Firmafon Smiley får nyt design og forbedringer

af Helle Marie Vad Jespersen | 09-04-18 10:45


ny-firmafon-oversigt-med-flere-detaljer
Firmafon Smiley har fået et forårsløft med en ny oversigt. Nu er alle dine vigtige data for kundetilfredshed samlet på samme side. Du kan fx se scoren for alle hovednumre, chats og medarbejdere på én gang.


Den nye oversigt gør dit overblik over Smileys flottere og mere ligetil. Det bliver nemmere for dig at forstå dine kunder, fordi du får overblikket over deres feedback ét sted. Du kan også reagere på den enkelte Smiley ved at ringe til kunden direkte fra Smiley-oversigten.

Ny Smiley-sms giver dig dobbelt så meget feedback

Du får her en liste over de største ændringer. Dagens største tip er, at du selv prøver at gå ind og klikke rundt under Smiley. På den måde får du en fornemmelse af de nye farver og brugervenligheden. 

Læs hvordan den nye Smiley-sms giver jer dobbelt så meget feedback

Hvad har vi ændret?

Den nye Smiley-oversigt er inddelt i tre kolonner. I den venstre del af oversigten får du fra et mere generelt overblik, i midten ser du indholdet i dine Smileys og til højre får du detaljerne om alle de opkald og chats, I har fået en Smiley på.

Sådan så Firmafon Smiley ud før:

gammel-firmafon-smiley-oversigt
 
Sådan ser Firmafon Smiley ud nu:

Smiley-oversigt-nyt-design 

Filtrering: 
1. Den første kolonne i den nye Smiley-oversigt viser alle medarbejdere og hovednumre, der har sendt Smileys ud i den valgte måned.

2. Du kan se hver medarbejders Smiley-score. Den viden er værdifuld til træning af medarbejdere og til at tage temperaturen på jeres generelle kundeserviceniveau.

3. Du kan se jeres Smiley-score fra måned til måned og se, hvordan den udvikler sig over tid.

Indhold:
4. Den anden kolonne i oversigten viser dig den valgte medarbejders eller afdelings Smileys. I kan nemt scrolle ned i feeded og se andelen af sure og glade Smileys. Kommentarer er tydeligere nu end før, fordi de kan læses i de grå felter.

5. Øverst kan du se, hvor mange Smiley-anmodninger I har sendt afsted. I kan også se, hvor mange af jeres kunder, der har besvaret jeres Smiley-anmodning. 6. Du kan kende forskel på Smileys for Chats og opkald med ikonet nede under navnet. Ved opkald er det et telefonrør og ved chat ser du en taleboble. 

Detaljer:
6. I den sidste kolonne får du detaljerne for den enkelte Smiley. Du skal ikke længere skifte side for at se, hvilken samtale eller chat der gav dig en glad eller sur Smiley. 

7. Hvis du har Omstilling Plus, så kan du her genhøre samtalen, som gav dig den glade/sure Smiley. Du har også mulighed for at kontakte kunden ved at ringe tilbage til kunden direkte via web-appen.

8. Med Omstilling Plus har du også mulighed for at skrive noter om kunden. Noterne er tydeligt forbundet til den enkelte Smiley og kan nemmere fortælle jer, hvorfor du fik den Smiley, du fik.

Hvordan får jeg den nye Smiley oversigt?
Hvis du er Omstilling eller Omstilling Plus bruger, så skal du bare læne dig tilbage. Næste gang du åbner din web-app, vil din Smiley-oversigt have skiftet udseende. Vi håber, du er ligeså glad for det nye design, som vi er.

Se video om alle fordelene ved Smiley her

Hvis du har nogle spørgsmål og mangler en kort introduktion, så ring til os på 71 99 99 99 - vi sidder klar til at hjælpe.

Aktivér Smiley her
 

Produktnyheder Bedre relationer Firmafon Smiley

Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99