Firmafon Blog

Opstil de rette KPI'er for kundetilfredshed og mål kundeoplevelsen

af Helle Marie Vad Jespersen | 25-01-16 13:53

 

Når livet giver dig citroner, så lav limonade. Når kunden giver dig kritisk feedback, så lav bedre kundeservice! Vi har samlet de indgange vi kender (og bruger) til at måle kundens oplevelse. 

Read More

Bedre kundeservice


Verdens sødeste Else... Firmafons nye kontorhund :)

af Sidsel Forchhammer | 21-01-16 12:52



Vi er helt forelskede i Firmafons nye kontorhund Else! Hun er en Old English Bulldog på 9 uger, som vores CTO, Michael, har haft med på arbejde (og tror at han kan få lov til at tage med hjem igen). Hun måtte godt have sin kurv fast på Firmafons kontor.

Read More

Om Firmafon


Top 5: Det her læste I i 2015!

af Helle Marie Vad Jespersen | 18-01-16 14:23

 

Det nye år er for længst i gang. Inden vi kommer for langt ind i det, vil vi bruge lidt spalteplads til at se tilbage på de blogposts, der skilte sig ud og blev læst flest gange i 2015!

Read More

Bedre kundeservice


Hvilken vej går kundeservice i 2016? Læs de 5 nyeste trends!

af Helle Marie Vad Jespersen | 11-01-16 10:42

Har du styr på hvilken vej du skal i kundeservice i 2016? I årets første blogpost giver vi jer 4 bud på, hvad I kan forvente af kundeservicebranchen i det nye år og tips til, hvad du kan gøre for at følge med trenden.

Read More

Bedre kundeservice


Hvad er god kundeservice?

af Helle Marie Vad Jespersen | 25-12-15 11:00

Read More

Bedre kundeservice


Sådan beregner du, hvor meget et mistet opkald koster!

af Helle Marie Vad Jespersen | 21-12-15 11:38

I dagens blogpost sætter vi fokus på, hvad et mistet opkald er værd. Vi har udviklet en mistet-opkalds-beregner, der kan vise dig, hvad det koster din virksomhed, når du ikke tager telefonen.  

Read More

Bedre kundeservice


Sådan holder I en (gratis) workshop med kundeservicetræning

af Sidsel Forchhammer | 18-12-15 09:32



Firmafon har lavet en video, der guider til, hvordan I får gode telefonsamtaler med jeres kunder. I denne blogpost får du en drejebog til, hvordan du kan bruge videoen i en tre timers workshop, som gør dine medarbejdere bedre til kundeservice.

Read More

Bedre kundeservice


Er I klar til juleferien?

af Sidsel Forchhammer | 17-12-15 09:30

Når juleferien sætter ind er der både færre medarbejdere på arbejde og ændrede åbningstider. Ved du, hvad der skal ændres i Firmafons systemer i forbindelse med ferie? Og kan du huske hvordan det nu lige er med telefonregningen, hvis I tager til udlandet? Hvis ikke, så finder du svarene i vores ferieguide:

Read More

Om Firmafon


Vær på lyt hos hinanden og bliv bedre til kundesamtaler

af Sidsel Forchhammer | 14-12-15 09:40



Byder du kunden velkommen på en god måde? Siger du øh hele tiden? Lyder du sur, når du taler? Den bedste måde at finde ud af, om I har gode samtaler med kunderne, er ved at sidde på lyt hos hinanden og give konstruktiv kritik. I denne blogpost får du anbefalinger til, hvordan I sidder på lyt og bedst giver feedback. 

Read More

Bedre kundeservice


Derfor er dårlig kundeservice en gyser for din virksomhed!

af Helle Marie Vad Jespersen | 04-12-15 09:26

De fleste har oplevet at modtage gyselig kundeservice. Den oplevelse af at være i vejen, føle sig uvelkommen og måske blive generet af en medarbejder over telefonen eller foran disken i den fysiske butik.

Read More

Bedre kundeservice


Tilføj kommentar

Følg med

Kom indenfor med Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

tilmeld nyheder
Tel

Kontakt os

71 99 99 99