Se kundernes emails, når de ringer

af Sidsel Forchhammer | 25-06-15 15:07

Firmafon lancerer i dag en systemintegration fra Omstilling Plus til Outlook. Det betyder, at når din kunde eller forretningsforbindelse ringer ind, så kan du se din mailkorrespondance med vedkommende. 

Read More

Produktnyheder


Sådan måler du kundernes loyalitet med NPS

af Sidsel Forchhammer | 19-06-15 12:39

Èn af de mest brugte målinger af kundetilfredshed og loyalitet er Net Promoter Score (NPS). I denne blogpost kan du læse, hvad NPS går ud på, og hvordan du måler kundetilfredshed.

Read More

Bedre kundeservice


5 bud på hvordan du finder superstjerner til kundeservice

af Helle Marie Vad Jespersen | 16-06-15 09:57

Det kan være svært at ansætte kundeservicemedarbejdere, der brænder for opgaven - hele opgaven. Endnu sværere kan det være at spotte superstjernen, når der skal ansættes nye medarbejdere til dit team. Vi giver her vores bud på, hvad du skal holde øje med under jobsamtalen. Har kandidaten den X-faktor jeres virksomhed har brug for?

Read More

Bedre kundeservice


Hvor fedt er det lige med en telefonmenu?

af Peter Engelbrecht | 11-06-15 09:30

 

En af de allerførste features vi udviklede hos Firmafon var, hvad vi kalder telefonmenu (andre kalder det IVR). Altså den stemme der møder dig med “tryk 1 for kundeservice, tryk 2 for salg” eller lignende, når du ringer til en virksomhed.

Read More

Om Firmafon Bedre kundeservice


Hvordan skiller du dig ud ved at bruge Twitter til kundeservice?

af Helle Marie Vad Jespersen | 09-06-15 12:02

Read More

Bedre kundeservice


5 tips til god stemmeføring

af Helle Marie Vad Jespersen | 04-06-15 14:49


Med enkle samtaleteknikker kan du tage kontrol over stemmen i stedet for at lade stemmen tage kontrollen over dig. Det er et af dine vigtigste redskaber til god kundeservice.

Read More

Bedre kundeservice


Få 50 % rabat på indtaling i juni måned og bliv klar til sommerferien

af Helle Marie Vad Jespersen | 01-06-15 09:23

 

Read More

Bedre kundeservice


Dét skal du holde øje med på din virksomheds telefonregning!

af Sidsel Forchhammer | 28-05-15 10:18


Nogle teleselskaber lover guld og grønne skove - og det kan være svært at finde den løsning, der passer bedst til din virksomheds behov og pengepung. Men en ting, der aldrig lyver, er den pris, du skal betale hver måned til dit teleselskab. Her kan du finde sandheden: Er prisen rimelig, passer løsningen til dit behov og er der en masse skjulte omkostninger og uventede udgifter?

Read More

Om Firmafon


Hvad skal I med de 22 kroner TDC?

af Sidsel Forchhammer | 26-05-15 09:29

Man kan ikke forudse alt - heller ikke teleforbrug. Men hvor mange ubehagelige overraskelser skal man egentlig finde sig i som telekunde og hvad går de ekstra omkostninger til?

Read More

Om Firmafon


De 3 værste horror-historier om dårlig kundeservice

af Helle Marie Vad Jespersen | 22-05-15 14:48

 

Read More

Bedre kundeservice


Tilføj kommentar

Følg med

Kom indenfor med Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

tilmeld nyheder
Tel

Kontakt os

71 99 99 99