Hvad gør du, når der ikke er dækning på din telefon?

af Sidsel Forchhammer | 08-02-16 14:03



Der findes næppe noget mere frustrerende indenfor telefoni, end når man ingen dækning har. Og det sker pudsigt nok altid, lige når man venter på et vigtigt opkald, er midt i et fedt videoklip eller skal google noget meget vigtigt :(

Read More

Om Firmafon


Opstil de rette KPI'er for tilfredshed og lav bedre kundeservice

af Helle Marie Vad Jespersen | 25-01-16 13:53

 

Når livet giver dig citroner, så lav limonade. Når kunden giver dig kritisk feedback, så lav bedre kundeservice! Vi har samlet de indgange vi kender (og bruger) til at måle kundens oplevelse. 

Read More

Bedre relationer


Verdens sødeste Else... Firmafons nye kontorhund :)

af Sidsel Forchhammer | 21-01-16 12:52



Vi er helt forelskede i Firmafons nye kontorhund Else! Hun er en Old English Bulldog på 9 uger, som vores CTO, Michael, har haft med på arbejde (og tror at han kan få lov til at tage med hjem igen). Hun måtte godt have sin kurv fast på Firmafons kontor.

Read More

Om Firmafon


Top 5 over de mest populære blogposts i 2015

af Helle Marie Vad Jespersen | 18-01-16 14:23

 

Det nye år er for længst i gang. Inden vi kommer for langt ind i det, vil vi bruge lidt spalteplads til at se tilbage på de blogposts, der skilte sig ud og blev læst flest gange i 2015!

Read More

Bedre relationer


Hvilken vej går kundeservice i 2016? Læs de 5 nyeste trends!

af Helle Marie Vad Jespersen | 11-01-16 10:42

Har du styr på hvilken vej du skal i kundeservice i 2016? I årets første blogpost giver vi jer 4 bud på, hvad I kan forvente af kundeservicebranchen i det nye år og tips til, hvad du kan gøre for at følge med trenden.

Read More

Bedre relationer


Sådan holder I jeres egen (gratis) workshop med kundeservicetræning

af Firmafon Kundeservice | 18-12-15 09:32



Firmafon har lavet en video, der guider til, hvordan I får gode telefonsamtaler med jeres kunder. I denne blogpost får du en drejebog til, hvordan du kan bruge videoen i en tre timers workshop, som gør dine medarbejdere bedre til kundeservice.

Read More

Bedre relationer


Hvad skal du huske inden juleferien? Følg Firmafons guide

af Sidsel Forchhammer | 17-12-15 09:30

Når juleferien sætter ind er der både færre medarbejdere på arbejde og ændrede åbningstider. Ved du, hvad der skal ændres i Firmafons systemer i forbindelse med ferie? Og kan du huske hvordan det nu lige er med telefonregningen, hvis I tager til udlandet? Hvis ikke, så finder du svarene i vores ferieguide:

Read More

Om Firmafon


Vær på lyt hos hinanden og bliv bedre til kundesamtaler

af Sidsel Forchhammer | 14-12-15 09:40



Byder du kunden velkommen på en god måde? Siger du øh hele tiden? Lyder du sur, når du taler? Den bedste måde at finde ud af, om I har gode samtaler med kunderne, er ved at sidde på lyt hos hinanden og give konstruktiv kritik. I denne blogpost får du anbefalinger til, hvordan I sidder på lyt og bedst giver feedback. 

Read More

Bedre relationer


Derfor er dårlig kundeservice en gyser for din virksomhed!

af Helle Marie Vad Jespersen | 04-12-15 09:26

De fleste har oplevet at modtage gyselig kundeservice. Den oplevelse af at være i vejen, føle sig uvelkommen og måske blive generet af en medarbejder over telefonen eller foran disken i den fysiske butik.

Read More

Bedre relationer


Julegave: nye priser fra 1. december 2015

af Sidsel Forchhammer | 30-11-15 09:46



I et marked, hvor mange af vores konkurrenter gang på gang varsler prisstigninger, vil vi gerne sprede lidt julestemning. Derfor går vi i den helt modsatte retning!

Fra 1. december 2015 bliver alle Firmafons mobilpakker billigere og/eller bedre, fordi man får mere indhold til samme pris... Og vi smider endda en ekstra udlandspakke oveni julesokken.

Read More

Om Firmafon Produktnyheder


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99