Event: Sådan kan din kundeservice nå nye højder

af Sidsel Forchhammer | 24-04-15 11:50



89 % af virksomheder forventer, at det vigtigste konkurrenceparamenter i 2016 vil være kundeoplevelsen*. Er du godt rustet til kampen om den gode kundeoplevelse? 

Read More

Bedre kundeservice


10 facts der viser, hvordan kundeservice påvirker din forretning

af Amalie Molls Papafilippopoulos | 20-04-15 08:49

Det er ikke længere en hemmelighed, at en virksomheds brand i stigende grad er påvirket af evnen til at yde god kundeservice. Med det i baghovedet kan man rejse nye spørgsmål, for hvor vigtig er en loyal kunde? Hvor mange interesserede købere ender med at blive til førstegangskunder? Hvordan er balancen mellem en tilfreds og en utilfreds kunde? 

Read More

Bedre kundeservice


Ny feature: Bed din kollega ringe tilbage til en kunde

af Sidsel Forchhammer | 09-04-15 12:44

Read More

Produktnyheder


Inspiration til god kundeservice: Frokost.dk tager dit opkald på under 10 sekunder!

af Sidsel Forchhammer | 31-03-15 15:23

Med levering af 10.000 frokostkuverter om dagen har Frokost.dk ofte sultne, glade eller desperate kunder igennem i telefonen. Og de leverer en super kundeservice med en imponerende lav svartid på 4 1/2 sekund(!) i gennemsnit, når man ringer til dem.

Firmafon er selv en glad kunde hos Frokost.dk, og jeg har taget en snak med Mikael Nielsen, som er ansvarlig for drift og udvikling i Frokost.dk, om deres inspirerende kundeservice.

Read More

Bedre kundeservice


Firmafon i Berlingske

af Sidsel Forchhammer | 30-03-15 10:43

"Vores konkurrenter er større end os, men vi lærer hurtigere, og i vores hverdag ændrer tingene sig hele tiden, så vi tilpasser os". Se hvad Firmafons direktør, Peter Engelbrecht, ellers fortæller om Firmafon i Jobindex´ profilannonce, der blev bragt i Berlingske 15. marts.

Se hele profilen, der blev bragt i Berlingske

Hvis du vil læse mere om Firmafon, så kan du finde vores værdier, jobs og medarbejdere her.

 

Read More

Om Firmafon


Er din virksomhed parat til påskeferie?

af Amalie Molls Papafilippopoulos | 27-03-15 09:45

Påskestemningen er ved at indfinde sig i Danmark, og i den forbindelse vil vi gerne hjælpe med at gøre din virksomhed ferieklar. Hvis du følger de simple forslag til, hvordan du laver den bedst muligt telefonopsætning til ferien, så kan du nyde påskehygge, påskefrokoster og påskeæg i fulde drag!

Read More

Bedre kundeservice


Gå aldrig ned på udstyr! Firmafon anbefaler headsets og andet godt.

af Sidsel Forchhammer | 24-03-15 11:54

Det er en stor hjælp i det daglige arbejde at have det rigtige udstyr til kundeservice. Man behøver ikke en hel maskinpark. Kun dét der er nødvendigt for at kunne få hjulene til at køre rundt.

I denne blogpost vil vi give vores anbefaling til headsets og andet udstyr. De ting, vi anbefaler, er det gear vi selv bruger hos Firmafon. Så det er noget, vi har testet godt af og ved virker.

Read More

Om Firmafon Bedre kundeservice


En virksomhed er aldrig for lille til at have værdier

af Sidsel Forchhammer | 19-03-15 09:25

Din virksomhed har værdier - uanset om I arbejder bevidst med det eller ej. Hos Firmafon har vi altid talt meget om værdierne… allerede fra der kun var to mennesker i virksomheden. Men da vi for nogle år siden blev ti medarbejdere, var det ikke længere nok at tale løst om dem. Der skulle være noget mere konkret at arbejde ud fra. 

Vi satte os derfor ned og talte om situationer, hvor vi vi havde været særligt Firmafon-agtige. Det hele blev skrevet ned og siden da har vi hvert år gået dem igennem for at se, om de stadig passer med den virksomhed som vi er – og gerne vil være.

Read More

Om Firmafon Tips til iværksættere


5 sætninger du aldrig må sige til kunder

af Amalie Molls Papafilippopoulos | 17-03-15 11:30


Vil du gerne reddes fra at begå kæmpe fejl, når du taler med kunder? Hjælpen er nær! Nedenfor kan du læse, hvilke sætninger du aldrig må sige, og hvilke sætninger du kan bruge i stedet.

Read More

Bedre kundeservice


15 citater der inspirerer til bedre kundeservice

af Amalie Molls Papafilippopoulos | 11-03-15 14:58

Hvordan kan et flyvsk begreb som "kundeservice" beskrives? Vi har samlet 15 af vores favoritcitater om kundeservice. Læs nedenstående citater og bliv inspireret af internationale virksomhedslederes tanker.

Read More

Bedre kundeservice


Tilføj kommentar

Følg med

Kom indenfor med Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

tilmeld nyheder
Tel

Kontakt os

71 99 99 99