Firmafon kommer endnu længere bagud på gebyrer

af Sidsel Forchhammer | 23-01-13 16:04

I lyset af de stærke nye gebyrtiltag i telebrancen er Firmafon kommet endnu længere bagud i kampen om at indføre komplekse og uigennemsigtige gebyrer.

“Vi må simpelthen erkende at vores kompetencer indenfor gebyrintroduktion og -forøgelse er for svage,” udtaler Firmafons administrerende direktør Peter Engelbrecht, og fortsætter “Vi er tvunget til at se om vi kan klare os med en forretningsmodel hvor vi i stedet retter vores fokus mod at have det bedste produkt og kundeservice”.

Firmafons priser er decideret kedelige med et fuldstændigt fravær af skjulte gebyrer og bindinger. Heldigvis for Firmafon findes der ikke en TrustPilot-kategori for højeste gebyrer, så man kan nøjes med at deltage i Bedste Mobilselskaber Erhverv, hvor man kan få lov at ligge i top 3 mens de andre arbejder med gebyroptimering.


Om Firmafon Bedre relationer

Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99