Flere muligheder for at optage opkald giver jer nu flere værdifulde kundeindsigter

af Mads Bak | 06-11-18 12:46

Optag opkald med Firmafon

Hidtil har det kun været muligt at optage indgående opkald via et hovednummer med Omstilling Plus. Men fra i dag kan alle Omstilling Plus-kunder også optage udgående opkald via et hovednummer (via Webkald og mobil). Alle Mobil Plus-kunder kan nu også optage ind- og udgående opkald via mobil.

Kan give større kundetilfredshed og klarere mundtlige aftaler med kunder

Ved at optage jeres opkald får I et værdifuldt redskab, I kan bruge til at træne den måde, som I taler med jeres kunder på – f.eks. ved at lytte til opkald, der har givet jer en sur/glad smiley. Dét kan bane vejen til en større kundetilfredshed, fordi I på den måde bliver endnu skarpere til at håndtere kundehenvendelser.

Udover flere tilfredse kunder kan I også bruge optagelserne til at sikre, at mundtlige aftaler med kunder ikke misforstås. Optagelserne gemmer nemlig på dyrebare svar om, hvem der sagde hvad, og hvad der helt konkret blev aftalt med en kunde.

Sådan gør I  

For at slå optagelse af udgående opkald via et hovednummer til skal I gå til “Kontrolpanel” på app.firmafon.dk. Derefter skal I trykke på “Indgående opkald”, se under overskriften “Optag kald” og sætte flueben ved “Optag udgående kald” (se nedenstående skærmoptagelse).

Sådan slår I optagelse af udgående opkald via et hovednummer til.

Når I har gjort det, kan I med Omstilling Plus nu manuelt gemme et udgående opkald via et hovednummer. Det gør I ved at gå til “Opkald” og trykke på det opkald, som I gerne vil gemme (se nedenstående skærmoptagelse).

Sådan gemmer I et udgående opkald via et hovednummer.

Opkaldet skal gemmes senest én time efter, at opkaldet er afsluttet. Tidsgrænsen er for at beskytte jer mod utilsigtet at gemme optagelser, som I ikke har lov til.

For at slå optagelse af mobilopkald til skal I på app.firmafon.dk under jeres navn gå til “Min profil”, vælge “Personoplysninger” og se under overskriften “Telefoni”. Derefter sætter I flueben ved “Optag alle mine mobilkald” (se nedenstående skærmoptagelse).

Sådan slår I optagelse af direkte mobilopkald til.

I gemmer en optagelse af et mobilopkald på samme måde, som I gemmer et udgående opkald via et hovednummer.

Kan kræve, at jeres kunder er oplyst

Vær opmærksom på at optagelser kan kræve information og aktivt tilsagn fra begge parter i opkaldet. For indgående opkald anbefaler vi, at det nævnes i velkomstbeskeden. For andre opkald kan tilsagnet indhentes mundtligt i selve samtalen og vil dermed være inkluderet i optagelsen.

Vil I prøve kræfter med at optage opkald, kræver det Mobil Plus at optage mobilopkald og Omstilling Plus at optage et udgående opkald via et hovednummer. 

Hvis I stadig har spørgsmål, kan I læse vores FAQ her eller ringe til os på 71 99 99 99.

e-bog-til-god-kundeservice-i-din-virksomhed 

Produktnyheder

Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99