Infografik: Find ud af, hvad du aldrig må gøre mod dine kunder

af Helle Marie Vad Jespersen | 21-11-16 16:05

De sidste tre uger har vi zoomet ind på alt det, der aldrig må siges eller gøres i telefonisk kundeservice... og delt vores bud på alternativer, der kan give jer en god kundesamtale. 

Nu samler vi pointerne i én infografik, der er lige til at printe ud og hænge op (over telefonen) <3 

Tryk på billedet for at få infografikken vist som PDF. Her finder du også links til de forskellige blogposts om god og dårlig kundeservice.

God og dårlig kundeservice.jpg


Vil du blive endnu sejere til god kundeservice, så tilmeld dig vores kundeservice træningsprogram (hvis du ikke er kunde i forvejen) og vores kundeservice garantiprogram (hvis du er kunde) og oplev, hvordan god kundeservice påvirker jeres forretning.

Har du fulgt med i vores tema om dårlig kundeservice? Her er de blogposts, vi har bragt: 
5 sætninger du aldrig må sige til kunder
8 tricks til at håndtere sure kunder


Klar til at blive en mester i god kundeservice via telefonen? Prøv Firmafon gratis 

 

 

Bedre relationer

Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99