God kundeservice: Frokost.dk tager opkald på under 10 sekunder!

af Sidsel Forchhammer | 31-03-15 15:23

Med levering af 10.000 frokostkuverter om dagen har Frokost.dk ofte sultne, glade eller desperate kunder igennem i telefonen. Og de leverer en super kundeservice med en imponerende lav svartid på 4 1/2 sekund(!) i gennemsnit, når man ringer til dem.

Firmafon er selv en glad kunde hos Frokost.dk, og jeg har taget en snak med Mikael Nielsen, som er ansvarlig for drift og udvikling i Frokost.dk, om deres inspirerende kundeservice.

Read More

Bedre relationer


Firmafon i Berlingske: Vi vil være telebranchens friske pust

af Sidsel Forchhammer | 30-03-15 10:43

"Vores konkurrenter er større end os, men vi lærer hurtigere, og i vores hverdag ændrer tingene sig hele tiden, så vi tilpasser os". Se hvad Firmafons direktør, Peter Engelbrecht, ellers fortæller om Firmafon i Jobindex´ profilannonce, der blev bragt i Berlingske 15. marts.

Se hele profilen, der blev bragt i Berlingske

Hvis du vil læse mere om Firmafon, så kan du finde vores værdier, jobs og medarbejdere her.

 

Read More

Om Firmafon


Er din virksomhed parat til påskeferie?

af Amalie Molls Papafilippopoulos | 27-03-15 09:45

Påskestemningen er ved at indfinde sig i Danmark, og i den forbindelse vil vi gerne hjælpe med at gøre din virksomhed ferieklar. Hvis du følger de simple forslag til, hvordan du laver den bedst muligt telefonopsætning til ferien, så kan du nyde påskehygge, påskefrokoster og påskeæg i fulde drag!

Read More

Bedre relationer


Gå aldrig ned på udstyr! Firmafon anbefaler headsets mm.

af Sidsel Forchhammer | 24-03-15 11:54

Det er en stor hjælp i det daglige arbejde at have det rigtige udstyr til kundeservice. Man behøver ikke en hel maskinpark. Kun dét der er nødvendigt for at kunne få hjulene til at køre rundt.

I denne blogpost vil vi give vores anbefaling til headsets og andet udstyr. De ting, vi anbefaler, er det gear vi selv bruger hos Firmafon. Så det er noget, vi har testet godt af og ved virker.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


En virksomhed er aldrig for lille til at have værdier

af Sidsel Forchhammer | 19-03-15 09:25

Din virksomhed har værdier - uanset om I arbejder bevidst med det eller ej. Hos Firmafon har vi altid talt meget om værdierne… allerede fra der kun var to mennesker i virksomheden. Men da vi for nogle år siden blev ti medarbejdere, var det ikke længere nok at tale løst om dem. Der skulle være noget mere konkret at arbejde ud fra. 

Vi satte os derfor ned og talte om situationer, hvor vi havde været særligt Firmafon-agtige. Det hele blev skrevet ned og siden da har vi hvert år gået dem igennem for at se, om de stadig passer med den virksomhed som vi er – og gerne vil være.

Read More

Om Firmafon


15 citater der inspirerer til bedre kundeservice

af Amalie Molls Papafilippopoulos | 11-03-15 14:58

Hvordan kan et flyvsk begreb som "kundeservice" beskrives? Vi har samlet 15 af vores favoritcitater om kundeservice. Læs nedenstående citater og bliv inspireret af internationale virksomhedslederes tanker.

Read More

Bedre relationer


Kom i træning - se de nyeste trends indenfor kundeservice

af Amalie Molls Papafilippopoulos | 09-03-15 10:45

Du kan komme i skarp kundeservicetræning ved at læse om de nyeste trends og følge de gode råd.

Positive kundeoplevelser er lige så værdiskabende for din virksomhed, som stærke produkter og priser.  Nedenfor har vi samlet vores 5 bud på kundeservicetrends i 2015.

Read More

Bedre relationer


Teleselskaber topper listen over dårlig service

af Sidsel Forchhammer | 03-03-15 13:04

Av av... Vi vidste godt, at teleselskaber ikke var de mest populære. Men vi var alligevel ved at kløjs i søndagskaffen, da vi læste artiklen i søndagsavisen, hvor teleselskaber topper listen over dårlig service. Tænk, at en branche, der lever af telefonopkald, selv kan være SÅ dårlige til at tage telefonen. I søndagsavisens test (hvor vi desværre ikke var med) måtte de vente op til en halv time på at komme igennem til kundeservice. Det er bare ikke godt nok! Uanset hvilken branche man er i.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Firmafons nye udlandspakke: 10 timers tale + 1 GB data i udlandet

af Peter Engelbrecht | 25-02-15 17:12


Opdatering: Pr. 1. september 2017 har mobilpakkerne skiftet navn til Mobil/Mobil Plus og har fået endnu mere indhold i pakkerne. Blandt andet Fri tale fra Danmark til USA og Kina.

Opdatering: Pr. 1. juni 2017 har Firmafon ikke længere udlandspakker, men EU-mobilpakker.

Opdatering: Pr. 1. maj 2016 er der kommet flere lande med i pakken ved roaming og tale fra udlandet til Danmark. 

Opdatering: Pr. 1. december 2015 er nedenstående pakke ændret fra 10 timers tale til Fri tale + fra 1 GB til 2 GB. Prisen er den samme. Desuden er der kommet en ny udlandspakke med Fri tale i EU/Norden (uden data). 

I dag introducerer vi vores mobile udlandspakke: Vores eksisterende Fri tale/25 GB mobilabonnement kommer fra d. 1. marts 2015 til også at indeholde 10 timers udlandstale og 1 GB udlandsdata. Endda uden nogen ekstra omkostninger, idet abonnementet bevarer sin nuværende pris på 299 kr. pr. måned.

Read More

Produktnyheder


Vil du skyde genvej til god kundeservice?

af Sidsel Forchhammer | 24-02-15 14:49

Måske har I lagt mærke til, at der det sidste stykke tid, er kommet flere historier om kundeservice her på bloggen. Selvfølgelig har vi også skrevet om vores produkter og givet tips til iværksættere - ligesom vi plejer. Men det meste indhold har handlet om kundeservice. Og det kommer det også til i fremtiden.

Vi har nemlig en drøm om at blive dén virksomhed, som I går til, når I gerne vil blive bedre til kundeservice.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99