Få ekstra værdi med et guldnummer

af Kia Høier | 23-08-19 14:55

Indenfor erhvervstelefoni er der en helt særlig kategori af numre, der er finere end andre. De bliver kaldt guldnumre. Vi gør dig klogere på, hvordan et guldnummer kan hjælpe din virksomhed.

Read More

Bedre relationer Byg relationer Guldnummer


Få fem “Firmafon-hacks”, der kan spare dig tid i en travl hverdag

af Cæcilie Hansen | 21-08-19 11:50

I vores kundeserviceafdeling giver vi jævnligt vores kunder “aha-oplevelser”, når vi fortæller om Firmafons funktioner.

Vi giver dig funktionerne, så du ikke længere behøver at bruge kostbare minutter på at kontakte vores kundeserviceafdeling – og i stedet lave ændringerne selv i kontrolpanelet på app.firmafon.dk.

Read More

Om Firmafon


Derfor bør du integrere Facebook Messenger med Firmafon

af Mads Bak | 16-08-19 11:22

Hos Firmafon mener vi, at tilgængelighed sælger. Tilgængelighed betyder nemlig, at du kan give svar på vigtige spørgsmål, der ellers risikerer at forblive ubesvaret. Derfor er det vigtigt, at din virksomhed er tilgængelig på de kanaler, som dine kunder bevæger sig på.

Read More

Bedre relationer


Opgrader din IP-telefoni – og spar penge, tid og bøvl

af Kia Høier | 07-08-19 14:21

Lad os starte med et simpelt spørgsmål: Har du en telefon derhjemme, altså en fastnettelefon?

Langt de fleste af os har droppet den gammeldags teknologi i form af fastnettelefonen (ifølge Computerworld er en 3/4 del af markedet forsvundet i løbet af de sidste 10 år).

Mobiltelefoner kan helt simpelt tilbyde billigere og mere fleksibel telefoni. 

Read More

Datakald ip-telefoni ip-telefoni i browseren softphone


Fra Firmafon Akademi til seminar om god kundeservice

af Mads Bak | 04-07-19 11:28

Når Dansk Skolefoto sender rykkere ud til kunder, der ikke har betalt deres regning, opstår der nogle gange en konflikt. Heldigvis er Dansk Skolefoto kunder hos Firmafon, og derfor kan de helt gratis tage Firmafon Akademi – en skræddersyet certificering i kundeservice. Det har gjort, at Dansk Skolefoto nu er blevet endnu bedre til bl.a. at håndtere samtaler med frustrerede kunder.

Read More

Bedre relationer


Nu skifter alle kunder fra Telenors netværk til TDC's netværk

af Firmafon Kundeservice | 24-06-19 09:59

I februar blev Firmafon opkøbt af TDC, og vi meldte samtidig ud, at alle kunder skulle skifte til TDC’s mobilnetværk. Nu vender vi som lovet tilbage med en opdatering på, hvordan skiftet kommer til at forløbe.

Read More

Om Firmafon


Få 50 % på speaks i hele juni

af Mads Bak | 28-05-19 16:49

Står kontoret tomt over sommeren, fordi din virksomhed holder sommerferie? Husk at informere kunderne om jeres åbningstider i velkomsthilsenen og telefonsvarerbeskeden.

Read More

Produktnyheder


Sådan får du en fed feedbackkultur

af Cæcilie Hansen | 14-05-19 14:12

Ved du, hvad dine kunder synes om din virksomhed? Eller om dine kollegaer er klar over, at du sætter pris på deres indsats?


Read More

Om Firmafon Byg relationer


Mobilappen Datakald gør dig uafhængig af simkort og mobildækning

af Mads Bak | 06-05-19 08:45

OBS: D. 6. maj 2019 ændrer Webkald navn til Datakald.

Nu er vi endelig klar til at dele en drønhamrende god nyhed, som vi har glædet os til at fortælle dig. Indtil i dag har det kun været muligt at ringe og besvare opkald via en internetforbindelse fra din computer med Webkald.

Dét udvider vi nu, så du fra i dag også kan modtage opkald og ringe til kunderne via en internetforbindelse fra din iPhone – helt uden at være afhængig af simkort og mobildækning.

Read More

Bedre relationer Datakald


“Firmafon Smiley giver os overblikket over kundetilfredsheden”

af Mads Bak | 15-04-19 11:33

Mette Roland, Customer Care Manager hos NetSolutions, bruger Firmafons kundetilfredshedsmåling Smiley hver dag. Derfor ved Mette Roland, hvordan NetSolutions giver kunderne en oplevelse af, at de får den bedste kundeservice.

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99