Firmafon

Webkald gør dig uafhængig af telefon og mobildækning

Written by Helle Marie Vad Jespersen | 05-09-17 13:17


Firmafon har netop lanceret Webkald: en løsning for dig, der mangler én samlet platform til både at ringe fra, modtage opkald og administrere alt din telefoni. Med Webkald ringer du direkte fra din browser. Du kan for første gang i Firmafons historie undvære din telefon og unødvendig soft-ware, når du taler med kunderne.


I den her blogpost går vi kort igennem de største fordele ved Webkald. Vil du hellere se en video om Webkald, så tryk på billedet og dyk ned i fordelene på 1 minut.

Fordelene ved Webkald

- Du starter opkald direkte i web-appen. Det gør arbejdet nemt for dine medarbejdere, der undgår at have forskellige systemer kørende samtidig.

- Du giver bedre kundeservice, fordi opkaldet når hurtigere frem. Systemet skal ikke først ringe ud til en telefon, men du modtager det direkte i browseren.

- Du sparer penge på udlandstale. Webkald kræver kun stabilt internet. Det er ligegyldigt om du er i USA eller Lemvig, det koster ikke noget at modtage opkald.

- Du behøver ikke et mobilabonnement, for du kan ringe gratis til almindelige danske numre med Webkald. Hvis du laver Webkald fra udlandet, så er prisen den samme, som hvis du ringede i Danmark. Hvis du ringer til udlandet fra Danmark, så gælder samme priser som normalt (så hvis du har Mobil Plus, så gælder din fri tale til mere end 40 lande, bl.a. EU, USA og Kina også, når du laver Webkald). 

- Du er ikke længere afhængig af din telefon for at tale med kunderne. Med Webkald misser du ikke opkald, fordi din telefon løb tør for strøm eller lå i lommen.

- Du er ikke afhængig af mobildækningen. Sidder du et sted, hvor dækningen kan svigte, så hjælper Webkald dig med at lave god kundeservice og fange alle ordrer, uafhængigt af forholdene.

- Du har alt samlet under ét tag. Der er få klik mellem opkald og overblik. Du kan på samme tid spare penge på andre softwareløsninger.

Hvornår er Webkald en god idé?

- Har I en afdeling i udlandet, der ofte modtager opkald fra Danmark eller ringer til Danmark, så er Webkald en oplagt måde at spare penge på udlandstelefoni. 

- Har I en kundeserviceafdeling, der bruger meget energi på at have mange systemer kørende samtidig, så samler Webkald al telefoni samme sted. 

- Har I ofte problemer med mobildækningen? Webkald løser problemet ved at køre over din internetforbindelse. Så længe den er stabil, vil du altid kunne lave og modtage opkald.  

Hvordan får du Webkald?

Vi har skrevet en udførlig FAQ om, hvordan du får Webkald.

Helt kort er der to veje: Du skal have enten Mobil Plus (Firmafons spritnye mobilpakke) eller Omstilling Plus for at komme i gang med opkald via din browser. 

Vil du vide mere om Mobil Plus og hvad du får i din mobilpakke udover Webkald, så klik videre nedenfor.