Kom til gratis event om konflikthåndtering i Firmafon

af Helle Marie Vad Jespersen | 15-08-17 13:33

konflikthaandtering-tilmeld-dig.jpg

Er du løbet tør for måder, du kan hjælpe de sure kunder? Skynd dig at melde dig til Firmafons gratis event om konflikthåndtering d. 22 september. Der er kun 25 pladser, så det er først til mølle, hvis du vil sikre dig en plads. 

OBS! Vi har ikke flere pladser til eventet. Tilmeld dig ventelisten her og få besked, hvis der kommer en ledig plads.

Vrede kunder er en uundgåelig præmis for virksomheder, der lever af daglig kundekontakt. Nogle gange skal du overbringe ubehaglig information til kunderne som "vi mangler din betaling
" eller "vi beklager fejlen, men varen er ikke på lager længere".

Hvordan undgår du som professionel, at konflikten udvikler sig til en personlig kamp mellem dig og dem? Og er der en måde, de sure kunder kan blive til glade kunder? 
Firmafons event tager fat i netop de spørgsmål ved at give jer redskaberne til at håndtere de vrede kunder over telefonen, email eller chat. 

Gæstetaler: Jacob Kjellerup 

Vi får besøg af Jacob Kjellerup, der som konsulent i mere end 12 år kommer for at gøre os alle sejere til at starte konstruktive dialoger frem for konflikter. Jacob vil inspirere os til at opdage, hvem vi snakker med i røret eller på tasterne og bruge den viden i konflikthåndtering. 

Jacob har arbejdet med virksomheder som e
-conomic, Krifa og Jyllandsposten i alt fra salgs- og kundeservicetræning, ledelseskommunikation og personaleudvikling.

Det får du ud af eventet om konflikthåndtering:

- Du får inspiration til at omdanne konflikter til frugtbare dialoger i din hverdag. Det gør I ved hjælp af en introduktion til, hvad I gør, når I er uenige med kunder og hvordan I stiller de rigtige spørgsmål. 

- Du får konkrete værktøjer til at "matche" kunden og løse konflikter via træning i ordvalg og stemmeleje

- Du får Firmafons egne erfaringer som rutinerede spillere inden for kundeservice. 

- Du får mulighed for at sparre med andre, som også møder sure kunder i deres hverdag.  

Hvem er eventet til?

Eventet er til dig, der har daglig kontakt med kunder og som mangler træning og konkrete værktøjer til at håndtere konfliktfyldte situationer med kunderne. Du kan være både rutineret eller ny i din erfaring med at tale med kunder. Uanset hvad, så vil du få et udbytte af eventet og lære, hvordan du tackler de pressede situationer bedst. 

Hvem er eventet ikke til?

Eventet er ikke til dig, der mangler viden om at håndtere sure kunder, når de træder ind i din fysiske butik. Vi fokuserer på konflikthåndtering over telefonen, chatten og email, fordi det ved vi mest om. Eventet er ikke til privatpersoner, men til virksomheder, der har kontakt til kunder på den ene eller anden måde.


Tag en ven med

Er I flere afsted? Tilmeld en ven, du også mener vil have glæde af at vide mere om konflikthåndtering. Du kommer videre til siden, hvor du kan tilmelde en ven, når du selv har tilmeldt dig via linket nederst på siden.  


Praktiske informationer

Eventet foregår den 22. september 2017 kl. 13-15 på Teglværksgade 18, 2100 København Ø. 
Der kun 25 pladser, så skynd dig at tilmelde dig, hvis du vil være sikker på en plads.

Eventet er gratis, men vi opkræver et no-show fee på 250 kroner, hvis du ikke melder afbud senest klokken 12.00 dagen før. Skriv til kundeservice@firmafon.dk, hvis du er forhindret i at komme. 

Kan du ikke komme? 

Ved du allerede nu, at du er forhindret i at deltage på dagen, så fortvivl ikke. Vi uploader videoen på https://www.firmafon.dk/webinars-og-events den efterfølgende uge. 

OBS! Vi har ikke flere pladser til eventet. Tilmeld dig ventelisten her og få besked, hvis der kommer en ledig plads.

Tilmeld dig ventelisten

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i, hvilke events og webinars vi afholder i fremtiden

Om Firmafon

Følg med

Kom indenfor med Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99