Firmafon

Event: Sådan kan din kundeservice nå nye højder

Written by Sidsel Forchhammer | 24-04-15 09:50



89 % af virksomheder forventer, at det vigtigste konkurrenceparamenter i 2016 vil være kundeoplevelsen*. Er du godt rustet til kampen om den gode kundeoplevelse? 

Kom til Firmafons event og få vores kundeservicechefs bedste tips til, hvordan du yder god kundeservice fra det sekund, en kunde ringer til din virksomhed.

  • Lær forskellen på at tale face-to-face og over telefonen. Du får også et par tips til at tale "girafsprog".
  • 75 % mener, at det tager for lang tid at komme til at tale med en kundeservicemedarbejder. I får Firmafons anbefalinger til, hvor hurtigt I skal tage telefonen, og hvordan I når jeres servicemål.
  • 70 % af købsoplevelser er møntet på, hvordan kunden føler sig behandlet. Du får gode råd til, hvordan du kommer ud over rampen i mødet med kunden - og vi løfter sløret for hvordan du rammer kundens forventninger bl.a. med en god velkomsthilsen.

Hvornår:
Onsdag d. 27. maj 2015 kl 15:30-17:00 i København

Hvem kan komme:
Arrangementet er for vores kunder og andre, der er interesserede i at forbedre deres kundeservice. Du er velkommen til at tage en ven eller kollega med til arrangementet.

Tilmelding:
Deltagelse er gratis. Tilmeld dig og evt. en ven senest den 4. maj. Du kan læse mere om vores kundeserviceevent på tilmeldingssiden.

Vi håber, at vi ses!