Firmafon anbefaler: Hipchat som chatværktøj internt i virksomheden

af Helle Marie Vad Jespersen | 02-09-15 13:28

Hos Firmafon er vi glade for at minde hinanden om, at det er tid til en kaffe i solen eller dele information om nye produkter eller tiltag. I stedet for at prikke den travle kollega på skulderen, bruger vi Hipchat som intern kommunikationsplatform.

Read More

Om Firmafon Tips til iværksættere


7 ting du aldrig må gøre mod dine kunder

af Sidsel Forchhammer | 27-08-15 12:55

Det er nemt at komme til at puste til ilden, når man taler eller skriver sammen med sine kunder. 

Her er syv ting, du aldrig må gøre, hvis dit mål er at give dine kunder god service og undgå at gøre dem sure:

Read More

Bedre kundeservice


Derfor valgte iværksætteren Christian Sodemann Firmafon!

af Helle Marie Vad Jespersen | 24-08-15 09:32

Som iværksætter kan listen med åbne spørgsmål fortsætte i det uendelige, når det kommer til at få mest ud af sin forretning for færrest ressourcer. Hvordan får jeg hjælp som selvstændig? Hvordan prioriterer jeg min tid bedst mulig? Og hvilke kundeserviceløsninger fungerer bedst for mig?

Read More

Tips til iværksættere


Ny feature: Telefonkø

af Sidsel Forchhammer | 19-08-15 15:21



Som en del af Omstilling Plus lancerer vi nu “telefonkø”.

Telefonkø gør det muligt for virksomheder at tage mange indgående kald med få medarbejdere. Når kunderne ringer ind, så får de en besked om deres placering i køen, hvis de venter i mere end 59 sekunder. Placeringen bliver oplyst en gang i minuttet.

Read More

Produktnyheder


Derfor skal en webshop have en telefon

af Sidsel Forchhammer | 17-08-15 08:29



Telefonen er for mange kunder stadig den bedste livline, når spørgsmål til køb af varer, levering og returret presser på. I en undersøgelse lavet af Forrester foretrak 79% af de adspurgte telefonsamtalen når de havde brug for kundeservice og kun 12% ville bruge chatten. 

Her er fordelene ved at have et telefonnummer på din webshop:

Read More

Tips til iværksættere Bedre kundeservice


12 spørgsmål du skal stille dig selv for at forbedre din kundeservice

af Sidsel Forchhammer | 10-08-15 14:38

Der er altid plads til forbedring – uanset om din kundetilfredshed ligger på 80 %, 90 % eller endda 100 %. Selv med en kundetilfredshed på 100 % vil din service nemlig blive forringet i takt med at kundernes behov ændrer sig, hvis du ikke løbende laver forbedringer.

Her får du 12 spørgsmål, som du kan tage udgangspunkt i, når du vil forbedre din kundeservice.

Read More

Bedre kundeservice


Ny feature: Mere lækkerhed til vores “ring ud via”-feature

af Sidsel Forchhammer | 07-08-15 10:52

Hvis du har Mobil + Omstilling, så kan du benytte “Ring ud via”. Her kan du selv vælge, om modtageren skal kunne se virksomhedens hovedummer eller dit eget mobilnummer. Nu har vi tilføjet en ny feature til den funktion.

Read More

Produktnyheder


Hjælp dine kunder til at hjælpe sig selv!

af Helle Marie Vad Jespersen | 06-08-15 12:47

Kunder vil gerne hjælpes hele døgnet. Det bliver understreget af, at 45% af alle kunder dropper et køb, hvis de ikke har let adgang til information og til at få svar på deres spørgsmål.

Read More

Bedre kundeservice


Sådan bruger du aktiv lytning i dine telefonsamtaler

af Sidsel Forchhammer | 05-08-15 10:50

En af de svære ting ved telefonsamtaler er, at dit kropssprog ikke kommer med gennem telefonen. Det betyder, at kunden ikke kan se, om du ivrigt nikker samstemmende, om du forstår problemstillingen eller om du er ved at falde i søvn. 

Read More

Bedre kundeservice


Tal girafsprog til kunden!

af Helle Marie Vad Jespersen | 03-08-15 09:21

Skrmbillede_2015-07-30_kl._09.35.29

Bliv klogere på, hvorfor du skal lade dig inspirere af giraffens stærke overblik og store hjerte, når du kommunikerer med kunderne.

Read More

Bedre kundeservice


Tilføj kommentar

Følg med

Kom indenfor med Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

tilmeld nyheder
Tel

Kontakt os

71 99 99 99