Dét skal du holde øje med på din virksomheds telefonregning!

af Sidsel Forchhammer | 28-05-15 10:18


Nogle teleselskaber lover guld og grønne skove - og det kan være svært at finde den løsning, der passer bedst til din virksomheds behov og pengepung. Men en ting, der aldrig lyver, er den pris, du skal betale hver måned til dit teleselskab. Her kan du finde sandheden: Er prisen rimelig, passer løsningen til dit behov og er der en masse skjulte omkostninger og uventede udgifter?

Read More

Om Firmafon


Hvad skal I med de 22 kroner TDC?

af Sidsel Forchhammer | 26-05-15 09:29

Man kan ikke forudse alt - heller ikke teleforbrug. Men hvor mange ubehagelige overraskelser skal man egentlig finde sig i som telekunde og hvad går de ekstra omkostninger til?

Read More

Om Firmafon


De 3 værste horror-historier om dårlig kundeservice

af Helle Marie Vad Jespersen | 22-05-15 14:48

 

Read More

Bedre kundeservice


Undgå de 3 værste fejl i kundeservice - og få 50 % færre utilfredse kunder

af Sidsel Forchhammer | 19-05-15 13:36


Vi har undersøgt, hvorfor kunderne er utilfredse med den service, de får. Og det viser sig, at hvis du bare ændrer tre ting, så kan din virksomhed undgå op til 50 % af de utilfredse kunder!

Read More

Bedre kundeservice


Mål virksomhedens kundetilfredshed: Når en dårlig anmeldelse er god

af Peter Engelbrecht | 12-05-15 13:31

“Det er gavnligt at måle kundeservicetilfredshed” – man hører det tit, men hvorfor egentlig? På hvilken måde gavner det specifikt en virksomhed og dens kunder? Det vil jeg prøve at illustrere i denne blogpost med et konkret eksempel.

Read More

Produktnyheder Bedre kundeservice


Kundeserviceredskaber til når kunden klager

af Niklas Stephenson | 08-05-15 14:58

Når du har ansvar for kundeservice, så er en af de vigtigste ting, du kan gøre, at give dine medarbejdere redskaber, som gør dem i stand til at træffe beslutninger - også når det gælder de svære beslutninger.

Read More

Bedre kundeservice


5 tips til god kundeservice på de sociale medier

af Sidsel Forchhammer | 05-05-15 14:15

Det er ikke længere nok, at kunder kan kontakte virksomheder på telefon og mail. I stigende grad benytter kunder sig af de sociale medier til at stille spørgsmål, dele positive kundeoplevelser eller klage. Sociale medier som Facebook, Twitter, Instagram og Google Plus giver din virksomhed nye muligheder for at være til stede, dér hvor dine kunder er, og yde exceptionel kundeservice på sociale medier.

Read More

Bedre kundeservice


Event: Sådan kan din kundeservice nå nye højder

af Sidsel Forchhammer | 24-04-15 11:50



89 % af virksomheder forventer, at det vigtigste konkurrenceparamenter i 2016 vil være kundeoplevelsen*. Er du godt rustet til kampen om den gode kundeoplevelse? 

Read More

Bedre kundeservice


10 facts der viser, hvordan kundeservice påvirker din forretning

af Amalie Molls Papafilippopoulos | 20-04-15 08:49

Det er ikke længere en hemmelighed, at en virksomheds brand i stigende grad er påvirket af evnen til at yde god kundeservice. Med det i baghovedet kan man rejse nye spørgsmål, for hvor vigtig er en loyal kunde? Hvor mange interesserede købere ender med at blive til førstegangskunder? Hvordan er balancen mellem en tilfreds og en utilfreds kunde? 

Read More

Bedre kundeservice


Ny feature: Bed din kollega ringe tilbage til en kunde

af Sidsel Forchhammer | 09-04-15 12:44

Read More

Produktnyheder


Tilføj kommentar

Følg med

Kom indenfor med Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

tilmeld nyheder
Tel

Kontakt os

71 99 99 99