danmark til USA og Kina.

Opdatering: Pr. 1. juni 2017 har Firmafon ikke længere udlandspakker, men EU-mobilpakker.

Opdatering: Pr. 1. maj 2016 er der kommet flere lande med i pakken ved roaming og tale fra udlandet til Danmark. 

Opdatering: Pr. 1. december 2015 er nedenstående pakke ændret fra 10 timers tale til Fri tale + fra 1 GB til 2 GB. Prisen er den samme. Desuden er der kommet en ny udlandspakke med Fri tale i EU/Norden (uden data). 

I dag introducerer vi vores mobile udlandspakke: Vores eksisterende Fri tale/25 GB mobilabonnement kommer fra d. 1. marts 2015 til også at indeholde 10 timers udlandstale og 1 GB udlandsdata. Endda uden nogen ekstra omkostninger, idet abonnementet bevarer sin nuværende pris på 299 kr. pr. måned.

Read More

Produktnyheder


Vil du skyde genvej til god kundeservice?

af Sidsel Forchhammer | 24-02-15 14:49

Måske har I lagt mærke til, at der det sidste stykke tid, er kommet flere historier om kundeservice her på bloggen. Selvfølgelig har vi også skrevet om vores produkter og givet tips til iværksættere - ligesom vi plejer. Men det meste indhold har handlet om kundeservice. Og det kommer det også til i fremtiden.

Vi har nemlig en drøm om at blive dén virksomhed, som I går til, når I gerne vil blive bedre til kundeservice.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Hvor inspirerende er jeres kundeservicelokaler?

af Sidsel Forchhammer | 12-02-15 13:38

Vi fik lyst til at redesigne hele kontoret efter at have læst denne artikel i Wired. Artiklen handler om, hvordan Airbnb har skabt lokaler til deres callcenter, som ligger meget langt fra de endeløse rækker af skriveborde i grå toner, som findes mange andre steder.

Read More

Bedre relationer


Lukas og den stjålne cykel, en historie om god kundeservice

af Niklas Stephenson | 02-02-15 14:11

En af mine venner skrev i går på Facebook, at han havde fået stjålet sin cykel, en træls oplevelse, som rigtig mange i de større byer desværre tit er udsat for. Lukas er i sin hverdag afhængig af sin cykel, så han blev nødt til at købe en ny samme dag.

Lukas havde et par timer før hans cykel blev stjålet købt et par super fede sko online, men han havde ikke både råd til sko og cykel. Han skrev derfor til webshoppen Et al Design og forklarede situationen, samt beklagede, at han blev nødt til at afbestille sine sko. Et al Design reagerede prompte: "Hej, Lukas. Vi er kede af at høre, at du har fået stjålet din cykel. Vi giver dig et par sko på vores regning, nu hvor du har været så uheldig.". Et al Design viser her kundeservice i en klasse, man på ingen måde forventer.

Read More

Bedre relationer


Hvor god er din telefon til at modtage signal?

af Sidsel Forchhammer | 30-12-14 13:07

Dit signal afhænger af andre ting end bare din teleudbyder. Årstiderne, høje bygninger og måden du holder telefonen på kan også påvirke signalmodtagelsen. En anden faktor, der har stor betydning, er, hvilken telefon du har.

Det er nemlig meget forskelligt fra mærke til mærke, hvor god telefonen er til at modtage signal. Er din telefon god eller dårlig? Det giver Aalborg universitet svaret på i en undersøgelse fra sidste år, som stadig er super relevant. Se her, hvor din telefon ligger på listen.

Read More

Produktnyheder


Firmafon forklaret på 92 sekunder i vores nye video

af Sidsel Forchhammer | 29-12-14 14:04



Vi har lavet en video, der på halvandet minut viser de vigtigste funktioner ved Firmafon Omstilling. Tryk på billedet ovenfor for at gå videre til videoen.

Her kan du se, hvor let det er at bruge Firmafon Omstilling og ændre i opsætningen som administrator. Du kan også se, hvordan du bruger systemet til at give endnu bedre kundeservice og til at måle din virksomheds kundetilfredshed.

Read More

Om Firmafon


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99