Webkald gør dig uafhængig af telefon og mobildækning

af Helle Marie Vad Jespersen | 05-09-17 15:17


Firmafon-lancerer-WebkaldFirmafon har netop lanceret Webkald: en løsning for dig, der mangler én samlet platform til både at ringe fra, modtage opkald og administrere alt din telefoni. Med Webkald ringer du direkte fra din browser. Du kan for første gang i Firmafons historie undvære din telefon og unødvendig soft-ware, når du taler med kunderne.


I den her blogpost går vi kort igennem de største fordele ved Webkald. Vil du hellere se en video om Webkald, så tryk på billedet og dyk ned i fordelene på 1 minut.

Webkald-Firmafon-video.png

Fordelene ved Webkald

- Du starter opkald direkte i web-appen. Det gør arbejdet nemt for dine medarbejdere, der undgår at have forskellige systemer kørende samtidig.

- Du giver bedre kundeservice, fordi opkaldet når hurtigere frem. Systemet skal ikke først ringe ud til en telefon, men du modtager det direkte i browseren.

- Du sparer penge på udlandstale. Webkald kræver kun stabilt internet. Det er ligegyldigt om du er i USA eller Lemvig, det koster ikke noget at modtage opkald. Og hvis du selv ringer ud gennem Webkald fra udlandet, så er prisen den samme, som hvis du ringede i Danmark. Ringer du derimod fra Danmark til lande der ikke er med i udlandspakken, så koster det udlandstakst.

- Du er ikke længere afhængig af din telefon for at tale med kunderne. Med Webkald misser du ikke opkald, fordi din telefon løb tør for strøm eller lå i lommen.

- Du er ikke afhængig af mobildækningen. Sidder du et sted, hvor dækningen kan svigte, så hjælper Webkald dig med at lave god kundeservice og fange alle ordrer, uafhængigt af forholdene.

- Du har alt samlet under ét tag. Der er få klik mellem opkald og overblik. Du kan på samme tid spare penge på andre softwareløsninger.

Hvornår er Webkald en god idé?

- Har I en afdeling i udlandet, der ofte ringer til Danmark, så er Webkald en oplagt måde at spare penge på udlandstelefoni. Det eneste I betaler, er den danske mobiltakst. 

- Har I en kundeserviceafdeling, der bruger meget energi på at have mange systemer kørende samtidig, så samler Webkald al telefoni samme sted. 

- Har I ofte problemer med mobildækningen? Webkald løser problemet ved at køre over din internetforbindelse. Så længe den er stabil, vil du altid kunne lave og modtage opkald.  

Hvordan får du Webkald?

Vi har skrevet en udførlig FAQ om, hvordan du får Webkald.

Helt kort er der to veje: Du skal have enten Mobil Plus (Firmafons spritnye mobilpakke) eller Omstilling Plus for at komme i gang med opkald via din browser. 

Vil du vide mere om Mobil Plus og hvad du får i din mobilpakke udover Webkald, så klik videre nedenfor. 

Læs mere



Produktnyheder

Følg med

Kom indenfor med Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99