Firmafon

Infografik: Slå dine konkurrenter i god kundeservice

Written by Helle Marie Vad Jespersen | 29-12-16 08:57

Hvordan undgår du at miste forretning til de konkurrenter, der også kender værdien af god kundeservice? Hvis du ignorerer deres styrker eller kopierer deres idéer vil du altid være et skridt bagud og aldrig kunne tilbyde kunden noget unikt.

86 % af kunderne
vælger en anden leverandør, hvis de oplever at få dårlig service.

Som kunder belønner vi virksomheder, der giver os god kundeservice med loyalitet, genkøb og ved at dele oplevelsen til venner og familie. Omvendt straffer vi også virksomheder, der ikke kan løse opgaven. Hvis du vil bevare førerpositionen i forhold til dine konkurrenter, så sæt ind de samme steder som de gør - men fokusér på at forbedre kundeservicen.

Fik du fat i vores infografik om Do's and Don'ts i kundeservice? 

Hold på kunderne
Vores infografik præsenterer 6 punkter, der optimerer din kundeservice, giver din virksomhed en konkurrencemæssig fordel og holder på kunderne.

Tryk på billedet for at få infografikken vist som PDF. Nederst finder du Firmafons blog, hvor vi samler vores bedste how-to's og tricks, du kan bruge til at udrette god kundeservice.



Download vores gratis E-bog, hvor vi giver mere end 10 gode råd til kundeservice, og viden om hvordan din service påvirker din forretning.