Vær på lyt hos hinanden og bliv bedre til kundesamtaler

af Sidsel Forchhammer | 14-12-15 09:40



Byder du kunden velkommen på en god måde? Siger du øh hele tiden? Lyder du sur, når du taler? Den bedste måde at finde ud af, om I har gode samtaler med kunderne, er ved at sidde på lyt hos hinanden og give konstruktiv kritik. I denne blogpost får du anbefalinger til, hvordan I sidder på lyt og bedst giver feedback. 

Read More

Bedre relationer


Derfor er dårlig kundeservice en gyser for din virksomhed!

af Helle Marie Vad Jespersen | 04-12-15 09:26

De fleste har oplevet at modtage gyselig kundeservice. Den oplevelse af at være i vejen, føle sig uvelkommen og måske blive generet af en medarbejder over telefonen eller foran disken i den fysiske butik.

Read More

Bedre relationer


Julegave: nye priser fra 1. december 2015

af Sidsel Forchhammer | 30-11-15 09:46



I et marked, hvor mange af vores konkurrenter gang på gang varsler prisstigninger, vil vi gerne sprede lidt julestemning. Derfor går vi i den helt modsatte retning!

Fra 1. december 2015 bliver alle Firmafons mobilpakker billigere og/eller bedre, fordi man får mere indhold til samme pris... Og vi smider endda en ekstra udlandspakke oveni julesokken.

Read More

Om Firmafon Produktnyheder


Få 50 % rabat på professionel indtaling i december måned!

af Helle Marie Vad Jespersen | 24-11-15 09:21

 

Den første sne har allerede lagt sig og bragt december og dermed julen tættere på. Hos Firmafon er vi også kommet i julehumør og derfor giver vi 50 % rabat på professionel indtaling i december måned. 

Read More

Produktnyheder Bedre relationer


Hvad er det gode kundeliv år 2015?

af Sidsel Forchhammer | 20-11-15 14:33



I går sad vi et par hundrede mennesker i en tæt pakket sal til et arrangement, hvor Wilke og CBS var værter. Alle var kommet for at høre om kundeoplevelser og de leverede de nyeste tal fra CBS og inspiration fra virksomheder med en unik tilgang til deres kunder. Her er de vigtigste ting, jeg kom hjem med:

Read More

Bedre relationer


Få et konkurrencemæssigt forspring med telefonisk kundeservice!

af Helle Marie Vad Jespersen | 17-11-15 14:09

Vil du bevare førerpositionen i forhold til konkurrenten? I denne her blogpost vil vi give dig fire tricks til, hvordan du kommer først til kunderne, ved at tilbyde telefonisk kundeservice i din virksomhed. 

Read More

Bedre relationer


Tjek din telefonregning: Har du den rigtige mobilpakke?

af Helle Marie Vad Jespersen | 12-11-15 09:52

Er din mobilpakke alt for stor i forhold til, hvad du egentlig skal bruge? Eller får du altid ekstraregninger, fordi du overskrider pakkens indhold? Her kan du læse om, hvordan du undgår at snyde dig selv med den forkerte mobilpakke.

Read More

Om Firmafon


Sådan skaber du en virksomhedskultur, der yder god kundeservice

af Helle Marie Vad Jespersen | 27-10-15 13:22

En stærk virksomhedskultur, teamwork, tilfredse medarbejdere og et fokus på kunderne er den optimale forudsætning for at yde god kundeservice. I denne blogpost giver vi dig 5 rettesnore til, hvordan du hjælper sådan en kundekultur på vej.   

Read More

Bedre relationer


Giv god kundeservice på tværs af virksomheden!

af Helle Marie Vad Jespersen | 20-10-15 12:57

Vil du have mere ud af din virksomheds kundeservice, så handler det i høj grad om at samarbejde på tværs af virksomhedens funktioner, for at finde frem til en god løsning på kundernes problemer. Læs med i denne blogpost, hvor vi fortæller dig, hvordan vi hos Firmafon samarbejder, så kundeservicen bliver bedst. 

Read More

Bedre relationer


Brug et kampagnenummer til at måle ROI på marketingkampagner

af Sidsel Forchhammer | 13-10-15 15:43


Ved du om dine offline kampagner performer? Du kan nemt finde ud af det, ved at tilføje et kampagnenummer og måle trafikken, der kommer ind via det specifikke nummer. Så kan du se, om der er en god ROI (return on investment) ved de aktiviteter, I laver.

Read More

Om Firmafon Produktnyheder


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99