Sådan bruger du aktiv lytning i dine telefonsamtaler!

af Sidsel Forchhammer | 05-08-15 10:50

En af de svære ting ved telefonsamtaler er, at dit kropssprog ikke kommer med gennem telefonen. Det betyder, at kunden ikke kan se, om du ivrigt nikker samstemmende, om du forstår problemstillingen eller om du er ved at falde i søvn. 

Read More

Bedre relationer


Tal girafsprog og undgå sure kunder i telefonen

af Helle Marie Vad Jespersen | 03-08-15 09:21

Tal girafsprog med kunderne

Undgå sure kunder med inspiration fra giraffens stærke overblik og store hjerte, når du kommunikerer med kunderne. 

Read More

Bedre relationer


Kan din kundeservice gro i et internationalt marked?

af Helle Marie Vad Jespersen | 23-07-15 11:41

Går du med tanker om at brede din virksomhed ud over landets grænser?

Read More

Bedre relationer


Få tips til, hvordan du sikrer at få kundens feedback

af Helle Marie Vad Jespersen | 16-07-15 11:35

I denne blogpost kan du læse om, hvordan du sikrer at få feedbeack fra kunderne og hvad du gør, når først den er modtaget.

Read More

Bedre relationer


10 tips til god service i din webshop

af Helle Marie Vad Jespersen | 13-07-15 12:45

 

Webshoppen skal imødekomme et bredt publikum, men forventningerne er ens for alle, der træder ind på siden: hvis der opstår problemer i købsprocessen, så kan kundeservice redde dagen. Vi har lavet en ebog om kundeservice i webshops og giver her 10 gode tips fra bogen til, hvordan du bedst yder god kundeservice, når kunden besøger din webshop.

Read More

Bedre relationer


9 måder du kan bruge Firmafon til at give god kundeservice

af Sidsel Forchhammer | 08-07-15 10:34



En god dialog med kunden over telefonen forudsætter, at alt det tekniske fungerer. Firmafon lever af at levere et system, der giver denne base. Men det er også langt mere end bare et telefonsystem. For med Firmafons Omstilling og Omstilling Plus får du et omstillingssystem, der er lavet specifikt til at hjælpe din virksomhed til en god kundeservice. Nedenfor ser du syv måder hvorpå Firmafon kan forbedre din kundeservice.

Read More

Om Firmafon


Se kundernes emails, når de ringer

af Sidsel Forchhammer | 25-06-15 15:07

Firmafon lancerer i dag en systemintegration fra Omstilling Plus til Outlook. Det betyder, at når din kunde eller forretningsforbindelse ringer ind, så kan du se din mailkorrespondance med vedkommende.

(Obs! I september 2016 lancerer vi et nyt User Interface. Funktionaliteterne i denne blogpost er integreret i det nye design, sammen med en masse andet godt. Læs om det nye UI her

Read More

Produktnyheder


Sådan måler du kundernes loyalitet med NPS

af Sidsel Forchhammer | 19-06-15 12:39

Èn af de mest brugte målinger af kundetilfredshed og loyalitet er Net Promoter Score (NPS). I denne blogpost kan du læse, hvad NPS går ud på, og hvordan du måler kundetilfredshed.

Read More

Bedre relationer


5 bud på hvordan du finder superstjerner til kundeservice

af Helle Marie Vad Jespersen | 16-06-15 09:57

Det kan være svært at ansætte kundeservicemedarbejdere, der brænder for opgaven - hele opgaven. Endnu sværere kan det være at spotte superstjernen, når der skal ansættes nye medarbejdere til dit team. Vi giver her vores bud på, hvad du skal holde øje med under jobsamtalen. Har kandidaten den X-faktor jeres virksomhed har brug for?

Read More

Bedre relationer


Hvor fedt er det lige med en telefonmenu?

af Peter Engelbrecht | 11-06-15 09:30

 

En af de allerførste features vi udviklede hos Firmafon var, hvad vi kalder telefonmenu (andre kalder det IVR). Altså den stemme der møder dig med “tryk 1 for kundeservice, tryk 2 for salg” eller lignende, når du ringer til en virksomhed.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99