Tjek din telefonregning: Har du den rigtige mobilpakke?

af Helle Marie Vad Jespersen | 12-11-15 09:52

Er din mobilpakke alt for stor i forhold til, hvad du egentlig skal bruge? Eller får du altid ekstraregninger, fordi du overskrider pakkens indhold? Her kan du læse om, hvordan du undgår at snyde dig selv med den forkerte mobilpakke.

Read More

Om Firmafon


Sådan træner du dine medarbejdere i god kundeservice!

af Helle Marie Vad Jespersen | 03-11-15 09:12



Vi har erfaret, at nøglen til god kundeservice går gennem ihærdig træning. I denne blogpost giver vi dig nyttige tips fra Firmafons egen kundeserviceafdeling - til alt fra opstartstræning til finpudsning af kundeservice.

Read More

Bedre relationer


Sådan skaber du en virksomhedskultur, der yder god kundeservice

af Helle Marie Vad Jespersen | 27-10-15 13:22

En stærk virksomhedskultur, teamwork, tilfredse medarbejdere og et fokus på kunderne er den optimale forudsætning for at yde god kundeservice. I denne blogpost giver vi dig 5 rettesnore til, hvordan du hjælper sådan en kundekultur på vej.   

Read More

Bedre relationer


Giv god kundeservice på tværs af virksomheden!

af Helle Marie Vad Jespersen | 20-10-15 12:57

Vil du have mere ud af din virksomheds kundeservice, så handler det i høj grad om at samarbejde på tværs af virksomhedens funktioner, for at finde frem til en god løsning på kundernes problemer. Læs med i denne blogpost, hvor vi fortæller dig, hvordan vi hos Firmafon samarbejder, så kundeservicen bliver bedst. 

Read More

Bedre relationer


Brug et kampagnenummer til at måle ROI på marketingkampagner

af Sidsel Forchhammer | 13-10-15 15:43


Ved du om dine offline kampagner performer? Du kan nemt finde ud af det, ved at tilføje et kampagnenummer og måle trafikken, der kommer ind via det specifikke nummer. Så kan du se, om der er en god ROI (return on investment) ved de aktiviteter, I laver.

Read More

Om Firmafon Produktnyheder


20 inspirerende citater om kundeservice

af Sidsel Forchhammer | 13-10-15 08:53


Disse 20 citater om kundeservice viser, at god service kan give din forretning et stort forspring i forhold til konkurrenterne. 

Read More

Bedre relationer


Vidste du at Firmafon har et udviklingssite?

af Helle Marie Vad Jespersen | 08-10-15 09:15

Firmafons udviklingssite har sideløbende med vores normale website fungeret som tegnebræt og inspirationsrampe for udviklere. Det tegnebræt vil vi gerne reklamere lidt med her. 

Read More

Om Firmafon Produktnyheder


Tips og tricks til, hvordan du brænder igennem på speak!

af Helle Marie Vad Jespersen | 01-10-15 08:40

 

Hvordan lyder din virksomhed, når kunderne ringer? En god start er vigtig. Særligt den start, der giver kunderne et indtryk af dig og den virksomhed, de ringer ind til. Forskellige speaks løser forskellige opgaver, men har alle det tilfælles, at de får din virksomheds facade til at fremstå professionel. 

Read More

Bedre relationer


God kundeservice tager max. 20 sekunder!

af Sidsel Forchhammer | 14-09-15 12:47



Det tager 20 sekunder at få en god start med kunderne. 
Et af de vigtigste midler til at sikre glade kunder og god kundeservice er at svare hurtigt. Hvis dine kunder ikke skal vente for længe, så tag 80 % af opkaldene inden for 20 sekunder. 

Read More

Bedre relationer


Sådan bruger du smileys til at måle kundernes tilfredshed 

af Helle Marie Vad Jespersen | 10-09-15 10:46

Kundens tilfredshed har direkte indvirkning på genkøb og den loyalitet kunden har overfor din virksomhed. En tilfreds kunde er ofte kunde i længere tid og hvis tilfredsheden leder til loyalitet, så vil han eller hun tilmed også anbefale dig til venner og familie.

Men kundeoplevelser kan være en svær ting at måle. Hos Firmafon bruger vi blandt andet "smileys" til at måle kundernes tilfredshed med den service, de får - men også til at komme den næste kundes udfordringer i forkøbet.

Her får du vores fire svar på hvordan (og hvorfor) man måler kundetilfredshed i dagligdagen.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99