Få 50 % rabat på indtaling til din virksomhed i hele juni

af Helle Marie Vad Jespersen | 25-05-18 15:11



Sommeren startede i foråret, og det er der grund til at fejre. Vi giver 50 % rabat på professionelle danske indtalinger til din velkomsthilsen i hele juni måned.

Read More

Bedre relationer


GDPR: nye vilkår træder i kraft i dag.

af Sidsel Forchhammer | 25-05-18 00:03

Som vi varslede den 22. marts 2018, så træder Firmafons nye vilkår i kraft i dag.

Read More

Om Firmafon


Bliv ekspert i inbound salg og øg salget i din virksomhed

af Helle Marie Vad Jespersen | 07-05-18 13:34



I Firmafon har vi længe skrevet om, hvordan vores produkter: telefoni og chat er nøglespillere, når virksomheder vil styrke deres forretning ved at skabe gode kundeoplevelser.

Og selvom det bestemt ikke er blevet mindre vigtigt, har vi de sidste tre år også set, at virkeligheden for salg er ændret. Vores salg handler nu om at forstå kunde + købsproces mere end det handler om at pushe et produkt. 

I Firmafon er vores salg steget, fordi vi har justeret i den måde vi sælger på - særligt når kunderne selv henvender sig til os over telefonen. Derfor er det nu tid til at dele ud. 

Read More

Inbound Sales


Firmafon Smiley får nyt design og forbedringer

af Helle Marie Vad Jespersen | 09-04-18 10:45



Firmafon Smiley har fået et forårsløft med en ny oversigt. Nu er alle dine vigtige data for kundetilfredshed samlet på samme side. Du kan fx se scoren for alle hovednumre, chats og medarbejdere på én gang.

Read More

Produktnyheder Bedre relationer Firmafon Smiley


Ny Smiley-sms giver dobbelt så meget feedback

af Sidsel Forchhammer | 09-04-18 10:14



En designændring i Firmafons Smiley-sms giver jer dobbelt så mange smileys og kommentarer. Nu svarer hele 25 % af kunderne på tilfredshedsundersøgelsen. Dine kunder får den nye sms-tekst fra 23. april.

Read More

Produktnyheder Firmafon Smiley


De 3 bedste tips: Sådan bliver du klar til påskeferien 

af Helle Marie Vad Jespersen | 23-03-18 13:09

 

Read More

Bedre relationer


Hvad er gode kundeoplevelser?

af Helle Marie Vad Jespersen | 23-03-18 09:38


Begrebet
”gode kundeoplevelser” kan - ligesom udtrykkene “innovation” og “kompetencer” -risikere at blive tyndslidt, hvis du ikke finder ud af, præcis hvad de gode kundeoplevelser betyder for dig og din virksomhed. For kan vi forbedre noget, vi ikke kan forklare?

Vi giver i denne blogpost en hands-on definition på, hvad gode kundeoplevelser er. 

Read More

Bedre relationer


Firmafon får nye vilkår med GDPR-info

af Sidsel Forchhammer | 22-03-18 19:22



Den 25. maj 2018 træder EUs General Data Protection Regulation i kraft. Det betyder også, at Firmafons vilkår ændrer sig, så I endnu tydeligere kan se, hvordan vi behandler kunders data.

Read More


Freetrailer opgav outsourcing af service og steg til 97% i kundetilfredshed 

af Helle Marie Vad Jespersen | 09-03-18 10:54

D. 17. januar kvittede Fie Kemplar - Freetrailers nyansatte Chief Service Officer - det eksterne callcenter for at tage kundeservice i virksomhedens egen hånd. En forvandling, der på kort tid sendte Freetrailers kundetilfredshed i raketfart fra 74 % mod 97 %. Læs hele casen her.

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Sådan får du Firmafon Smiley til Omstilling og Omstilling Plus

af Helle Marie Vad Jespersen | 08-03-18 10:13

 

 
Firmafon Smiley er målingen til dig, der vil forbedre din kundeservice på baggrund af feedback. 

Read More

Firmafon Smiley


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99