To-damer-computer-telefon

Hvem kan tage certificeringen?

Vi har skræddersyet træningen til dig, der taler med kunder på telefonen og skriver med dem på chatten. Der er læring for både den mere erfarne og dig der er ny i kundeservicefaget.

Hvad får du med hjem?

Hvis du består vores afsluttende test, får du diplom på din certificering i kundeservice. Derudover vil du have rygsækken fuld af viden omkring, hvordan du giver den bedste kundeservice. Samt vi giver dig en plan for, hvordan du kan fortsætte din træning.

Hvad indeholder kurset?

Vi kommer ind på emnerne:
- Samtaleteknikker
- Konflikthåndtering
- Chat vs. telefoni
- Den gode kundeoplevelse 
- Fortsæt de gode takter
Du får masser af konkrete tips og værktøjer, du kan bruge i din næste kundesamtale.

Er du Firmafon-kunde?

Hvis du er Firmafon-kunde, så kan du gratis tage kundeservicecertificeringen i Firmafon Akademi. Du skal blot udfylde formularen og acceptere vores vilkår, så kommer du videre til Firmafon Akademi.

Er du ikke Firmafon-kunde?

Hvis du ikke er Firmafon-kunde så er prisen for certificeringen 400 kr. pr. medarbejder. Du skal udfylde formularen med betalingsoplysninger og acceptere vilkårene, så kan du komme i gang med din certificering allerede i dag.
Værd at investere i når du arbejder med kundeservice. En rigtig god måde at blive opdateret og testet i egen viden om kundeservice. Spændende og inspirerende på en enkel og god måde. Dejligt med alle de gode råd og download materiale gennem hele kurset. Jeg følte mig nysgerrig, inspireret og bekræftet i min måde at arbejde på.
Else Gammelgaard Madsen
Indehaver og ICC coach, Full Circle Image

FAQ

Kan jeg få en oversigt over mine medarbejders fremskridt i Firmafon Akademi?

det er desværre ikke muligt, at få et overblik over ens medarbejders fremskridt i Firmafon Akademi. Men det er kun muligt at få diplom på certificeringen, hvis man har set alle moduler og har fået minimum 20 uf af 25 rigtige i den afsluttende test. 


Vores anbefaling er, at man derfor opfordrer ens medarbejdere til at hænge diplomet op, så har du et godt overblik over, hvor mange der er blevet certificerede. 

Vi har ikke chat, så kan jeg springe det modul over?

Nej, det er desværre ikke muligt. Modulet tager 9 min. og er obligatorisk - der er også spørgsmål om chat i den afsluttende test.

 

Mange af vores gode råd til chat kan dog også bruges, når man besvarer kundehenvendelser. Så vi håber, at modulet alligevel vil kunne dig med at give med at give dine kunder en god skriftlig kundeoplevelse. 

Kan jeg få en mail, når mine medarbejdere består?

Det er desværre ikke muligt med vores Akademi system. Men vores råd er, at du beder dine medarbejdere om at printe deres diplomer ud, når de er bestået.

 

Man får kun diplom på certificeringen, hvis man har set alle modulet og fået minimum 20 ud af 25 rigtige i den afsluttende test.

Firmafon
Teglværksgade 18
2100 København Ø

kundeservice@firmafon.dk
71 99 99 99

CVR: 33363850