Yay! 100 har nu taget Firmafon Akademi!

Skrevet af Mads Bak | 20/09/2019 13.55

kia-fra-firmafon-akademi

Det hele startede med, at Kia Høier, ophavskvinde til Firmafon Akademi, havde en drøm om, at danske virksomheder skulle opdage guldet i glade kunder.

For at lykkedes med sin drøm, besluttede Kia sig for at indlede en mission: Hun ville uddanne Firmafon-kunder og potentielle kunder i, hvordan de yder den bedst mulige kundeservice. 

Kia tog derfor arbejdshandskerne på, og efter få måneder var tanke blevet til handling – Firmafons helt eget online akademi var en realitet. 

Firmafon Akademi: Nu kan du blive certificeret i kundeservice

Et længe ventet ønskebarn
Kia vidste, at Firmafon Akademi var et ønskebarn, fordi hun inden havde sikret sig, at der var efterspørgsel på at kunne blive certificeret i god kundeservice. 

Tilbage i maj 2018 lavede hun nemlig en test, hvor hun satte sig et mål for, hvor mange der skulle vise interesse, før akademiet gav mening. Dét mål blev hurtigt nået. 

Men selvom efterspørgslen var overvældende, betød det ikke, at tilmeldingerne væltede ind, da Firmafon Akademi blev lanceret. Der skulle lige gå noget tid. 

Mund til mund og gode anmeldelser banede vej
Efter et par måneder begyndte der at ske noget, og som en sneboldeffekt blev én tilmelding pludselig til mange. 

Flere af deltagerne gav akademiet fem stjerner og beskrev det som “værd at investere i, når du arbejder med kundeservice”, og at det gav dem “gode tips og værktøjer til, hvordan man giver god kundeservice.” 

Læs om, hvordan Dansk Skolefoto gik fra at tage Firmafon Akademi til selv at holde et seminar om god kundeservice

100 har nu taget Firmafon Akademi 
Nu har 100 taget Firmafon Akademi, og selvom vi alle er glade for, at Firmafon Akademi er kommet ud over rampen, er der alligevel én, som render rundt på kontoret med et lidt større smil end os andre. 

“Det er dejligt at se, at flere og flere har fået øjnene op for Firmafon Akademi. Glade kunder forbliver kunder i længere tid, de køber mere, og de kan anbefale dig til deres netværk. Det er en win-win-win-situation, som vi gerne vil have, at vores kunder oplever. Og derfor er vi så stolte over, at der nu er 100, der har taget Firmafon Akademi”, fortæller Kia.

Vi håber, at I vil fortsætte med at bruge akademiet til at give jeres kunder den bedst mulige kundeoplevelse. Og hvis I har nogen som helst spørgsmål eller forbedringsforslag til akademiet, er I selvfølgelig meget velkomne til at give os et kald på 71 99 99 99. 

Læs mere om Firmafon Akademi og tilmeld dig her

Prøv Firmafon gratis 

Om Firmafon Bedre relationer

Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99