Firmafon

Nyt design og forbedringer til Firmafon Chat

Written by Sidsel Forchhammer | 30-10-17 12:27

Nu bliver Firmafon Chat endnu mere lækker. Med de nye forbedringer som vi lancerer i dag, så vil det nemlig være nemmere, pænere og mere brugervenligt at chatte med din virksomhed.

  • Nu vises der en lille chatboble i højre hjørne i stedet for en bjælke.
  • Kunderne kan se hvor hurtigt i besvarede sidste chat. Vi skriver antal sekunder, hvis der er gået op til et minut og efter et minut står der "få minutter".
  • Chatboksen er bredere, så I får mere plads til at skabe en god dialog. Og den har fået farvenuancer, der matcher jeres valgte primære farve.
  • Medarbejderens fornavn og billede vises automatisk til kunden. Vi henter navn og profilbillede fra app.firmafon.dk, så husk at opdatere profilerne derinde, hvis I mangler billeder. Hvis I ikke har udfyldt det, så viser vi medarbejderens initialer.
  • Kunderne kan se, om du er i gang med at skrive, da vi viser tre prikker der bevæger sig – ligesom du måske kender det fra Messenger  
  • Det er nu frivilligt for kunden at indtaste navn og e-mail, så der er en lavere barriere for at komme i gang med at chatte. Kunden bliver først spurgt om kontaktinformationer, når chatten er i gang.
  • Der er ikke længere nogen “afslut chat”-knap til kunden. Det er fremover agenten, der afgør, hvornår samtalen er afsluttet.

Det er kun den kundevendte del af chatten, der er opdateret. For agenten er funktionalitet og udseende som hidtil.

Se eksempler på det nye design og funktionaliteter:

Chatboble:


Chatboks med svartid:
 

Navn på medarbejderen, man skriver med:


Hvis du godt kunne tænke dig at starte med Firmafon Chat, så får du her en guide til, hvordan du gør.

Hvis du allerede har Chat, så får du de nye ændringer helt automatisk den 30. oktober (alle der allerede bruger Firmafon Chat er allerede informerede om ændringerne).

Vil du have tips til, hvordan du bedst håndterer chat-dialogen med kunden? Så kan du se vores læringsvideo her.