Firmafon Akademi: Nu kan du blive certificeret i kundeservice

af Mads Bak | 24-10-18 10:02

Bliv certificeret i kundeservice

Sidder du klar ved telefonerne eller tasterne, når kunderne kontakter jer? Så har vi skræddersyet en certificering i kundeservice, der kan gøre dig endnu bedre til at servicere dine kunder.

Kundeservice-certificeringen består af online undervisningsvideoer, træningsmaterialer og en afsluttende test. Og certificeringen er lavet, fordi vi har en drøm om, at alle virksomheder i Danmark skal yde den bedst mulige kundeservice. Også selvom virksomheden ikke er stor nok til at bruge mange penge på kurser.

For når det drejer sig om at give kunder den optimale kundeoplevelse, skal det ikke være økonomi, der er stopklodsen. Derfor har vi besluttet, at certificeringen skal være gratis for alle Firmafon-kunder – og kun koste 400 DKK for alle andre.

Mød Kia, der er ansvarlig for Firmafon Akademi, og hør, hvorfor vi har lavet en kundeservice-certificering.

Kundeservice-certificeringen varer lidt under 2 timer. Og når du er færdig, vil du have rygsækken fyldt med viden om, hvordan du giver den bedste kundeservice. Både over chat og telefon.

Hvis du består, vil du få et officielt diplom på din certificering i kundeservice. Så kan alle se, at du ved, hvordan den gode kundeoplevelse sikres, når kunderne henvender sig.

Vi håber, at certificeringen kan hjælpe dig med at give dine kunder den bedst mulige kundeoplevelse!

Læs mere om vores certificering og tilmeld dig her.

Om Firmafon

Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99