Sådan håndterer du sure smileys

af Helle Marie Vad Jespersen | 24-01-18 16:48

Hvis du til dagligt arbejder med kundeservice og også spørger kunderne om feedback, så ved du, at usødet indsigt i dit serviceniveau kan gøre ondt.

Hvis du ikke allerede har slået Firmafons kundetilfredshedsmåling til (aka. Smiley), så læs her, hvorfor det er en god ide.  

I Firmafon har vi heldigvis en del erfaring med sure smileys (det hedder "heldigvis", fordi sure smileys er din direkte vej til at udfordre status quo). Selvom vi til tider er sygeligt optagede af at give vores kunder exeptionel service, så hænder det, at vi også selv glider i spinaten. Det kaster typisk en sur smiley af sig. Og heldigvis for det.

Læs hvorfor direktøren i Nettolager ringer direktøren op til kunder, der gav dem en rød smiley

Det føles naturligvis ikke sådan til at starte med. Det er derfor, vi har udformet en guide, der i flere trin kan give dig modet til at ranke ryggen og finde frem til, hvad kunden mente med smileyen, og hvad du kan gøre for at ændre en dårlig oplevelse til en god. 

Hent guiden som PDF her (den gør sig nyttig på skrivebordet).

Guide-saddan-haandterer-du-sure-smiley

bliv-klogere-med-blogs-videoer-fra-firmafon

 

Bedre relationer Firmafon Smiley

Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99