Fra Firmafon Akademi til seminar om god kundeservice

af Mads Bak | 04-07-19 11:28

Når Dansk Skolefoto sender rykkere ud til kunder, der ikke har betalt deres regning, opstår der nogle gange en konflikt. Heldigvis er Dansk Skolefoto kunder hos Firmafon, og derfor kan de helt gratis tage Firmafon Akademi – en skræddersyet certificering i kundeservice. Det har gjort, at Dansk Skolefoto nu er blevet endnu bedre til bl.a. at håndtere samtaler med frustrerede kunder.

Read More

Bedre relationer


Nu skifter alle kunder fra Telenors netværk til TDC's netværk

af Firmafon Kundeservice | 24-06-19 09:59

I februar blev Firmafon opkøbt af TDC, og vi meldte samtidig ud, at alle kunder skulle skifte til TDC’s mobilnetværk. Nu vender vi som lovet tilbage med en opdatering på, hvordan skiftet kommer til at forløbe.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Få 50 % på speaks i hele juni

af Mads Bak | 28-05-19 16:49

Står kontoret tomt over sommeren, fordi din virksomhed holder sommerferie? Husk at informere kunderne om jeres åbningstider i velkomsthilsenen og telefonsvarerbeskeden.

Read More

Produktnyheder


Sådan får du en fed feedbackkultur

af Cæcilie Hansen | 14-05-19 14:12

Ved du, hvad dine kunder synes om din virksomhed? Eller om dine kollegaer er klar over, at du sætter pris på deres indsats?


Read More

Om Firmafon Byg relationer


Mobilappen Datakald gør dig uafhængig af simkort og mobildækning

af Mads Bak | 06-05-19 08:45

OBS: D. 6. maj 2019 ændrer Webkald navn til Datakald.

Nu er vi endelig klar til at dele en drønhamrende god nyhed, som vi har glædet os til at fortælle dig. Indtil i dag har det kun været muligt at ringe og besvare opkald via en internetforbindelse fra din computer med Webkald.

Dét udvider vi nu, så du fra i dag også kan modtage opkald og ringe til kunderne via en internetforbindelse fra din iPhone – helt uden at være afhængig af simkort og mobildækning.

Read More

Bedre relationer Datakald


“Firmafon Smiley giver os overblikket over kundetilfredsheden”

af Mads Bak | 15-04-19 11:33

Mette Roland, Customer Care Manager hos NetSolutions, bruger Firmafons kundetilfredshedsmåling Smiley hver dag. Derfor ved Mette Roland, hvordan NetSolutions giver kunderne en oplevelse af, at de får den bedste kundeservice.

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Et fleksibelt arbejdsliv kræver en mobil telefoniløsning

af Mads Bak | 20-03-19 16:13

Vores nummerflytningskoordinator Tommy har 45 minutters transport til og fra arbejde og en søn på 1 år. Derfor arbejder han sommetider hjemmefra.

Read More

Datakald


Forbedrede TDC-pakker og status på Telenor

af Firmafon Kundeservice | 01-03-19 07:42

Fra i dag vil det ikke længere være muligt at oprette nye medarbejdere på Telenors netværk. Til gengæld er vi rigtig glade for at meddele, at TDC’s pakker bliver billigere, og at Nordamerika kommer til at være inkluderet i roamingen.

Read More

Om Firmafon


Næste kapitel for Firmafon

af Peter Engelbrecht | 19-02-19 09:45



Jeg er meget glad for at kunne fortælle, at TDC Group har købt Firmafon. Det har været særligt betydningsfuldt for os, at TDC Group ønsker at føre Firmafon videre som selvstændig forretningsenhed, i samme ånd og med samme hold som hidtil, med fokus på innovation og kundetilfredshed.

Read More

Om Firmafon


Flyt skrivebordet, skab holdånd og glade kunder

af Cæcilie Hansen | 13-02-19 15:00

Hvor meget har du tænkt over, hvorfor du sidder lige præcis på den plads, som du sidder på? Var det bare den, der var ledig, da du startede jobbet? Eller er det måske den, der er tættest på vinduet, eller hvor afstanden til kaffemaskinen er kortest?

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99