Firmafon

Nyhed: nye ændringer til Firmafons system

Written by Helle Marie Vad Jespersen | 31-07-17 12:46

Siden vi lancerede det nye design i september 2016 , har vi løbende samlet den feedback sammen, vi har fået fra vores kunder, til at fortsætte med at finpudse Firmafonsystemet.

I dag kan vi præsentere de sidste to ændringer i Firmafons system: et nyt design til de opkaldsbokse I ser i systemet, når kunderne ringer til jer, og muligheden for at slå ringetoner fra på Chat.

I denne blogpost kan du læse om de to ændringer. 

Nyt design til opkaldsboksen

Vi har ændret looket på opkaldsboksen. Set fra et brugersynspunkt var 'Læg-på-knappen' for stor og det var derfor for nemt at lægge opkaldet på ved en fejl. Hvad der ikke var hensigten. Som billedet nedenfor viser, er boksen ændret i både farve og 'Læg-på'-størrelse. 



Når opkaldet eller chatten besvares, så ses den tid kunden ventede før de fik hjælp øverst i boksen. Det giver den fordel, at medarbejderen ved om de har besvaret chatten indenfor de anbefalede 20 sekunder.  




Ringetoner kan slås fra

Nu er det også muligt at slå ringetoner fra i Firmafon Chatten. Det er en fordel, når man ikke vil forstyrres af en høj lyd, men stadig vil have muligheden for at besvare chatten, hvis ens kolleger er optaget. Læs mere om Firmafon Chat her
 
I slår Ringetoner til/fra i menuen som ses på billedet nedenfor:



Flere nyheder på vej

Vi justerer Firmafonsystemet løbende. Du vil derfor fremover opleve, at vi jævnligt deler de seneste nyheder fremfor at samle dem til én stor. På den måde tror vi også, at I får mere glæde af produktet, når I kan mærke de små ændringer, som de udrulles hen af vejen.

Vi vil altid gerne have feedback på nye tiltag. Skriv til kundeservice@firmafon.dk, og del dine tanker med os. 

Prøv Firmafon Omstilling Plus gratis i 30 dage og oplev fordelene ved at have adgang til alle features.