E-bog: 4 best practices i kundeservice, du bør kende i 2017

af Helle Marie Vad Jespersen | 23-01-17 10:56

For at få god kundeservice udover stepperne skal du til en start vide, hvordan du genkender den for dernæst at vide, hvordan du laver den. 

Vi har lavet en e-bog udfra den samling af blogposts, der bedst kan hjælpe dig med redskaber til at blive bedre og stærkere i din kundeservice. Tryk på billedet for at åbne PDF'en. 

E-bogen er fyldt med visdom om: 

  • Hvordan du genkender god kundeservice
  • 9 teknikker til den gode velkomst 
  • 5 vigtige tips til at tale med kunder 
  • Redskaber til, hvordan du kan bruge dine kolleger til at få gode kundesamtaler

4bestpractice.png

God kundeservice stopper ikke her :-) Vil du vide endnu mere om, hvordan kundeservice, strategi og organisation hænger sammen kan du downloade vores uddybende e-bog nedenfor. 

bliv-kontaktet-af-firmafon

Bedre relationer

Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99