Produktnyheder: Optag kald og få detaljerede informationer

af Sidsel Forchhammer | 29-04-16 11:30

Efter en beta-test er vi nu klar til lancering. 1000 tak til alle jer, der har givet feedback og kommet med gode idéer! Det er vi så taknemmelige for <3

Fra 2. maj 2016 får du flere redskaber til bedre telefoni. Nu kan du nemlig optage opkald og din opkaldshistorik får et nyt, bedre design samt nye funktioner. Der er også (mindre godt) nyt om kundetilfredshedsmålingen.

Read More

Produktnyheder


Nye roamingpriser - og flere lande i udlandspakkerne :)

af Sidsel Forchhammer | 29-04-16 11:16



Opdatering 1. november 2017: Der er nu fri tale, data mm til USA og EU i Mobil Plus

Så er der gode nyheder for de berejste! Firmafon får billigere priser i Europa og USA - og der kommer flere lande med i udlandspakkerne.

Billigere priser
Det bliver billigere at tale eller bruge data i Europa og Nordamerika. Hvis du f.eks bruger data i USA, så vil du fra 1. maj spare 92%, da prisen nu er nede i 2 kr. pr. MB. Eller hvis du f.eks. modtager opkald, imens du er på ferie i Portugal, så vil det kun koste 0,08 kr pr. minut. Det er 77% billigere end i dag.

Read More

Produktnyheder


Sådan giver glade medarbejdere dig flere loyale kunder!

af Helle Marie Vad Jespersen | 19-04-16 12:47



Hvordan giver glade medarbejdere dig flere loyale kunder? Det er måske ikke altid klokkekart, hvorfor kunderne vælger at handle hos dig igen, fordi dine medarbejdere er glade for jobbet. 

I denne blogpost giver vi dig grunden til, at satse på dine medarbejdere, hvis du vil have en sund forretning. 

Read More

Bedre relationer


Sådan får du mest ud af din Firmafon-opsætning!

af Helle Marie Vad Jespersen | 05-04-16 11:00



Som kunde hos Firmafon har du mange muligheder for at tilpasse vores produkt til din virksomhed. Men hvordan ved du, om din Firmafon-opsætning er den bedste for dig, og om du får nok ud af den opsætning, du har valgt? Kundeservice giver dig i denne blogposts fifs til at finde ud af, om du har valgt den rigtige opsætning.

Read More

Produktnyheder


Sådan bruger MusikDJ Firmafon til at lave god kundeservice!

af Helle Marie Vad Jespersen | 17-03-16 02:30

 
Som iværksætter er det ikke altid let at vide, hvordan ens produkt kan komme ud over stepperne og gå fra at være et hobby-foretagende til at fremstå professionelt og tillidsvækkende for kunden.

Vi har taget en snak med vores kunde Mads Lehnert fra MusikDJ, der fortæller, hvordan tillid betyder alt, når varen, der sælges er musik, og hvordan et enkelt telefonsystem kan være dét, der gør forskellen, når kunden køber en vare, som ikke findes på butikshylden. 

Read More

Bedre relationer


Hvad sker der, når salgschefen bliver kundeservicechef?

af Helle Marie Vad Jespersen | 10-03-16 02:30


I december og januar overtog vores salgschef Miemei kasketten som kundeservicechef fra Lea, der skulle på barsel og først fik en afløser i februar. Nu giver Miemei sine bud på, hvordan kundeservice og salg er forskellige, hvordan de er ens, og hvordan de kan arbejde bedre sammen. 

Read More

Bedre relationer


Kundeundersøgelse: Det lærte vi om jer

af Emil Buch | 04-03-16 13:06

Vi udsendte vores månedlige nyhedsbrev d. 9. februar, hvor vi havde vedlagt et spørgeskema. Spørgeskemaet handlede om, at vi i Firmafon ønskede at blive klogere på vores kunder. Og det blev vi!

Read More

Om Firmafon


Sådan får du flere loyale kunder med god kundeservice

af Helle Marie Vad Jespersen | 01-03-16 12:57

Loyale kunder er dem, der betror sig til din forretning og dine produkter i en sådan grad, at de handler hos dig igen. Men hvordan sikrer du, at kunderne forbliver loyale tilhængere af din virksomhed og de varer, du sælger? Vi giver her 4 input til, hvordan jeres kunder forbliver kunder.

Read More

Bedre relationer


5 tips og tricks til, hvordan du taler med kunder!

af Helle Marie Vad Jespersen | 23-02-16 11:40

 

Read More

Bedre relationer


Styrk din kundeservice og få den bedste Word of Mouth omtale

af Helle Marie Vad Jespersen | 16-02-16 11:06

Forretninger, der lever af Word of Mouth, opstår ikke af sig selv! Uanset hvor godt dit produkt og din service er, er du nødt til at give dine kunder en overbevisende grund til at dele deres erfaringer til venner og familie. En af disse grunde kan være, at du leverer fantastisk kundeservice.

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99