Firmafon

Hvad er Firmafon Smiley?

Written by Helle Marie Vad Jespersen | 02-02-18 10:32

 

 

Hvad er Firmafon Smiley?

 

Firmafons Smiley er et redskab, der giver dig indsigt i, hvilken oplevelse kunden havde, da de ringede eller skrev til jer. Det er med andre ord en kundetilfredshedsmåling - udviklet af Firmafon - der giver dig uundværlige input til at forbedre din forretning. 

Med Smiley sender I kunden et spørgsmål i en SMS (ved opkald) eller i en mail (ved chat):

Hvordan vil du bedømme den kundeservice, du netop har modtaget hos (navnet på din virksomhed)?

Kunden kan nu give en glad eller sur smiley og de kan uddybe deres oplevelse med en kommentar.


Den feedback I får, danner grundlag for at arbejde med jeres kommunikation og jeres service individuelt og på tværs af teamet. Se en fuld guide til at håndtere sure smileys her

 "Jeg ringer tilbage til kunden med det samme, jeg kan se, at én af medarbejderne har fået en dårlig smiley. Så spørger jeg “hvad er det vi ikke har gjort godt nok?", siger Brian. 

Læs hvordan Nettolager i 2016 endte på 97 % i smiley-score.