Top 5 over de mest populære blogposts i 2015

af Helle Marie Vad Jespersen | 18-01-16 14:23

 

Det nye år er for længst i gang. Inden vi kommer for langt ind i det, vil vi bruge lidt spalteplads til at se tilbage på de blogposts, der skilte sig ud og blev læst flest gange i 2015!

Read More

Bedre relationer


Hvilken vej går kundeservice i 2016? Læs de 5 nyeste trends!

af Helle Marie Vad Jespersen | 11-01-16 10:42

Har du styr på hvilken vej du skal i kundeservice i 2016? I årets første blogpost giver vi jer 4 bud på, hvad I kan forvente af kundeservicebranchen i det nye år og tips til, hvad du kan gøre for at følge med trenden.

Read More

Bedre relationer


Sådan holder I jeres egen (gratis) workshop med kundeservicetræning

af Firmafon Kundeservice | 18-12-15 09:32



Firmafon har lavet en video, der guider til, hvordan I får gode telefonsamtaler med jeres kunder. I denne blogpost får du en drejebog til, hvordan du kan bruge videoen i en tre timers workshop, som gør dine medarbejdere bedre til kundeservice.

Read More

Bedre relationer


Hvad skal du huske inden juleferien? Følg Firmafons guide

af Sidsel Forchhammer | 17-12-15 09:30

Når juleferien sætter ind er der både færre medarbejdere på arbejde og ændrede åbningstider. Ved du, hvad der skal ændres i Firmafons systemer i forbindelse med ferie? Og kan du huske hvordan det nu lige er med telefonregningen, hvis I tager til udlandet? Hvis ikke, så finder du svarene i vores ferieguide:

Read More

Om Firmafon


Vær på lyt hos hinanden og bliv bedre til kundesamtaler

af Sidsel Forchhammer | 14-12-15 09:40



Byder du kunden velkommen på en god måde? Siger du øh hele tiden? Lyder du sur, når du taler? Den bedste måde at finde ud af, om I har gode samtaler med kunderne, er ved at sidde på lyt hos hinanden og give konstruktiv kritik. I denne blogpost får du anbefalinger til, hvordan I sidder på lyt og bedst giver feedback. 

Read More

Bedre relationer


Derfor er dårlig kundeservice en gyser for din virksomhed!

af Helle Marie Vad Jespersen | 04-12-15 09:26

De fleste har oplevet at modtage gyselig kundeservice. Den oplevelse af at være i vejen, føle sig uvelkommen og måske blive generet af en medarbejder over telefonen eller foran disken i den fysiske butik.

Read More

Bedre relationer


Julegave: nye priser fra 1. december 2015

af Sidsel Forchhammer | 30-11-15 09:46



I et marked, hvor mange af vores konkurrenter gang på gang varsler prisstigninger, vil vi gerne sprede lidt julestemning. Derfor går vi i den helt modsatte retning!

Fra 1. december 2015 bliver alle Firmafons mobilpakker billigere og/eller bedre, fordi man får mere indhold til samme pris... Og vi smider endda en ekstra udlandspakke oveni julesokken.

Read More

Om Firmafon Produktnyheder


Få 50 % rabat på professionel indtaling i december måned!

af Helle Marie Vad Jespersen | 24-11-15 09:21

 

Den første sne har allerede lagt sig og bragt december og dermed julen tættere på. Hos Firmafon er vi også kommet i julehumør og derfor giver vi 50 % rabat på professionel indtaling i december måned. 

Read More

Produktnyheder Bedre relationer


Hvad er det gode kundeliv år 2015?

af Sidsel Forchhammer | 20-11-15 14:33



I går sad vi et par hundrede mennesker i en tæt pakket sal til et arrangement, hvor Wilke og CBS var værter. Alle var kommet for at høre om kundeoplevelser og de leverede de nyeste tal fra CBS og inspiration fra virksomheder med en unik tilgang til deres kunder. Her er de vigtigste ting, jeg kom hjem med:

Read More

Bedre relationer


Få et konkurrencemæssigt forspring med telefonisk kundeservice!

af Helle Marie Vad Jespersen | 17-11-15 14:09

Vil du bevare førerpositionen i forhold til konkurrenten? I denne her blogpost vil vi give dig fire tricks til, hvordan du kommer først til kunderne, ved at tilbyde telefonisk kundeservice i din virksomhed. 

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99