Yay! 100 har nu taget Firmafon Akademi!

af Mads Bak | 20/09/2019 13.55

Det hele startede med, at Kia Høier, ophavskvinde til Firmafon Akademi, havde en drøm om, at danske virksomheder skulle opdage guldet i glade kunder.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Få ekstra værdi med et guldnummer

af Kia Høier | 23/08/2019 14.55

Indenfor erhvervstelefoni er der en helt særlig kategori af numre, der er finere end andre. De bliver kaldt guldnumre. Vi gør dig klogere på, hvordan et guldnummer kan hjælpe din virksomhed.

Read More

Bedre relationer Byg relationer Guldnummer


Få fem “Firmafon-hacks”, der kan spare dig tid i en travl hverdag

af Cæcilie Hansen | 21/08/2019 11.50

I vores kundeserviceafdeling giver vi jævnligt vores kunder “aha-oplevelser”, når vi fortæller om Firmafons funktioner.

Vi giver dig funktionerne, så du ikke længere behøver at bruge kostbare minutter på at kontakte vores kundeserviceafdeling – og i stedet lave ændringerne selv i kontrolpanelet på app.firmafon.dk.

Read More

Om Firmafon


Derfor bør du integrere Facebook Messenger med Firmafon

af Mads Bak | 16/08/2019 11.22

Hos Firmafon mener vi, at tilgængelighed sælger. Tilgængelighed betyder nemlig, at du kan give svar på vigtige spørgsmål, der ellers risikerer at forblive ubesvaret. Derfor er det vigtigt, at din virksomhed er tilgængelig på de kanaler, som dine kunder bevæger sig på.

Read More

Bedre relationer


Opgrader din IP-telefoni – og spar penge, tid og bøvl

af Kia Høier | 07/08/2019 14.21

Lad os starte med et simpelt spørgsmål: Har du en telefon derhjemme, altså en fastnettelefon?

Langt de fleste af os har droppet den gammeldags teknologi i form af fastnettelefonen (ifølge Computerworld er en 3/4 del af markedet forsvundet i løbet af de sidste 10 år).

Mobiltelefoner kan helt simpelt tilbyde billigere og mere fleksibel telefoni. 

Read More

Datakald ip-telefoni ip-telefoni i browseren softphone


Nu skifter alle kunder fra Telenors netværk til TDC's netværk

af Firmafon Kundeservice | 24/06/2019 09.59

OBS: Denne blogpost er ikke længere retvisende, da TDC Group har opkøbt Firmafon. Se opdaterede priser og abonnementer her.

I februar blev Firmafon opkøbt af TDC, og vi meldte samtidig ud, at alle kunder skulle skifte til TDC’s mobilnetværk. Nu vender vi som lovet tilbage med en opdatering på, hvordan skiftet kommer til at forløbe.

Read More

Om Firmafon


Få 50 % på speaks i hele juni

af Mads Bak | 28/05/2019 16.49

Står kontoret tomt over sommeren, fordi din virksomhed holder sommerferie? Husk at informere kunderne om jeres åbningstider i velkomsthilsenen og telefonsvarerbeskeden.

Read More

Produktnyheder


Sådan får du en fed feedbackkultur

af Cæcilie Hansen | 14/05/2019 14.12

Ved du, hvad dine kunder synes om din virksomhed? Eller om dine kollegaer er klar over, at du sætter pris på deres indsats?


Read More

Om Firmafon Byg relationer


Mobilappen Datakald gør dig uafhængig af simkort og mobildækning

af Mads Bak | 06/05/2019 08.45

OBS: D. 6. maj 2019 ændrer Webkald navn til Datakald.

Nu er vi endelig klar til at dele en drønhamrende god nyhed, som vi har glædet os til at fortælle dig. Indtil i dag har det kun været muligt at ringe og besvare opkald via en internetforbindelse fra din computer med Webkald.

Dét udvider vi nu, så du fra i dag også kan modtage opkald og ringe til kunderne via en internetforbindelse fra din iPhone – helt uden at være afhængig af simkort og mobildækning.

Read More

Bedre relationer Datakald


“Firmafon Smiley giver os overblikket over kundetilfredsheden”

af Mads Bak | 15/04/2019 11.33

Mette Roland, Customer Care Manager hos NetSolutions, bruger Firmafons kundetilfredshedsmåling Smiley hver dag. Derfor ved Mette Roland, hvordan NetSolutions giver kunderne en oplevelse af, at de får den bedste kundeservice.

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99