20 inspirerende citater om kundeservice

af Sidsel Forchhammer | 13-10-15 08:53


Disse 20 citater om kundeservice viser, at god service kan give din forretning et stort forspring i forhold til konkurrenterne. 

Read More

Bedre relationer


Vidste du at Firmafon har et udviklingssite?

af Helle Marie Vad Jespersen | 08-10-15 09:15

Firmafons udviklingssite har sideløbende med vores normale website fungeret som tegnebræt og inspirationsrampe for udviklere. Det tegnebræt vil vi gerne reklamere lidt med her. 

Read More

Om Firmafon Produktnyheder


God kundeservice tager max. 20 sekunder!

af Sidsel Forchhammer | 14-09-15 12:47



Det tager 20 sekunder at få en god start med kunderne. 
Et af de vigtigste midler til at sikre glade kunder og god kundeservice er at svare hurtigt. Hvis dine kunder ikke skal vente for længe, så tag 80 % af opkaldene inden for 20 sekunder. 

Read More

Bedre relationer


Sådan bruger du smileys til at måle kundernes tilfredshed 

af Helle Marie Vad Jespersen | 10-09-15 10:46

Kundens tilfredshed har direkte indvirkning på genkøb og den loyalitet kunden har overfor din virksomhed. En tilfreds kunde er ofte kunde i længere tid og hvis tilfredsheden leder til loyalitet, så vil han eller hun tilmed også anbefale dig til venner og familie.

Men kundeoplevelser kan være en svær ting at måle. Hos Firmafon bruger vi blandt andet "smileys" til at måle kundernes tilfredshed med den service, de får - men også til at komme den næste kundes udfordringer i forkøbet.

Her får du vores fire svar på hvordan (og hvorfor) man måler kundetilfredshed i dagligdagen.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Tomas Lykke tager temperaturen på kundeservice i Danmark

af Sidsel Forchhammer | 08-09-15 09:55



Vi mødte Tomas Lykke på en vindblæst plads på Frederiksberg, til en snak om god kundeservice i Danmark og hvorfor man som ledelse skal arbejde med kundeoplevelser.

Read More

Bedre relationer


Her er forskellen på at tale i telefon og ansigt-til-ansigt

af Sidsel Forchhammer | 04-09-15 11:02

Når du taler med en kunde over telefonen, så skal du være opmærksom på nogle helt andre ting, end hvis du taler med en kunde, der står lige foran dig.

Read More

Bedre relationer


Firmafon anbefaler Hipchat som chatværktøj internt i virksomheden

af Helle Marie Vad Jespersen | 02-09-15 13:28

Hos Firmafon er vi glade for at minde hinanden om, at det er tid til en kaffe i solen eller dele information om nye produkter eller tiltag. I stedet for at prikke den travle kollega på skulderen, bruger vi Hipchat som intern kommunikationsplatform.

Read More

Om Firmafon


7 ting du aldrig må gøre mod dine kunder

af Sidsel Forchhammer | 27-08-15 12:55

Det er nemt at komme til at puste til ilden, når man taler eller skriver sammen med sine kunder. 

Her er syv ting, du aldrig må gøre, hvis dit mål er at give dine kunder god service og undgå at gøre dem sure:

Read More

Bedre relationer


Derfor valgte iværksætteren Christian Sodemann Firmafon!

af Helle Marie Vad Jespersen | 24-08-15 09:32

Som iværksætter kan listen med åbne spørgsmål fortsætte i det uendelige, når det kommer til at få mest ud af sin forretning for færrest ressourcer. Hvordan får jeg hjælp som selvstændig? Hvordan prioriterer jeg min tid bedst mulig? Og hvilke kundeserviceløsninger fungerer bedst for mig?

Read More

Om Firmafon


Firmafon lancerer ny feature til Omstilling Plus: Telefonkø

af Sidsel Forchhammer | 19-08-15 15:21



Tilføjelse: Nu er der også en "ring mig op"-funktion med telefonkø. Læs mere her

Som en del af Omstilling Plus lancerer vi nu “telefonkø”.

Telefonkø gør det muligt for virksomheder at tage mange indgående kald med få medarbejdere. Når kunderne ringer ind, så får de en besked om deres placering i køen, hvis de venter i mere end 59 sekunder. Placeringen bliver oplyst en gang i minuttet.

Read More

Produktnyheder


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99