Her er forskellen på at tale i telefon og ansigt-til-ansigt

af Sidsel Forchhammer | 04-09-15 11:02

Når du taler med en kunde over telefonen, så skal du være opmærksom på nogle helt andre ting, end hvis du taler med en kunde, der står lige foran dig.

Read More

Bedre relationer


Firmafon anbefaler Hipchat som chatværktøj internt i virksomheden

af Helle Marie Vad Jespersen | 02-09-15 13:28

Hos Firmafon er vi glade for at minde hinanden om, at det er tid til en kaffe i solen eller dele information om nye produkter eller tiltag. I stedet for at prikke den travle kollega på skulderen, bruger vi Hipchat som intern kommunikationsplatform.

Read More

Om Firmafon


7 ting du aldrig må gøre mod dine kunder

af Sidsel Forchhammer | 27-08-15 12:55

Det er nemt at komme til at puste til ilden, når man taler eller skriver sammen med sine kunder. 

Her er syv ting, du aldrig må gøre, hvis dit mål er at give dine kunder god service og undgå at gøre dem sure:

Read More

Bedre relationer


Derfor valgte iværksætteren Christian Sodemann Firmafon!

af Helle Marie Vad Jespersen | 24-08-15 09:32

Som iværksætter kan listen med åbne spørgsmål fortsætte i det uendelige, når det kommer til at få mest ud af sin forretning for færrest ressourcer. Hvordan får jeg hjælp som selvstændig? Hvordan prioriterer jeg min tid bedst mulig? Og hvilke kundeserviceløsninger fungerer bedst for mig?

Read More

Om Firmafon


Firmafon lancerer ny feature til Omstilling Plus: Telefonkø

af Sidsel Forchhammer | 19-08-15 15:21



Tilføjelse: Nu er der også en "ring mig op"-funktion med telefonkø. Læs mere her

Som en del af Omstilling Plus lancerer vi nu “telefonkø”.

Telefonkø gør det muligt for virksomheder at tage mange indgående kald med få medarbejdere. Når kunderne ringer ind, så får de en besked om deres placering i køen, hvis de venter i mere end 59 sekunder. Placeringen bliver oplyst en gang i minuttet.

Read More

Produktnyheder


God kundeservice: Derfor skal din webshop have en telefon

af Sidsel Forchhammer | 17-08-15 08:29



Telefonen er for mange kunder stadig den bedste livline, når spørgsmål til køb af varer, levering og returret presser på. I en undersøgelse lavet af Forrester foretrak 79% af de adspurgte telefonsamtalen når de havde brug for kundeservice og kun 12% ville bruge chatten. 

Her er fordelene ved at have et telefonnummer på din webshop:

Read More

Bedre relationer


Ny feature: Mere lækkerhed til vores “ring ud som”-feature

af Sidsel Forchhammer | 07-08-15 10:52

Hvis du har Mobil + Omstilling, så kan du benytte “Ring ud som”. Her kan du selv vælge, om modtageren skal kunne se virksomhedens hovedummer eller dit eget mobilnummer. Nu har vi
tilføjet en ny feature til den funktion.

Read More

Produktnyheder


Sådan hjælper du kunderne med din FAQ!

af Helle Marie Vad Jespersen | 06-08-15 12:47

Kunder vil gerne hjælpes hele døgnet. Det bliver understreget af, at 45% af alle kunder dropper et køb, hvis de ikke har let adgang til information og til at få svar på deres spørgsmål.

Read More

Bedre relationer


Sådan bruger du aktiv lytning i dine telefonsamtaler!

af Sidsel Forchhammer | 05-08-15 10:50

En af de svære ting ved telefonsamtaler er, at dit kropssprog ikke kommer med gennem telefonen. Det betyder, at kunden ikke kan se, om du ivrigt nikker samstemmende, om du forstår problemstillingen eller om du er ved at falde i søvn. 

Read More

Bedre relationer


Tal girafsprog og undgå sure kunder i telefonen

af Helle Marie Vad Jespersen | 03-08-15 09:21

Tal girafsprog med kunderne

Undgå sure kunder med inspiration fra giraffens stærke overblik og store hjerte, når du kommunikerer med kunderne. 

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99