Bliv klar til påskeferien: tilpas dine åbningstider!

af Helle Marie Vad Jespersen | 23-03-16 09:03

Det er tid til at kaste påskekostumet over hovedet og holde lidt velfortjent forårsfri, når påskeferien starter i morgen. Men inden I trækker helt i bremsen, vil vi gerne hjælpe med at gøre jeres virksomhed ferieklar. 

Read More

Bedre relationer


Sådan bruger MusikDJ Firmafon til at lave god kundeservice!

af Helle Marie Vad Jespersen | 17-03-16 02:30

 
Som iværksætter er det ikke altid let at vide, hvordan ens produkt kan komme ud over stepperne og gå fra at være et hobby-foretagende til at fremstå professionelt og tillidsvækkende for kunden.

Vi har taget en snak med vores kunde Mads Lehnert fra MusikDJ, der fortæller, hvordan tillid betyder alt, når varen, der sælges er musik, og hvordan et enkelt telefonsystem kan være dét, der gør forskellen, når kunden køber en vare, som ikke findes på butikshylden. 

Read More

Bedre relationer


Hvad sker der, når salgschefen bliver kundeservicechef?

af Helle Marie Vad Jespersen | 10-03-16 02:30


I december og januar overtog vores salgschef Miemei kasketten som kundeservicechef fra Lea, der skulle på barsel og først fik en afløser i februar. Nu giver Miemei sine bud på, hvordan kundeservice og salg er forskellige, hvordan de er ens, og hvordan de kan arbejde bedre sammen. 

Read More

Bedre relationer


Kundeundersøgelse: Det lærte vi om jer

af Emil Buch | 04-03-16 13:06

Vi udsendte vores månedlige nyhedsbrev d. 9. februar, hvor vi havde vedlagt et spørgeskema. Spørgeskemaet handlede om, at vi i Firmafon ønskede at blive klogere på vores kunder. Og det blev vi!

Read More

Om Firmafon


Sådan får du loyale kunder med god kundeservice

af Helle Marie Vad Jespersen | 01-03-16 12:57

Loyale kunder er dem, der betror sig til din forretning og dine produkter i en sådan grad, at de handler hos dig igen. Men hvordan sikrer du, at kunderne forbliver loyale tilhængere af din virksomhed og de varer, du sælger? Vi giver her 4 input til, hvordan jeres kunder forbliver kunder.

Read More

Bedre relationer


5 tips og tricks til, hvordan du taler med kunder!

af Helle Marie Vad Jespersen | 23-02-16 11:40

 

Read More

Bedre relationer


Styrk din kundeservice og få den bedste Word of Mouth omtale

af Helle Marie Vad Jespersen | 16-02-16 11:06

Forretninger, der lever af Word of Mouth, opstår ikke af sig selv! Uanset hvor godt dit produkt og din service er, er du nødt til at give dine kunder en overbevisende grund til at dele deres erfaringer til venner og familie. En af disse grunde kan være, at du leverer fantastisk kundeservice.

Read More

Bedre relationer


Hvad gør du, når der ikke er dækning på din telefon?

af Sidsel Forchhammer | 08-02-16 14:03



Der findes næppe noget mere frustrerende indenfor telefoni, end når man ingen dækning har. Og det sker pudsigt nok altid, lige når man venter på et vigtigt opkald, er midt i et fedt videoklip eller skal google noget meget vigtigt :(

Read More

Om Firmafon


Opstil de rette KPI'er for tilfredshed og lav bedre kundeservice

af Helle Marie Vad Jespersen | 25-01-16 13:53

 

Når livet giver dig citroner, så lav limonade. Når kunden giver dig kritisk feedback, så lav bedre kundeservice! Vi har samlet de indgange vi kender (og bruger) til at måle kundens oplevelse. 

Read More

Bedre relationer


Verdens sødeste Else... Firmafons nye kontorhund :)

af Sidsel Forchhammer | 21-01-16 12:52



Vi er helt forelskede i Firmafons nye kontorhund Else! Hun er en Old English Bulldog på 9 uger, som vores CTO, Michael, har haft med på arbejde (og tror at han kan få lov til at tage med hjem igen). Hun måtte godt have sin kurv fast på Firmafons kontor.

Read More

Om Firmafon


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99