Året der gik hos Firmafon

af Mads Bak | 08-01-19 11:01

 

året-der-gik

2018 var året, hvor vi havde glæden af at opfylde mange af jeres ønsker og mange af vores egne drømme. Eksisterende features blev opgraderet og nye produkter så dagens lys. Altsammen til glæde for jer og jeres kunder.

Februar: TDC blev en del af vores netværk

Der var begejstring på kontoret, da TDC i februar blev en del af vores tilbud til jer, der har mobiltelefoni hos os – så I nu både kan vælge mellem Telenors og TDCs mobilnetværk. Og dermed få endnu bedre mulighed for at vælge og skræddersy den pakke, der passer bedst til jeres behov. 

April: Firmafon Smiley fik sig et forårsløft

I april opdaterede vi Firmafon Smiley, så det blev nemmere for kunder at give jer feedback. Tidligere modtog jeres kunder en sms med et link til en webside, hvor de kunne give jer en bedømmelse, efter kaldet var afsluttet. Men nu kan jeres kunder give jer en smiley og en kommentar ved blot at sende en sms tilbage.

Vi holder jo altid øje med, at dét, vi lancerer, giver jer en værdi. Og vi kan se, at det har givet dobbelt så mange smileys, når jeres kunder kan give jer feedback direkte i sms'en. Før var det i gennemsnit 12-13%, der gav jer en smiley, og nu er vi oppe på 25%!

Juli: Firmafons desktop-app blev lanceret

Særligt efter at vi lancerede Webkald, gjorde I os opmærksomme på, at en desktop-app lå højt på jeres ønskeliste. Dét passede os godt, fordi den også lå højt på vores. Derfor gik vi i gang med at få skabt en god løsning, og i juli havde vi så Firmafons desktop-app klar til jer.

Læs mere om Firmafons desktop-app 

Juli: Sms direkte fra app.firmafon.dk til jeres kunder og samarbejdspartnere

I juli udvidede vi også vores SMS-funktion, så I kan sende sms’er til jeres kunder, samarbejdspartnere og kolleger direkte fra jeres omstillingsplatform. Det gjorde vi, fordi det ofte er mere effektivt at skrive fra en computer end fra en mobil, og fordi de fleste alligevel arbejder på en computer – så I kan undgå at fordele jeres arbejde ud på flere platforme.

Læs vores FAQ om web-sms

Juli: Ny forbedret version af Firmafons Wallboard

Vi lavede også en helt ny version af Firmafons Wallboard i juli. Den version giver jer blandt andet den daglige smiley-score og ventetiden for den person, der har ventet længst. Ligesom at wallboardet nu også hjælper jer med at vise, hvor mange kundeservicemedarbejdere I skal sidde klar på telefonen for at nedbringe ventetiden.

Læs mere om Firmafons Wallboards features og hvordan du installerer det

Oktober: Firmafon Statistik blev lanceret

Endnu mere statistik fik I, da vi i oktober lancerede Firmafon Statistik. Et produkt, der bl.a. gør det muligt for jer at se, hvornår jeres kunder oftest kontakter jer, udviklingen i jeres SLA score og hvor mange opkald I mister uden for åbningstiden. Jeres interesse for Firmafon Statistik har virkelig været overvældende –og dét er vi super glade for!

Se vores video om hvordan I bruger Firmafon Statistik  

Oktober: Vores eget, unikke akademi så dagens lys

Rigtig mange af jer har fortalt os, at I ofte forsøger at finde gode redskaber til at blive endnu bedre til at servicere jeres kunder. På den baggrund gik vi i gang med Firmafon Akademi, som er et skræddersyet onlinekursus til jer, der besvarer henvendelser fra kunder på telefonen eller chatten. Firmafon Akademi blev født i oktober, og det er i dén grad et ønskebarn!

Læs mere om Firmafon Akademi og tilmeld dig her

November: Flere muligheder for at optage opkald

Tidligere var det kun muligt at optage indgående opkald via et hovednummer med Omstilling Plus. Men nu kan alle jer Omstilling Plus-kunder også optage udgående opkald via et hovednummer (via Webkald og mobil). Ligesom at alle jer Mobil Plus-kunder nu kan optage ind- og udgående opkald via mobil. Ved at optage opkald får I et værdifuldt redskab, I kan bruge til at træne den måde, som I taler med jeres kunder på – f.eks. ved at lytte til opkald, der har givet jer en sur/glad smiley.

Læs vores FAQ om optagelser og se, hvordan du optager opkald

Det har været helt fantastisk at modtage jeres feedback og spændende kundeønsker. Derfor vil vi gerne slutte af med at takke jer for at være de bedste og mest engagerede kunder. Vi værdsætter det højt og glæder os til at nå endnu højere højder sammen med jer i 2019! 

Drømmer du om en ny feature? Hjælp os med at skabe fremtidens Firmafon og send os dine ønsker til, hvad vi skal udvikle.

Send kundeønske

Om Firmafon

Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99