I har talt, vi har lyttet, nu er den her: Firmafon Statistik

af Mads Bak | 22-10-18 11:35

Statistik

Nu er vi endelig klar til at præsentere Firmafons nye produkt for jer: Statistik. Med Statistik kan I bl.a. se, hvornår jeres kunder oftest kontakter jer, hvor lang tid samtalerne varer, og hvor mange opkald I mister uden for åbningstiden. Det bliver derfor let at: 

- Vide hvornår telefonerne særligt skal mandsopdækkes
- Sørge for at der ikke sidder flere ved telefonerne, end der rent faktisk er brug for
- Undersøge om I har de rette åbningstider (hvis I får mange opkald, når telefonerne er lukket)

Derudover giver Statistik jer et overblik over udviklingen i jeres kundetilfredshed, og om I overholder jeres service-level agreement (SLA). I har både mulighed for at se statistik for jeres hovednumre, chat og dykke ned i dataen på medarbejderniveau.

Få et time-for-time – eller et år-for-år overblik

Med Statistik kan I dyrke detaljerne og få statistik time-for-time. På den måde kan I præcis se:
- Hvornår jeres kunder ringer til jer
- Hvor lang tid de venter
- Hvor mange opkald I mister i jeres åbningstid
- Og hvor mange opkald I får uden for jeres åbningstid 

Time-for-time overblik

Time-for-time overblik

Men I får også det store overblik serveret af Statistik, da I kan se, hvordan jeres udvikling har været år-for-år. Udover opkald I har fået, besvaret og mistet, består den udvikling af, at I kan se:

- Hvor lang tid opkaldene i gennemsnit har varet 
- Jeres SLA score 
- Jeres samlede antal smileys
- Og en gennemsnitlig bedømmelse ud fra, hvor mange procent glade smileys I har fået 

Så I nemt kan holde hinanden op på, at I overholder jeres KPI’er. Eller danne jer et overblik over, hvor travlt I havde i julemånederne eller under Black Friday sidste år.

År-for-år overblikÅr-for-år overblik

I har altid mulighed for at arbejde videre med jeres tal – hvis nu I vil supplere tallene med data fra andre systemer. Vi har nemlig gjort det muligt, at I kan eksportere jeres tal som en CSV- eller en Excel-fil. 

Alle Firmafon-kunder har adgang til en uges statistik 

Er du i tvivl, om Statistik er relevant for din virksomhed? Så skal du vide, at alle Firmafon-kunder har gratis adgang til at se hovednummer-, chat- og medarbejderstatistik for de seneste 7 dage. Ellers er du naturligvis også velkommen til at ringe til os på 71 99 99 99.

 

 

 

Hvis du vil have fuld adgang til Statistik, koster det 499 kr. om måneden per virksomhed. Du kan læse mere om Statistik her. 

Vi håber, at I bliver ligeså begejstret for Statistik, som vi allerede er!

Produktnyheder

Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99