Boligadvokat24 valgte Firmafon for at give kunderne tryghed

af Helle Marie Vad Jespersen | 19-09-17 11:01

 Boligadvokat24-bruger-firmafons-telefonsystem

Et online advokatbureau, der rådgiver klienter om boligkøb over skærmen, lever af at have trygge klienter. Boligadvokat24 bruger Firmafon til at levere den sikkerhed og service, som deres konkurrenter svigter.

Advokater skal være ligetil
Boligadvokat24 er fire år gamle. De er født digitale for at styre uden om mængden af papirnusseri, der normalt trækker processen ved boligkøb ud – og serviceniveauet ned. Deres klienter henvender sig typisk, fordi de står i en utryg situation, hvor de er i gang med at købe en ny bolig:

"Vi eksisterer i en branche, hvor folk er på udebane. Klienterne regner typisk med en høj herre i jakkesæt, men så fortæller vi, at vi er et advokatkontor, hvor alt foregår online og er ligetil. Fordi de ikke kan se os personligt, skal vi fra starten gøre alt, hvad vi kan for at få dem til at føle sig trygge." fortæller Anton Arnesen, Stud. jur. hos Boligadvokat24.

Tryghed i telefonien gavner forretningen
Det kan være urovækkende at snakke om sit livs største investering over telefonen eller via mail. Den utryghed kender de godt i Boligadvokat24. De ved, at de er nødt til at lave en service, der giver klienterne nok tryghed til at gøre det fysiske møde overflødigt. De handler som rådgivere, og de er til stede i det øjeblik klienterne tager kontakt.

Det hænder, at vi får et opkald i sidste øjeblik, hvor en person er ved at investere alt, hvad de ejer, men ikke kan få fat i advokaten. Det skal vi hjælpe dem igennem. Det kan vi. Og det kan vi blandt andet, fordi Firmafon hjælper os med at være til stede. siger Anton.

Boligadvokat24 bruger Firmafons kø- og kædefunktioner til at dirigere opkaldene hen til ledige hænder. Anton fremhæver, at begge er afgørende for, at klienter, der ringer ind, hurtigt kommer til at tale med en person, der kan hjælpe dem.

Vi ved, at mange klienter hopper fra, så snart der opstår telefonkø. Derfor er det også vigtigt, at vi kan samle dem op igen. Det er afgørende for helhedsoplevelsen, og grunden til, at vi dagen efter ringer til de klienter, der ringede uden for arbejdstiden dagen før. Her skiller vi os også ud i forhold til mange andre advokatbureauer, der ikke ringer tilbage til klienterne. 

Et fleksibelt telefonsystem er forskellen 
Advokatbureauet yder ikke kun den service, at de kontakter dem, der forgæves ringede til dem efter åbningstiden. De sørger også for, at systemet er sat op til antallet af opkald gennem dagen. 

I Firmafonsystemet kan de selv bestemme, hvor mange medarbejdere, der kan tage opkald. De kan ved hjælp af en kædefunktion vælge, hvor mange opkaldet skal nå ud til i andet og tredje led, hvis ikke det bliver taget hurtigt nok i første led. Hos Firmafon anbefaler vi at 80 % af alle jeres opkald tages indenfor de første 20 sekunder, hvis I ikke vil tabe kunderne.

Den absolutte stjerne i hele systemet, er muligheden for, at dirigere kaldene ud til de rigtige medarbejdere efterhånden som flere ringer ind i løbet af dagen. Det kan ikke gøre nemmere og det er vigtigt, for både Thomas på 18 og Karina på 60 skal kunne finde ud af det.

Boligadvokat24 håndterer den utryghed som deres klienter til start har med et advokatbureau, der eksisterer digitalt. Løsningen for dem er et agilt telefonsystem og en service, der altid er til sted for klienterne. Det har vist sig at give dem en fordel, som deres konkurrenter ikke har. 

Vil du vide om Firmafon kan gøre det samme for din virksomhed? 
Bliv kontaktet af én af vores rådgivere, som kan fortælle om, hvilken opsætning, der passer til jer. 

Bliv kontaktet


Bedre relationer

Følg med

Kom indenfor med Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99