Firmafon

Kundeundersøgelse: Det lærte vi om jer

Written by Emil Buch | 04-03-16 12:06

Vi udsendte vores månedlige nyhedsbrev d. 9. februar, hvor vi havde vedlagt et spørgeskema. Spørgeskemaet handlede om, at vi i Firmafon ønskede at blive klogere på vores kunder. Og det blev vi!

Der var hele 4% af jer, der havde været så flinke at svare, så tusinde tak!

Der var rigtig mange gode og brugbare svar imellem, men også sjove kommentarer, og dem skal i da ikke slippe for... ;)

Det lærte vi
Formålet med spørgeskemaet var, at finde ud af, hvordan vi fortsat kan gøre vores kunder glade, og hvordan vi kan tilpasse os vores mange forskellige kunder.

Vi har nemlig fundet ud af, at I er vidt forskellige, og at I ønsker vidt forskellige ting, når det kommer til telefoni.
Det har også betydet, at der er en masse at tage fat på. Men jeres gode svar har givet os en kæmpe hjælp til netop at opfylde så mange af jeres ønsker, og det har vi tænkt os at gå i krig med.

Vi har samlet de ønsker, som flest af jer havde på ønskelisten… Jeres ønsker bliver alle taget med når vi planlægger vores fremtidige udvikling.


Produkt

  • Sms til og fra hovednummer
  • Bedre dækning
  • En funktion så kunden kan blive ringet op, når man er ledig.
  • Mulighed for at kombinere datakort med mobilkort.
  • Ændre åbningstider og telefonsvareren via app’en.
  • Købe mobiltelefoner gennem Firmafon.


Service

  • Opgradere/nedgradere abonnementer fra dag til dag.
  • Bedre til at fortælle om nye muligheder.

Pris

  • Få bedre priser på mobilabonnementer ind- og udland.

Her er nogle af de svar vi synes var skægge

Hvis du skulle beskrive Firmafon til en ven, hvad ville du så sige?
“Det eneste rigtige hvis man vil være prof.. Der er ikke noget værre når man ringer til firmaer ikke at blive introduceret, eller får en 3-Mobil ventetone.. Gør det rigtigt fra starten vælg Firmafon!”

Hvad kunne du godt tænke dig at læse om på Firmafons blog?
“Både noget faktuelt, men også lidt i "sjov & ballade" afdelingen - kontorhunden Else var et stort hit :0)”

“I mine øjne er de fleste blogs til for Google - jo mere man skriver jo højere kommer man hos Google.. Så skriv en masse, men forvent ikke det store i antal læsere :)”

Ris og Ros
“Jeg ville være en lykkelig mand hvis I kunne få jeres kollegaer i branchen til ikke konstant at ringe med "gode tilbud" - det bruger jeg 1-2 timer på at besvare hver uge. Det er ikke jeres skyld, men I burde arbejde for at jeres branche opfører jer anstændigt så man som virksomhed kunne komme på en slags "robinson" liste så man aldrig ringes op.”

“Lov at I altid vil være lige så nemme at kontakte, som I er i dag.... også den dag I bliver "store" :-)”

“Jeg kan godt lide Firmafons "revolutionære" holdning til telefoni, og jeg tror derfor det er vigtigt i bliver ved med at undersøge hvad kunderne vil have fremadrettet. Indtil videre har jeg kun gode erfaringer med Firmafon…”
 

Der skal lyde et kæmpe stort tak til dem der har hjulpet os med, at blive klogere på hvem I egentlig er og hvordan vi kan forbedre os, så I fortsat vil være de gladeste og bedste kunder!

Hvis du ikke har besvaret det endnu, så har du stadig mulighed for at komme med dit input her. Konkurrencens vinder er fundet, men vi vil være super glade for dit input!

Svar på de 18 spørgsmål