6 måder din kundeservice kan øge dine salg!

af Helle Marie Vad Jespersen | 12-09-16 11:32




I mange virksomheder er kundeservice og salg to afdelinger, der ikke bruger hinanden, når de skal give kunden den bedste oplevelse - eller skaffe nye kunder. Det betyder langt hen af vejen en dårligere service, en højere churn rate og sidst, men ikke mindst dårligere salgstal for virksomheden.

74 % af de kunder, der har haft en god købsoplevelse forbliver kunder i minimum 1 år, viser en undersøgelse fra Harvard University.

I den her blogpost, vil vi gerne dele 6 måder, du kan bruge kundeservice til at øge dine salg ved samtidig at holde på dine kunder. 

Read More

Bedre relationer


Prøv beta-versionen af det nye app.firmafon.dk

af Sidsel Forchhammer | 08-09-16 09:12

Vi har aldrig følt os lækrere, end vi gør lige nu! For Firmafon har fået et nyt look, som ser bedre ud end George Clooney og er mere smooth end en smoothie.

De sidste mange måneder har vi arbejdet på at forbedre både udseende og funktionaliteter i Firmafons Omstillingssystem – og nu er vi klar til at vise jer betaversionen af det nye app.firmafon.dk.

Vi håber, at I vil bruge den og melde tilretninger tilbage til os, så hver eneste lille søm i de nye klæder kommer til at sidde rigtigt.

Read More

Om Firmafon Produktnyheder


Sådan undgår du at gentage dig selv, når du taler med kunder

af Helle Marie Vad Jespersen | 30-08-16 10:49



Har du et stykke papir at holde dig til, når kunden ringer? Godt! Det er en fordel. Viger du aldrig fra selv samme papir, så din stemme mekanisk og monotont spiller den samme plade, når du får kunden i røret? 

I denne blogpost giver vi 4 tips til at finpudse dine kommunikationsteknikker, så du undgår at gentage dig selv, når du taler med kunder. 

Read More

Bedre relationer


Firmafon har vokseværk! Vi flytter til større lokaler på Østerbro

af Helle Marie Vad Jespersen | 26-07-16 14:05




Man siger, at skoen skal passe til foden. Det samme gælder for de lokaler en virksomheds medarbejdere sidder i. Hos Firmafon er vi vokset ud af den "størrelse", vi lejede os ind i for over tre år siden. Og i august får vi endelig lidt flere kvadratmeter at boltre os på, når vi flytter til den nye adresse: Teglværksgade 18  på Østerbro.

Read More

Om Firmafon


3 tips og de sure kunder smutter IKKE fra dig

af Helle Marie Vad Jespersen | 19-07-16 10:20



Det er selvsagt ikke en nem opgave at få en sur kunde til at genfinde tilliden til dig igen, hvis først den er brudt. Nogle gange kan selv et langt kundeforhold slutte, fordi der opstod et problem, som du ikke kunne løse. Andre gange er der faktisk noget, du kan gøre, men hvad?

Vi har taget en snak med vores kundeservicechef, Melissa, om, hvad du kan gøre for at sørge for, at en sur kunder handler hos dig igen.

Read More

Bedre relationer


Brug Firmafons statistik og bliv klar til travlhed ved telefonen

af Helle Marie Vad Jespersen | 06-07-16 10:00




Ved du, hvornår telefonen skal mandsopdækkes? Eller hvorfor opkaldene nogle dage er kortere end andre dage? Firmafons statistik-feature (også kaldet CSV-udtræk) er et nyttigt værktøj til at samle al den data, du har fra dine opkald og dine kunder.

Read More

Bedre relationer


Produktnyhed: Intet overforbrug af data + 100 GB data i mobilpakken

af Sidsel Forchhammer | 01-07-16 10:01



Så er der gode nyheder til mobilfolket: 1. juli kommer der nemlig en ny stor mobilpakke og nemmere administration til mobilabonnenterne.

Read More

Produktnyheder


Spændende nyhed om vores mobil app

af Peter Engelbrecht | 01-07-16 09:26

Vi har i noget tid gået og puslet med et projekt, som vi nu er meget glade for at kunne dele med jer: Den nye version af Firmafons mobil-app i en beta-udgave! Du kan tilmelde dig som beta-tester og bruge app’en allerede nu.

Read More

Produktnyheder


7 teknikker til en velkomst, der styrker din samtale med kunden

af Helle Marie Vad Jespersen | 28-06-16 16:42



Skal du altid lyde glad, når du tager en kundes opkald eller er det bedre at være neutral, så du undgår at støde kunden? Skal velkomsten være gennemtænkt eller fungerer det bedre at tage den på slum?

Vi har stillet os selv de samme spørgsmål og vores svar er blevet til en blogpost om den gode velkomst. 

Read More


Bliv ferieklar med Firmafons ferieguide!

af Helle Marie Vad Jespersen | 21-06-16 13:46

Når ferien står for døren og kufferten er tætpakket, er det tid til at sætte ind på de sidste forberedelser inden afgang. Kunderne skal kende jeres åbningstider, du skal indstille telefonen inden afgang og et godt tip er at sætte dig ind i, hvor meget data, netflix koster i udlandet. På den måde undgår du at komme hjem til en ubehagelig overraskelse. 

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99